Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Deze bijvoorbeeld:
EINDELIJK stilte mod klaar
[ Voor 29% gewijzigd door Byte_Me op 19-02-2003 17:39 . Reden: linkje toegevoegd ]
Oplossing: met wat modwerk er een 80mm fan @ 5 volt ingezet... die hoor je niet meer...
Of als er een 60mm fan inzit: vervang m door een stille (weet merk eff niet meer uit mijn hoofd maar als je zoekt op stille fan zul je wel wat vinden)
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Je kunt hem gewoon op 5 volt laten lopen hoor.spaceboy schreef op 03 July 2003 @ 19:42:
Is al oud bericht dit, maar helaas nog steeds actueel. Nu ben ik 't echt zat en heb zojuist 't ding opengeschroeft. In de MicroATX voeding van CWT zit een fan van 6cm (12V) van Jamicon. Die maakt dus takkeherrie. Ik heb ze nog niet gevonden, zijn deze ook in stille versies? Of kan ik zoiets op 5 volt laten draaien zonder dat m'n voeding wegfikt? Een grotere fan past gewoon niet, die hele voeding is 6.3cm hoog ofzo. Of bestaan er ondertussen TOCH stille micro-atx voedingen?
Dat doe ik hier ook met een dikke 300 watt voeding.
en 60mm fans zijn er ook in stille uitvoeringen uiteraard, misschien net per se van dat merk. Heb zelf een 60mm spire op mijn cpu zitten, die best stil is (nog niet stil genoeg echter, dus daar wordt een 80 opgezet).
Ik wou nog een stukje hierbij editten over dat 5V gedoe, maar ik zie dat Terw_Dan al daarover info heeft gegeven.
[ Voor 18% gewijzigd door Laurent op 03-07-2003 20:04 ]
Die tweede Fan kun je dan natuurlijk ook wat langzamer laten draaien.
Edit: 2 casefans is al genoeg hoor
[ Voor 9% gewijzigd door pinockio op 03-07-2003 20:23 ]
Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.
Kijk maar eens op Lauprospaceboy schreef op 03 July 2003 @ 19:42:
Is al oud bericht dit, maar helaas nog steeds actueel. Nu ben ik 't echt zat en heb zojuist 't ding opengeschroeft. In de MicroATX voeding van CWT zit een fan van 6cm (12V) van Jamicon. Die maakt dus takkeherrie. Ik heb ze nog niet gevonden, zijn deze ook in stille versies? Of kan ik zoiets op 5 volt laten draaien zonder dat m'n voeding wegfikt? Een grotere fan past gewoon niet, die hele voeding is 6.3cm hoog ofzo. Of bestaan er ondertussen TOCH stille micro-atx voedingen?
Loopt ook een inkoopactie voor Papst fans, onder andere ook voor de 6 cm.
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!