Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Waar online verf halen?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Relix
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-11-2005

Relix

Aerith Gainsborough - Cetra

Topicstarter
Ik wil m'n case spuiten in hetzelfde kleur van m'n keyboard (Microsoft Optical Desktop Pro), en dat lijkt ietwat zwart maar is het niet echt, het is eerder een soort donkergrijs. Ik heb al enkele winkels in de buurt bekeken maar nergens hebben ze meer dan 2 soorten "zwart", nl gewoon zwart en mat zwart. De volgende kleur is lichtgrijs, maar dat is dan niet het donkergrijs dat ik moet hebben (en dat er tussenlicht).

Dus een oplossing voor mijn probleem zou zijn om een online shop te vinden die (goedkoop?) zeer veel kleurtjes heeft :9, in spuitbus dan wel :). Ik heb al wat gegoogled maar niets gevonden ;(

If you come here... you'll find me... I promise

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
Bij de lokale bouwmarkt kunnen ze ook verf mengen. ook spuitbussen.

Verwijderd

rust oleum (merk spuitlak) heeft vast wel zon kleur

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Bij onze Gamma (Maarssen) hebben ze tegenwoordig allerlei nieuwe kleurtjes, erg veel metalic enzow.

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• Relix

Relix

Topicstarter
Geen Gamma hier in Knokke, wel een Hubo, en daar hadden ze inderdaad zo'n "verg-meng"-apparaat. Fetcher: kunnen ze dat allemaal doen (in spuitbussen) of is dat niet zo "gewoon"? (in other words: denk je dat ze dat bij Hubo kunnen doen?)

zal even search doen naar rust oleum ook...

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-11 19:02

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ga er gerust vanuit dat de gemiddelde Hubo of Gamma geen verf in spuitbussen doet. Heel misschien een verfspeciaalzaak die dat wel kan. Je kunt natuurlijk altijd de verf laten mengen en zelf zo'n hobbyspuit kopen.

• Relix

Relix

Topicstarter
ok, maar ik denk ook niet dat er een verfspeciaalzaak is in Knokke.

en als ik zelf zo'n hobbyspuit koop, zal dat dan hetzelfde effect geven als die "vinyl dye"'s die ik overal in engelse tutorials lees? Zo die verven die niet opstapelen en de kleinste textuurtjes behouden?

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Relix schreef op 19 February 2003 @ 15:13:
ok, maar ik denk ook niet dat er een verfspeciaalzaak is in Knokke.

Dat denk je?

Hier op GoT verwachten we dat je zelf de nodige moeite doet om een oplossing te vinden. Ik stel dus voor dat je eerst via bijv. de gouden gids (of iets soortgelijks) bij winkels/bedrijven informeert wat ze voor je kunnen doen, etc, etc.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.