Toon posts:

[XP]Hoe joystick als muis te gebruiken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vader heeft last van RSI, en op zijn werk hebben ze joysticks als muis, voor mensen die RSI problemen hebben.

Nu wil ik dat ook thuis voor hem instellen, maar hoe moet dat? Ik heb al in de windowshelp enzo gezocht, maar niets gevonden :(

In spelbesturingen vindt hij de joystick dus hij is goed geconfigureerd enzo.

Oh jah, het is een Microsoft Force Feedback Pro joystick.

Kan iemand mij hiermee helpen?

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:27
Verwijderd schreef op 19 februari 2003 @ 15:55:
Mijn vader heeft last van RSI, en op zijn werk hebben ze joysticks als muis, voor mensen die RSI problemen hebben.

Nu wil ik dat ook thuis voor hem instellen, maar hoe moet dat? Ik heb al in de windowshelp enzo gezocht, maar niets gevonden :(

In spelbesturingen vindt hij de joystick dus hij is goed geconfigureerd enzo.

Oh jah, het is een Microsoft Force Feedback Pro joystick.

Kan iemand mij hiermee helpen?
Een force feedback joystick voor iemand met RSI lijkt me niet echt slim maar die zal dan ook wel uitstaan. heb je www.google.com al om hulp gevraagd?

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08-2025

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Je hebt ook de muis die er uit ziet als een joystick. Wordt in Nederland onder het merk "Esselte" verkocht en door http://www.backshop.box.nl Misschien is dat iets?

http://www.animax.no/

[ Voor 14% gewijzigd door Devster op 19-02-2003 16:49 ]

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08-2025

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

-dubbel- :X

[ Voor 97% gewijzigd door Devster op 19-02-2003 16:48 . Reden: Dubbelpost i.v.m. netwerkproblemen.... ]

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:27

Super_ik

haklust!

staat dat niet onder toegangkelijkheids opties ?

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek