Toon posts:

dockingstation mogelijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een laptop waarvoor ik graag een dockingstation zou willen hebben, zodat ik al mijn externe apparaten als beeldscherm etc. thuis aangesloten kan houden zitten en gebruik kan maken van een IDE HD en een PCI geluidskaart.
Ik heb jammergenoeg nog niet zoveel kennis over dockingstations, mijn grootste vraag is natuurlijk of er sowieso een dockingstation op mijn laptop (Fujitsu Siemens Amilo D) aangesloten kan worden.
Er zit igg geen dergelijke aansluiting die je voor een dockingstation zou gebruiken??? Zijn er geen stations die via usb of firewire werken?

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08-2025

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Een dockingstation wordt door dezelfde fabrikant als de laptop geleverd. Dus even op de Fujitsu Siemens site kijken denk ik?

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-06 08:17
Dat is wel lastig. Meestal heb je een soort connector aan de achterkant of onderkant van je laptop zitten en kan je wel een dockingstation bestellen bij je leverancier. Neem eens contact op met Fujitsu/siemens of hun importeur in Nederland.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:35

LopeZ

Too much is never enough

Even kijken bij Fujitsu Siemens dus.

Dit topic is gesloten.