• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:38
Hoi!
Om maar met de deur in huis te vallen: Is het mogelijk Wav'jes op te nemen met een Ixus V3? Ik ben bang van niet, ik ben het niet tegengekomen in de handleiding. Althans, niet hoe het moet. Ze verwijzen wel ergens naar 'gesproken commentaar bij een foto', als ik het goed heb onthouden. En bij bekenden bestandsformaten staat wel wav. Technisch zou het moeten kunnen, het is gewoon een filmpje zonder beeld :).
Dus, iemand enig idee of het toch kan? En, zoja, uiteraard, HOE?
Thnx alvast!

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:05

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Foto maken en opnemen maar.

Dat is de enige manier die bij mijn camera mogelijk is.

Het lijkt me een beetje nutteloze functie om een fototoestel als digitale memorecorder te gaan gebruiken aangezien de microfoon/speaker van niet zo'n hoge kwaliteit is. Voor 40 euro heb je een digitale memorecorder bij de Kijkshop.

Het zou technisch mogelijk zijn, maar de software in de camera ondersteunt het niet.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• PanMan
Johnny schreef op 19 February 2003 @ 17:31:
Foto maken en opnemen maar.
Hoe bedoel je? ik heb nog nooit een wavje bij een foto gevonden.. Je zou dus notaties bij een foto kunnen inspreken? Hoe doe je dat dan??

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.

Verwijderd

PanMan schreef op 19 februari 2003 @ 18:24:
[...]

Hoe bedoel je? ik heb nog nooit een wavje bij een foto gevonden.. Je zou dus notaties bij een foto kunnen inspreken? Hoe doe je dat dan??
bij onze cam moet je instellen dat je een geluidsfragment wilt opnemen, dan moet je een foto maken en daarna komt een menutje waarin je kan gaan opnemen, die dan hetzelfde heet als de foto. meestal is dit iets van 60 seconde oid.

• PanMan
Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 08:18:
[...]
bij onze cam moet je instellen dat je een geluidsfragment wilt opnemen, dan moet je een foto maken en daarna komt een menutje waarin je kan gaan opnemen, die dan hetzelfde heet als de foto. meestal is dit iets van 60 seconde oid.
En hoe stel je dat precies in bij jullie cam??

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:05

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

PanMan schreef op 20 February 2003 @ 13:28:
[...]

En hoe stel je dat precies in bij jullie cam??
Dat staat waarschijnlijk ergens in de handleiding... je kunt het ook vinden in een menu van je camera, als die optie er op zit.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Guider
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-02 19:54
Bij mijn Minolta dimage X kan ik gewoon kiezen

Foto, Film, Geluidsfragment. Voor dat geluidsfragment hoef ik niet van te voren een foto te maken hoor.
Pagina: 1