Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949
Foto maken en opnemen maar.
Dat is de enige manier die bij mijn camera mogelijk is.
Het lijkt me een beetje nutteloze functie om een fototoestel als digitale memorecorder te gaan gebruiken aangezien de microfoon/speaker van niet zo'n hoge kwaliteit is. Voor 40 euro heb je een digitale memorecorder bij de Kijkshop.
Het zou technisch mogelijk zijn, maar de software in de camera ondersteunt het niet.
Dat is de enige manier die bij mijn camera mogelijk is.
Het lijkt me een beetje nutteloze functie om een fototoestel als digitale memorecorder te gaan gebruiken aangezien de microfoon/speaker van niet zo'n hoge kwaliteit is. Voor 40 euro heb je een digitale memorecorder bij de Kijkshop.
Het zou technisch mogelijk zijn, maar de software in de camera ondersteunt het niet.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Hoe bedoel je? ik heb nog nooit een wavje bij een foto gevonden.. Je zou dus notaties bij een foto kunnen inspreken? Hoe doe je dat dan??Johnny schreef op 19 February 2003 @ 17:31:
Foto maken en opnemen maar.
Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
Verwijderd
bij onze cam moet je instellen dat je een geluidsfragment wilt opnemen, dan moet je een foto maken en daarna komt een menutje waarin je kan gaan opnemen, die dan hetzelfde heet als de foto. meestal is dit iets van 60 seconde oid.PanMan schreef op 19 februari 2003 @ 18:24:
[...]
Hoe bedoel je? ik heb nog nooit een wavje bij een foto gevonden.. Je zou dus notaties bij een foto kunnen inspreken? Hoe doe je dat dan??
En hoe stel je dat precies in bij jullie cam??Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 08:18:
[...]
bij onze cam moet je instellen dat je een geluidsfragment wilt opnemen, dan moet je een foto maken en daarna komt een menutje waarin je kan gaan opnemen, die dan hetzelfde heet als de foto. meestal is dit iets van 60 seconde oid.
Dat staat waarschijnlijk ergens in de handleiding... je kunt het ook vinden in een menu van je camera, als die optie er op zit.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Bij mijn Minolta dimage X kan ik gewoon kiezen
Foto, Film, Geluidsfragment. Voor dat geluidsfragment hoef ik niet van te voren een foto te maken hoor.
Foto, Film, Geluidsfragment. Voor dat geluidsfragment hoef ik niet van te voren een foto te maken hoor.
Pagina: 1