Hosting (100 MB Harddisk, 1 GB Traffic, 5 POP, MySQL, PHP voor € 3,60 per maand)
The problem is in the part of your brain that handles intelligence.
Hosting (100 MB Harddisk, 1 GB Traffic, 5 POP, MySQL, PHP voor € 3,60 per maand)
Dan maak je die toch zelf?dmnq schreef op 19 februari 2003 @ 14:49:
Ja maar ik heb er geen CUE file bij
1
2
3
| FILE "NAAM.BIN" BINARY
TRACK 01 MODE1/2352
INDEX 01 00:00:00 |
Iets anders dan bchunk zou ik niet weten, dus je zult toch ff een cue moeten hebben.
TRACK 01 MODE1/2352
en met:
TRACK 01 MODE1/2048
en met:
TRACK 01 MODE2/2352
en met:
TRACK 01 MODE2/2048
En bij geen enkele optie werkt hij...
http://users.andara.com/~doiron/bin2iso/
Ik heb gezocht en gezocht, maar ik heb nog nooit een antwoord gevonden waarom het niet zou kunnen onder linux...
Aviation is proof that given the will, we have the capacity to achieve the impossible.
--Eddie Rickenbacker
Verwijderd
windows != linuxhammerhead schreef op 19 February 2003 @ 17:20:
Ik vind het overigens wel vreemd dat het niet mogelijk is om zo'n bin/cue combinatie te mounten onder linux..... Onder windows is het namelijk wel gewoon mogelijk om dit te doen met behulp van het programma daemontools....
Ik heb gezocht en gezocht, maar ik heb nog nooit een antwoord gevonden waarom het niet zou kunnen onder linux...
Gewoon naar iso converten, dan mounten als loop, en je hebt nergens meer last van
Ik weet idd dat windows != linux.... Ben verder ook zeer tevreden met linux, maar het gaat mij erom waarom het niet mogelijk is.....Verwijderd schreef op 19 februari 2003 @ 17:23:
[...]
windows != linux
Gewoon naar iso converten, dan mounten als loop, en je hebt nergens meer last van
Op deze manier moet ik namelijk eerst een bin/cue van 700 MB naar een ISO van 700 MB, en deze vervolgens mounten.... Zou een stuk makkelijker zijn als dit in een stap kon
Aviation is proof that given the will, we have the capacity to achieve the impossible.
--Eddie Rickenbacker
Eeuwige n00b
dat komt omdat het cue bestand zoek is.hammerhead schreef op 19 February 2003 @ 17:26:
[...]
Ik weet idd dat windows != linux.... Ben verder ook zeer tevreden met linux, maar het gaat mij erom waarom het niet mogelijk is.....
Op deze manier moet ik namelijk eerst een bin/cue van 700 MB naar een ISO van 700 MB, en deze vervolgens mounten.... Zou een stuk makkelijker zijn als dit in een stap kon
onder windows zul je ook dit bestand nodig hebben als je hem mount met deamon tools
In dit geval, de halflife dedicated server voor linux, is het namelijk geen cd image maar een ELF executable. Maak het ding maar eens executable (chmod +x hlds_l_3110_full.bin) en voer hem uit. ( ./hlds_l_3110_full.bin )
Als het goed is geeft ie een license agreement weer die je moet agree-en, waarna ie een hlds_l_3110_full.tar.gz bestand achterlaat, wat je gewoon kunt uitpakken.
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Ja... Dat snap ik.... waar het mij echter om ging is dat ik onder windows een Bin/Cue combinatie wel kan mounten en onder linux ik een bin/cue combinatie niet kan mounte (dus ik bedoel niet alleen het .bin bestand, maar ik bedoel de combinatie van een .bin en een .cue)yeadder schreef op 19 February 2003 @ 17:48:
[...]
dat komt omdat het cue bestand zoek is.
onder windows zul je ook dit bestand nodig hebben als je hem mount met deamon tools
--Eddie Rickenbacker
Okee, het probleem is niet letterlijk hetzelfde, maar ook dit is eenvoudig zelf te achterhalen. Een .bin is niet hetzelfde als een .iso. Hoe je ze kunt omzetten is hierboven al beschreven zie ik
Ook dit topic gaat dus dicht.
[ Voor 53% gewijzigd door Wilke op 19-02-2003 18:40 ]
Dit topic is gesloten.
![]()