Bestaat er een programma/tooltje waarmee je per poort (of eventueel programma) kan opgeven hoveel upload deze mag verbruiken?
Upload per programma instellen lijkt mij ook heel handig! Maar het bestaat geloof ik niet echt....
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Search al gebruikt?
Al heel vaak langsgekomen...
Al heel vaak langsgekomen...
Je bent niet de eerste die hier om vraagt, sterker nog dit is al héél vaak langs geweest. Uit je topicstart maak ik op dat je zelf niet eens gezocht heb.
Ik raad je aan om eerst even wat onderzoek te doen voordat je je vraag stelt en even de search te gebruiken. Dan kom je erachter dat het allemaal niet zo makkelijk is als het lijkt en dan kom je ook uiteindelijk bij het volgende topic terecht:
[rml][ Windows 2000] Traffic Shaping[/rml]
Ik raad je aan om eerst even wat onderzoek te doen voordat je je vraag stelt en even de search te gebruiken. Dan kom je erachter dat het allemaal niet zo makkelijk is als het lijkt en dan kom je ook uiteindelijk bij het volgende topic terecht:
[rml][ Windows 2000] Traffic Shaping[/rml]
Ziet er wel leuk uit... zijn er niet meer leuke kleine tooltjes die daarvoor kunnen zorgen?
* Attilla wijst naar zijn eigen post hierboven:justdaboo schreef op 19 February 2003 @ 15:37:
Ziet er wel leuk uit... zijn er niet meer leuke kleine tooltjes die daarvoor kunnen zorgen?
Wij zijn dus geen prive zoekmachine voor je.[Airwolf] schreef op 19 February 2003 @ 13:40:
Ik raad je aan om eerst even wat onderzoek te doen voordat je je vraag stelt en even de search te gebruiken.
Er zijn niet al te veel mogelijkheden om dit te beperken. Als het gaat om P2P applicaties die de boel verzieken dan is de oplossing makkelijk: Je kunt namelijk de upload in de applicatie zelf instellen (althans, in Kazaa, eMule, eDonkey en WinMX wel). Het enige wat hiervoor benodigd is is diplomatie en goede afspraken tussen de gebruikers op je netwerk (indien van toepassing)
De bestaande oplossingen staan al in bovenstaand topic vermeldt, waarvan ik denk dat Sygate de beste is als je een netwerk hebt met meerdere gebruikers.
En helaas "makkelijke kleine tooltjes" voor den luien mensch zijn er op dit gebied niet.....
En per POORT instellen? Kweenie. Ik weet dat je in Sygate de maximum upload en download kunt instellen die een bepaalde gebruiker mag gebruiken als ie met het internet verbindt, maar dat geldt meteen voor alles.
De bestaande oplossingen staan al in bovenstaand topic vermeldt, waarvan ik denk dat Sygate de beste is als je een netwerk hebt met meerdere gebruikers.
En helaas "makkelijke kleine tooltjes" voor den luien mensch zijn er op dit gebied niet.....
En per POORT instellen? Kweenie. Ik weet dat je in Sygate de maximum upload en download kunt instellen die een bepaalde gebruiker mag gebruiken als ie met het internet verbindt, maar dat geldt meteen voor alles.
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Neem eens een kijkje in de search 
Dit is al vaak langs gekomen
Dit is al vaak langs gekomen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()