Toon posts:

online Strategy Game

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor diegene die helemaal wild zijn van strategy games dan is er nu www.FERION.NL... Het speelt zich in een 2d space waar je met behulp van research en oorlog je gebied kan uitbreiden tot groot rijkdom. Speel samen met meer dan 1000 gamers tegelijk in dezelfde map.

De game zelf is nog wel in beta maar playable....

Probeer mij maar te vangen.. mn id is Dr.Zimmerman :Y) :Y) :Y) :Y) :Y)

Verwijderd

Wat the fuck moet ik in dit spel doen en hoe?

Verwijderd

Topicstarter
Ten eerste inschrijven maar ik denk dat je dat al gedaan hebt.. Als je eenmaal begint dan heb je 1 planeet en 1 settler schip. Door je social op te schroeven kan je meer bevolking krijgen op je planeet waardoor het bouwen sneller gaat.

Heb je nog meer vragen vraag het me gerust..

Verwijderd

Mijn sociaal opschroeven... doe ik dat door die percentages te veranderen?

en hoe gebruik ik dat 'schip'? kan ik daarmee naar andere planeten vliegen ofzo? en moet ik die dan veroveren ofzo? (8>

• Kaas
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik had eigenlijk meer gehoopt op een soort ascendancy...

Verwijderd

ascendancy!

Lang geleden dat ik dat gespeeld heb.

Ik denk inderdaad dat het zich leent voor online spelen, maar het bestaat dan ook al (ongeveer): Planetarion. Alleen is iedereen gelijk, je hebt niet meerdere rassen of zo....

En dat is niet met 1000 tegenstanders, maar 30.000.

Jaxx

Verwijderd

Topicstarter
Door de social percentage op 100 % te zetten dan groeit je planeet tot het maximum.... met je schip kan je dus andere planeten bezetten. als je naar het fleetcontrol scherm gaat dan zie je meerdere planeten. Dooe gewoon met je muis op een andere planeet te gaan worden deze coords ingevoerd.. dan gebruik je onderaan het pulldown menu en select dan settle planet. dan duurt het een paar uur voordat het schip daar is. Nadat het schip de planeet gesettled heeft verdwijnt het. daarna moet je dus nieuwe schepen bouwen...

aanvullinkje.. Dit spel is veel uitgebreider van Planetarium...maar ok.. dat zal wel komen omdat ik er ook in het design team zit van ferion >:) >:) >:)

Verwijderd

Zeeer cool spel, ben nu net begonne in Arena 12 en ben al van plan met paar andere een Nederlandse Alliantie te maken :)
Ook al 2 buren ontmoet ;)

Hopelijk hoeft Ferion NIET p2p te worden :)
Pagina: 1