Welke Palmtop?

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ahem,

Wie van jullie kan me wat ervaring met palmtops vertellen? Ik zit er aan te denken om zo'n apparaatje aan te schaffen, aangezien ik een gigantische chaoot ben en vaak gegevens kwijt raak die ik net nodig heb :) Ik twijfel (uiteraard) tussen een Palm en een Psion.

Wat zoek ik qua functionaliteit?

* Goede, duidelijke agenda
* Contactbeheer
* E-Mail synchronisatie met desktop en laptop (outlook)
* mogelijkheid tot checken van e-mail bij provider, eventueel icm een mobieltje.
* ease of use

Prijs mag rond de 1000 piek liggen. Wat is een goed model voor die prijs? Ik kom er niet helemaal uit!

Thnx alvast!

• ArnoutD
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-07 06:58
Ik heb zelf een Palm V, via m'n werk goedkoop kunnen krijgen. Lekkere synchronisatie met Outlook, dus al mijn afspraken heb ik op twee plekken.

Groot voordeel is dat je andere programma's er op kan laden, zeker omdat je die MB's niet nodig hebt voor afspraken.

Keuzen PalmOS/WindowsCE... PalmOS, lekker simpel en als ik een muziekje wil luisteren doe ik dat wel op m'n discman en niet op m'n agenda

Verwijderd

Ik heb zelf een Compaq Ipaq 3630 gekregen na een bezoekje aan Teched 2000. Deze doe het erg goed maar is veeeeeeel te duur.

Er komt ook een zwart/wit versie (of is er al) deze is een stuk goedkoper.

Software: te veel om op te noemen.
200 Mhz proc, 32 Mb mem.
USB, Serieel, Ir.

Harld

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik twijfel nu nog tussen de Psion Revo Plus en de Palm Vx. De Psion is overladen met toeters en bellen (WAP, Webbrowsing) terwijl de Palm erg mooi en functioneel is. Beide in dezelfde prijsklasse...

*twijfelt*

moeilijk!

Verwijderd

Ik zit met de zelfde keuze. Ik heb destijds een Psion 3mx gekocht. Leuk apparaat, maar het synchroniseren met outlook liep nogal vaak in de soep. Omdat het toch niet geheel compatible was. Zeker niet met outlook 2000 versie, want tja... 3mx is al een ouder bakki dus kan ik nergens updates vinden.

Wat ik vooral wil is een goede PDA, maar er moet toch redelijk wat updates voor te krijgen zijn. Software ook.

Psion heeft wel leuke software, maar is meestal alleen te koop en niet ergens te downloaden als freeware of anderes shareware.
Bij Palm is dit wel het geval, althans dat is mij verteld.

Goed, WHAT TO DO !!

Heeft er iemand ervating met een van de pda's van palm of psion.
Ik ben vooral geinteresseerd in de mankementen... vervelende dingen waar je tegen aal loopt.... TIA

Da JoSoT

Verwijderd

Op donderdag 16 november 2000 12:17 schreef Jarno het volgende:
Ik twijfel nu nog tussen de Psion Revo Plus en de Palm Vx. De Psion is overladen met toeters en bellen (WAP, Webbrowsing) terwijl de Palm erg mooi en functioneel is. Beide in dezelfde prijsklasse...

*twijfelt*

moeilijk!
De Palm Vx! Klein, handzaam, heel veel software (gratis, shareware en dan bestaat er ook nog zoiets als palmwarez;))
Ik heb hem zelf en ben er zeer tevreden over :)

• RwinG
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 19:29

Verwijderd

Zeker weten die Palm. Ik heb nu een Palm IIIe, balen dat er maar 2MB geheugen in zit. Veeel te weinig. Op internet kun je erg veel programma downloaden. Kijk ook even op www.palmclub.nl. Mocht je programma's nodig hebben. Check out *geen warez*. Heb je je palmpje zo vol staan. Oh ja, als andere nog palmwarez sites hebben... (of mag je geen warez sites linken....?)

Verwijderd

Nee, dat mag niet! :(
Pagina: 1