Toon posts:

[c&c-general] Crashend systeem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Van de week general geinstalleerd, speel vooral de skirmisch mode. Na ongeveer 15/20 minuten (niet precies opgemeten) klapte het systeem eruit met de melding "A serious problem accured". Nou heel vervelend, vooral als je net met een gevecht bezig was. Maar door wat te kijken op internet kwam ik de patches tegen dus heb ik patch 1.02 geinstalleerd. Weer even gespeeld. Ook weer na 15/20 minuten (misschien iets later) klapt het complete systeem eruit met een BSOD, waarna mijn systeem zichzelf reset. Waar ligt dit aan?

Systeeminformatie
Proc: PIV 1700Mhz
Mem: 768Mb
Hdd: 40Gb vrij (op de schijf waar Generals geinstalleerd is)
VGA: GeForce Ti4600

P.s. Geprobeerd de betreffende schijf te defragmenteren, was niet nodig volgens XP

• wigwam
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
Hoe loopt het spel voor de rest schokkend of niet

Verwijderd

Topicstarter
Het spel loopt voor de rest goed, had in het begin wel een heel enkel probleem, maar dat lag aan de gefragmenteerde schijf, na de defragmentatie had ik daar geen last van.

Verwijderd

Ik draai ook onder Win XP Pro SP1, maar ik heb geen enkel probleem...
Volgens mij kan het ook niet aan je hardware liggen

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar waar dan wel aan. Net ook weer een half uurtje gespeeld, klap eruit! "Sorry, a serious problem accured". Maar in bijvoorbeeld event viewer is nix te vinden. Generals heeft zelf geen eigen crach log boek ofzo?

• Sjod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:26

Sjod

Ik ben goed luisterend

Heb ik ook last van. Kan na (soms al een minuut) het systeem uit zetten voor een paar seconden. want als ik op de reset knop druk reboot mijn systeem niet meer (geen beeld) en dan moet ik nog soms een paar keer de stroom eruithalen anders boot mijn systeem niet helemaal tot het bureablad (na windows logo heb ik geen beeld meer).

Nu kun je zeggen dit ligt aan de hardware maar ik heb mijn systeem nu al minimaal 1 jaar, en ik heb dit met geen enkel ander spel (loopt sowieso nooit vast)

Mijn specs zijn:

Asus p4TE p41,6 nw 512Mb pc800
Geforce 2 GTS detonator 42,90
3com 905 (b)
SB Extigy (driver updated)
XP Home SP1

Nog meer mensen die er last van hebben

Verwijderd

Hey! Dat probleem herken ik! Gebeurt dit ook met C&C versie 1.03?

Verwijderd

ik heb persoonlijk advies van westwood gekregen om DirectX opnieuw te installeren en de laatste patch als het dan nog niet helpt moet je ze ff mailen (www.westwood.com dan naar support)
heeft bij mij gewerkt ik kreeg steeds "a serious error occured" oid :)
Pagina: 1