Signature
Gekke vraag misschien, maar wat bedoel je eigenlijk? Wat is in jouw definitie "een achtergrond tab"?
En maak kennis met het "edit knopje"...
dan hoef je niet 2x achter elkaar te posten
En maak kennis met het "edit knopje"...
[ Voor 36% gewijzigd door cwppol op 19-02-2003 13:40 ]
een achtergrond tab? bedoel je de tab bij beeldscherm eigenschappen misschien? Dan zul je waarschijnlijk windows opnieuw moeten installeren als je die kwijt bent. (hoe raak je nou in vredesnaam zoiets kwijt??)
bureaublad » rechtemuisklik » eigenschappen » achtergrond
is niet zomaar kwijt. het is door een leraar eruit gehaald. hij kan het weer terug zetten. maar wil weten hoe je het doet.
is een opdrachtje
is niet zomaar kwijt. het is door een leraar eruit gehaald. hij kan het weer terug zetten. maar wil weten hoe je het doet.
is een opdrachtje
Signature
Verwijderd
Van wie? van jezelf? Dat tabblad is er niet voor niets uitgehaald...BMW_M3 schreef op 19 February 2003 @ 13:54:
bureaublad » rechtemuisklik » eigenschappen » achtergrond
is een opdrachtje
aha op school eh? Je eigen leuke plaatjes op de achtergrond proberen te krijgen. Probeer eens met paint en dan bestand instellen als achtergrond.
dus als ik het goed begrijp dan moeten wij jouw school-opdrachtjes gaan oplossen... 
ik denk dat de instelling voor dat tab-blad wat dieper in de code zitten... heb je toegang tot en kennis van regedit? Missschien kun je daar ergens iets in vinden. Zelf ben ik niet zo'n kenner van de diepere codes van Windows.
ik denk dat de instelling voor dat tab-blad wat dieper in de code zitten... heb je toegang tot en kennis van regedit? Missschien kun je daar ergens iets in vinden. Zelf ben ik niet zo'n kenner van de diepere codes van Windows.
* Remco weet dat real_phoenix goed heeft gegokt.
Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System\NoDispBackgroundPage = 1 of 0
Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System\NoDispBackgroundPage = 1 of 0
[ Voor 65% gewijzigd door Remco op 19-02-2003 14:56 ]
The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.
Pagina: 1