ik heb sinds drie weken kabelinternet (quicknet, family abonnement).
maar vanaf het begin heb ik er al problemen mee: elke ochtend (soms ook middag) als ik m'n comp aandoe heb ik het eerste half uur tot uur geen verbinding.
Wanneer ik wel verbinding heb: op elke site worden er veel items niet geload(vb: 127 items over), en veel downloads starten niet of stoppen midden in de download.
ik heb deze problemen met de volgende manieren proberen op te lossen:
-nieuwe netwerkkaart ingezet
-netwerkkaart in ander slot gezet
-comp geformatteert
maar niks werkte...
het heeft niets te maken met firewall, virusscanner of kazaa want dat heb ik er op dit moment niet op staan.
Ik heb de helpdesk van multikabel al verscheidene keren hier over gebeld, maar zij zeggen dat er niks mis is met de modem volgens hun tests.
win versie: win98
kabelmodem: Motorola SB4200E SURFboard cablemodem
heeft iemand een oplossing voor mijn dilemma?
Alvast Bedankt,
Ruud
maar vanaf het begin heb ik er al problemen mee: elke ochtend (soms ook middag) als ik m'n comp aandoe heb ik het eerste half uur tot uur geen verbinding.
Wanneer ik wel verbinding heb: op elke site worden er veel items niet geload(vb: 127 items over), en veel downloads starten niet of stoppen midden in de download.
ik heb deze problemen met de volgende manieren proberen op te lossen:
-nieuwe netwerkkaart ingezet
-netwerkkaart in ander slot gezet
-comp geformatteert
maar niks werkte...
het heeft niets te maken met firewall, virusscanner of kazaa want dat heb ik er op dit moment niet op staan.
Ik heb de helpdesk van multikabel al verscheidene keren hier over gebeld, maar zij zeggen dat er niks mis is met de modem volgens hun tests.
win versie: win98
kabelmodem: Motorola SB4200E SURFboard cablemodem
heeft iemand een oplossing voor mijn dilemma?
Alvast Bedankt,
Ruud