Toon posts:

Leadtek a250 TD crashed met directx 8 features

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een geforce4 Ti 4200 (Leadtek a250 TD) en als ik met het directx (8.1) test ding de direct3d gedoe test dan doet de directx 7 features het wel maar als de direct 8 features gaat testen dan crashed de kaart (ik denk hardwarematig). Het scherm wordt helemaal wit en soms zie je de muis pointer als een vlek bewegen. Afentoe zijn er ook gekleurde blokjes te zien.

Dit lijkt me niet oke :(

Ik heb verder in het systeem hangen:

epox 8k7a+ moederplank
amd 1200 mhz proc
2x 256 mb DDR ram

ik heb 2 weken geleden wel mijn bios geflashed van mijn moederplank, kan dat misschien invloed hebben op directx8??

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 22:24
Zolang dat de meest recente BIOS was niet. Heb je toevallig met je core speed zitten spelen? Dit wijst er wel op namelijk.
Ook wel handig als je je drivers en OS even kan vermelden. Welke detonators, welke VIA enzo.

Verwijderd

Topicstarter
oke sorry ;)

win2k - sp3 - ie6
detonator 41.09
via 4in1 4.2.2
directx 8.1

verder vers systeem, aangezien ik hoopte dat dat zou helpen :(

• internetinfo
Misschien een beetje ver geschoten, maar die videokaart, heb je die nieuw in dat systeem gezet? Ik bedoel, heeft er eerder een andere kaart in gezeten?
Anders zou je misschien nog eens naar je voeding kunnen kijken. Wat zijn je voltages.

Verwijderd

Topicstarter
oeei lastige vraaag, ik heb een 250watt voeding, ik ga nu ff naar mijn bios ;)

Verwijderd

Topicstarter
hier zijn de voltages, rechtstreeks vanuit de bios

Vcore - 1.85 v
Vagp - 1.59 v
3.3v - 3.14 v
5v - 4.90 v
12v - 12.54v

het wordt nu dus automatisch geregeld,
de Leadtek zit er nu 3 maanden in, daarvoor zat er een G400 van Matrox in

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2003 14:31 ]

• internetinfo
Behalve dat die 12V toch wel behoorlijk afwijkt, kan 250 best wel eens te weinig zijn. Heb je misschien een kennis die een sterkere voeding heeft (300w) en hem daarin kan testen. Dit moet kunnen omdat je zelf zegt dat je al een format hebt gedaan.

Btw, controleer ook even voor de gein of de fan op je videokaart draait.

Verwijderd

Topicstarter
die fan draait iig, een zwaardere voeding hmm, dat klinkt wel te doen. thanks

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:16

Goku33

Ownage!

Ff een opmerking: mijn A250 TD is toch echt een Ti4400, hoe kan jij nou een Ti4200 hebben (volgens mij is dat de A250 LE TD)

Verwijderd

Topicstarter
Nou het probleem is vager dan ik dacht en ik kan niet echt tot een conclusie komen waardoor dit komt. Als ik de a250 le TD in mijn Pentium 350 systeem gooi dan doen alle Directx features het wel. Ik draai nu mijn G550 in dit systeem en dan doen ook alle directx feutures??? Heel vaag dit?

Iemand idee?

Kapot moederbord?
Pagina: 1