Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Topicstarter
Hoi,

ik ben op zoek naar een degelijke nokia telefoon. Ik bedoel eentje die je een paar (of meer dan een paar :)) keer kan laten vallen zonder dat 'ie kapot gaat. Ook graag nokia omdat ze wel gebruiksvriendelijk zijn.
Heeft iemand ideeën/ervaring?

[This is what you get when you mess with us]

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-11 18:54

SambalBij

We're all MAD here

Nokia 6310(i) ?
Dat is tenminste een telefoon van enigszins normaal formaat, dat tegen een stootje kan. Niet zo'n eng priegelig ding waar bij een keertje boos kijken de dunne plastic frontjes meteen vanaf stuiteren...

Als je een écht robuust toestel wil hebben dan moet je eens gaan zoeken naar een Nokia 6250.

[ Voor 20% gewijzigd door SambalBij op 19-02-2003 13:19 ]

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-11 10:44

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

die 5210 is best stevig dacht ik

[ Voor 4% gewijzigd door beschuitfluiter op 19-02-2003 13:19 ]

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd

De 5210 of de 5100 die komt binnenkort op de markt. verder is de 5110 ook degelijk maar ik weet niet of die nog verkrijgbaar zijn. Ikzelf het de 6510, prima toestel maar niet gemaakt om mee te gooien!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

de Nokia 6210 is ook in een speciale Hufter Proof behuizing te krijgen (kan ff geen link/pic vinden), als een baksteen dat ding is niet stuk te krijgen.

Verder de 8850 natuurlijk, maar die is ook fors aan de prijs.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-11 18:54

SambalBij

We're all MAD here

aardbeix15 schreef op 19 februari 2003 @ 13:28:
de Nokia 6210 is ook in een speciale Hufter Proof behuizing te krijgen
Dat is dus de 6250 :)

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.at/pool/archive/nokia_6250_pd02_m.jpg

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

ej! ja die bedoelde ik, wist alleen niet dat ik een apart nummer had.

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06 12:38
ga dan naar nokia site en zoek het daar op!

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Topicstarter
ik ben op zoek naar ervaringen en die kan ik op de nokia site niet vinden denk ik...8)7

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-11 21:15
Ik heb een Nokia 3310, hij is nu iest van 3 jaar oud, en werkt nog steeds..
Ik heb dat ding al verschillende keren laten ketsen en hij werkt nog steeds..

Hij is ook nog eens goedkop (rond de 110,- ofzo).

En verder zijn er maybe nog extra beschermhoezen te koop ofzo :)

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:56

St@m

@ Your Service

ik heb een Nokia 6210 en op een paar krasjes na is er nix te zien, ik heb wel het schermpje een keer moeten vervangen, want ik heb mn jaszak een x tegen mijn stuur aangegooid, en mn telefoon zat dus in mn jaszak :( . Maar verder wel een paar x laten vallen dus, en alleen een paar krasjes (kleintjes)

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• bertje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-11 10:45
Ik zou voor de 5210 gaan.. wel degelijk ding en spatwaterdicht enzow..

Info

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.nl/5210/nl/pics/mainpage_popup_large.jpg

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:36

Whuzz

Dodgeball!

En degelijke Nokia? Happy hunting zou ik zeggen. Je zou de eerste zijn die er een vind...
Nokia's zijn leuke toestellen, gebruiksvriendelijk, populair, maar degelijk? Dat is wel het laatste kaartje dat ik aan een Nokia zou hangen.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Verwijderd

aardbeix15 schreef op 19 februari 2003 @ 13:28:
de Nokia 6210 is ook in een speciale Hufter Proof behuizing te krijgen (kan ff geen link/pic vinden), als een baksteen dat ding is niet stuk te krijgen.

Ben erg benieuwd naar die "Hufter Proof" cover... >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2003 15:10 ]

• marteltor
  • Laatst online: 30-11 00:17
Whuzz schreef op 19 February 2003 @ 14:24:
En degelijke Nokia? Happy hunting zou ik zeggen. Je zou de eerste zijn die er een vind...
Nokia's zijn leuke toestellen, gebruiksvriendelijk, populair, maar degelijk? Dat is wel het laatste kaartje dat ik aan een Nokia zou hangen.
mijn nokia 3210 van meer dan 2 jaar werkt nog altijd perfect.
de 3310 van m`n pa die over 2 maanden 2 jaar is werkt ook nog helemaal zonder één enkel mankement. Overigens zijn ze wel steviger dan de t68i (joystickje?)

[ Voor 7% gewijzigd door marteltor op 19-02-2003 15:19 ]

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Omdat?? Dan zou ik toch graag een argument horen. Heb een 3210, 7110 en 6310i, en die bevallen/bevielen echt prima hoor.

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:05

TheVMaster

Moderator WOS
idd ik heb zelf de 3210 gehad..die was oke...de 6210 was me vorige telefoon. Diverse malen laten vallen...alleen de batterij zit op een gegeven moment niet meer helemaal lekker, waardoor hij vaak uitvalt. Ik heb nu de 7650....maar of die echt stootproof is weet ik niet...heb hem nog niet laten vallen!

Maar ik zou (voor een shockproof) voor de de 6250 of de 5210 gaan...liever de 6250..heeft beetje zelfde functies als de 6210 maar dan shock/stoot proof geloof ik ;)

Verwijderd

die is inderdaad stevig een kenis van me die normaal alles molt. heeft deze telfoon al meer als een 1 jaar. en hij werkt nog steeds ondanks gooi val en smijt partijen. en zelf een duik in het zwembad heeft hij overleeft.

• melvie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 21:58

melvie

Retro Icon

Ik zou voor een 3310 gaan
1. Hij is niet zo duur meer
2. Ik heb um 2 keer keihard tegen een deur aangegooid en doet het nog steeds probleemloos (kwam door omstandigheden dat ik um gooide, niet omdat hij slecht werkt ofzo)
3. Ik heb er ondertussen blauwe leds in gemod
4. Met datakabeltje heb ik um zelf ook geunlockt, is ook makkelijk met plaatjes enzow
5. Als je frontje kapot gaat (onwaarschijnlijk) dan kan je voor tegenwoordig niet zo duur weer een nieuwe kopen, maar ik loop al 1.5 jaar rond met hetzelfde blauw doorzichtige frontje.

Met andere woorden ik heb zeker geen spijt van die telefoon, nadat ik die andere leds erin gemod had was ie ook nog wel een _beetje_ uniek :)

[ Voor 4% gewijzigd door melvie op 19-02-2003 15:43 . Reden: typo ]

Verwijderd

ik heb zelf een nokia 5210 hij is stevig en ligt goed in je handen. ik zou voor de 5210 of de 6610 gaan waarom: hij heeft een straxe body slank,licht,en nog andere mooie optie's check maar http://www.nokia.nl/6610/nl/index.html

Verwijderd

Ja ga voor die 5210...zit een goed stuk rubber op..dus kan wel tegen een stootje.

(zelf ben ik niet zo te spreken over Nokia maar goed....)

• melvie

melvie

Retro Icon

maar moet het persé een nokia zijn, er zijn toch zat andere ook wel gebruiksvriendelijke telefoons dacht ik zo....

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Topicstarter
zeg het maar...

• melvie

melvie

Retro Icon

uhm nou een Ericsson T20s schijnt opzich ook wel redelijk te zijn, ook niet zo heel duur meer enzo tis tenslotte ook niet de nieuwste maar wel schokbestendig...
Afbeeldingslocatie: http://automotive.micpoint.nl/images/T20_small.gif
ohja hij is ook niet zo groot enzo :)

[ Voor 31% gewijzigd door melvie op 19-02-2003 17:05 . Reden: schoot me wat te binnen :P ]

• ESteg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-11 23:32
Zeg het maar...?? Ik mag hopen dat dat niet als kick bedoeld is... :(

Je hebt twee opties: 6250 of 5210, wat wil je nog meer weten dan?

• melvie

melvie

Retro Icon

ESteg schreef op 19 februari 2003 @ 17:25:
[...]

Zeg het maar...?? Ik mag hopen dat dat niet als kick bedoeld is... :(

Je hebt twee opties: 6250 of 5210, wat wil je nog meer weten dan?
Ik denk dat ie voor mij bedoelde (weet ik niet zeker) want ik zei: er zijn ook wel andere telefoons dan nokia alleen 8)7

Verwijderd

Degelijke nokia's bestaan imho echt niet
(en ik spreek uit ervaring)

Ik doe gemiddeld niet meer dan 8 tot 9 maanden met een telefoon (en het bedrijf koopt alleen nokia's)

ik heb een 5510 een 6110, twee 6210's kapot gehad de afgelopen tijd (heb nu een 6310i sinds een maand of wat)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2003 17:38 ]

• melvie

melvie

Retro Icon

sorry maar dat is jou mening ik ren al +- 3 jaar rond met een 3310 die al 2 keer tegen een deur is aangegooit is, en regelmatig op de grond gevallen is, hij doet het nog steeds perfect, maar dit is een beetje offtopic...

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

melvie schreef op 19 februari 2003 @ 17:03:
uhm nou een Ericsson T20s schijnt opzich ook wel redelijk te zijn, ook niet zo heel duur meer enzo tis tenslotte ook niet de nieuwste maar wel schokbestendig...
[afbeelding]
maar ik denk niet dat die dan een antene wil hebben die uitsteekt ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

Nokia 3310...
Kheb een keer van 4 meter hoog laten vallen op een stenen vloer.
Doet het nog prima.
Zo vaak is mijn noka 3310 gevallen of is er iemand op gaan staan maar hij doet het nog prima.
Lompe telefoon kan veel hebben...

Samen staan we sterk!

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-11 20:12
8210... tegen de tijd dat ie het niet meer doet door het vallen kan je een nieuwe halen bij nokia omdat hij wel een ander mankement heeft (scherm, antenne, batterij, software)... meerdere typen hebben bugs in software en scherm problemen trouwens... zeker de duurdere typen (8210,8310,6610 etc)

• Harkelaar
  • Niet online
melvie schreef op 19 February 2003 @ 17:03:
[afbeelding]
dat ding is volgens mij helemaal niet meer te koop.

do or do not, there is no try

• m1ch3lb
  • Laatst online: 09-07-2022
jpvk007 schreef op 19 februari 2003 @ 18:05:
8210... tegen de tijd dat ie het niet meer doet door het vallen kan je een nieuwe halen bij nokia omdat hij wel een ander mankement heeft (scherm, antenne, batterij, software)... meerdere typen hebben bugs in software en scherm problemen trouwens... zeker de duurdere typen (8210,8310,6610 etc)
ik zelf heb een nokia 8310, al een half jaar en is nu 4 keer gevallen waarvan een keer op stenen vloer van 2 m hoog, doet het nog steeds perfect en heb helemaal geen problemen

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Topicstarter
Iemand ervaringen met een sony ericsson?

Verwijderd

Nou zeg je 2 dingen in een zin die naar mijn inzien niet samen gaan... Nokia en degelijk...
antenne - klepje ericssons zijn ook niet echt een optie...

Misschien even naar een siemens m35 kijken... zoeentje als de postbank heeft uitgedeeld...
die zijn redelijkerwijs degelijk te noemen!

• marteltor
  • Laatst online: 30-11 00:17
Ruzor schreef op 19 February 2003 @ 18:41:
Iemand ervaringen met een sony ericsson?
enige dat ik weet is dat bij een vriend van me (paitor) na 2 maanden het joystickje er af lag... :{
kun je wel gratis een nieuwe voor halen

Verwijderd

5210, mijn vriendin heeft hem ooit meegewassen |:( en hij doet het nogsteeds

:+ voor geintresseerden: 60 graden met voorwas en 1500 toeren centrifuge :+

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2003 22:55 ]

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-11 11:48

psy

Ook bij ons in het bedrijf sneuvelen ze echt regelmatig, vooral de displays en accu-aansluiting zijn berucht. Ik vind het wel lollig dat er zoveel mensen zijn die er wel tevreden mee zijn... :)

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

Verwijderd schreef op 19 February 2003 @ 15:09:
[...]

Ben erg benieuwd naar die "Hufter Proof" cover... >:)
in de post van Operations hierboven: dit betreft dus de Nokia 6250
Verwijderd schreef op 19 februari 2003 @ 22:47:
Misschien even naar een siemens m35 kijken... zoeentje als de postbank heeft uitgedeeld...
die zijn redelijkerwijs degelijk te noemen!
hoewel dan geen Nokia is hij toch zeker het noemen waard, de mijne heeft overleefd:

- n8tje in het gras @ -5° C
- diverse malen van de trap
- glas bier in kroeg :P kon gewoon door bellen.
- onderde douche:? ik neem gewoon op en pas een beetje op voor de straal, maar nat kan i worden.
- klats! van 2 meter hoogte op stenen.
- etc. etc.

nog nooit zo´n robuust toestel gehad, in combo met beschermhoejes helemaal onverwoestbaar. Alle bovenstaande voorbeelden waren zonder.

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

ik vond er nog een paar op de Nokia site, deze dingen zijn echt niet stuk te krijgen, vooral die eerste da´s gewoon de gek zo´n rag ding.

Nokia THR880
http://www.nokia.com/nokia/0,4879,2425,00.html

Nokia THR420
http://www.nokia.com/nokia/0,4879,2931,00.html

zal alleen niet gemakkelijk aan te komen zijn in Nederland, maar goed je kan altijd bestellen bij een buitenlandse webshop.

edit: lama die dingen zijn volgens mij niet eens voor de GSM standaard of toch :?

[ Voor 12% gewijzigd door aardbeix15 op 20-02-2003 13:49 ]

Verwijderd

aardbeix15 schreef op 20 February 2003 @ 13:47:
edit: lama die dingen zijn volgens mij niet eens voor de GSM standaard of toch :?
Idd :) Zijn satelliet telefoons oid

Ik heb ook wel eens van die 5210 shells gezien waar je dan je 8310/6510 in kon doen. Misschien is dat een ideetje als je geen 5210 wilt?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2003 13:54 ]

Verwijderd

ik zeg 3210.. die van mij is al een keer van 2e etage afgevallen en vele malen vanaf 1 meter 50... zeker stuk of 30 keer

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 13:52:
Ik heb ook wel eens van die 5210 shells gezien waar je dan je 8310/6510 in kon doen.
waar als ik vragen mag? want dat zou ik ook best willen hoor!

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05 12:34

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Whuzz schreef op 19 februari 2003 @ 14:24:
Beetje kort door de bocht; mijn vader heeft een 6110 (al vanaf het eerste begin dat dat ding op de markt was) en die doet het nog steeds! Wordt heel veel gebruikt en is alleen wat gekrast. Er zijn dus wel degelijk sterke nokia's.

Verwijderd

Neem anders zo'n M versie van de Siemens die zijn ook altijd wel robust

• P.B.
  • Niet online
Mijn nokia 2110i uit 1995 doet het anders nog perfect, na 8 jaar.

Verwijderd

ik heb net een (tweedehands) nokia 6150 gekocht als reserve-toestel => mens, da's een stevig toestel! echt mega ! gewoon een no-nonsens toestel :)
PS: ik heb 'm gekocht voor 41,5 € mét li-ion batterij (en doos, lader, handleiding & leren hoesje): is dat een goeie zaak? is de li-on batterij standaard bij de 6150?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2003 12:50 ]

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-11 13:22
Een nokia 3310 gaat idd niet zo snel kapot, maar na 1 jaar tijd kan ik er maar 1 keer mee bellen en dan is mijn accu al weer leeg. En ja ik heb hem netjes opgeladen hoor ;)

Verwijderd

thacow schreef op 25 February 2003 @ 13:50:
Een nokia 3310 gaat idd niet zo snel kapot, maar na 1 jaar tijd kan ik er maar 1 keer mee bellen en dan is mijn accu al weer leeg. En ja ik heb hem netjes opgeladen hoor ;)
dit topic gaat over de duurzaamheid van de telefoon, niet die van de batterij 8)7
je hebt trouwens een li-ion batterij voor de 3310 voor 14 euro en probleem opgelost, waarbij je telefoon nog steeds diezelfde sterke telefoon is :)

• Reley
  • Laatst online: 08:56

Reley

Zoom Zoom

de 7110 is ook een robuust dingetje. Die van mij heeft al een aantal crashes op een straat overleeft, is al een paar keer van de trap af gekletterd (jups, hij heeft alle treden van dichtbij bekeken :+) en heeft zelfs al een keer in de kots liggen rollen (:r don't ask) en hij doet het nog steeds. (ik heb hem alleen wel heeeeeel goed schoongemaakt ;) )
maar dat "hufter proof" model lijkt mij idd de meest robuuste van Nokia.
Ericson heeft ook ooit zo'n soort toestel gemaakt, kon je gewoon mee overgooien, keer laten stuiteren en vangen. * Reley spreekt uit ervaring O-)

Verwijderd

Reley schreef op 25 February 2003 @ 14:28:
de 7110 is ook een robuust dingetje.
ja de 7110 & de 6150 zijn van dezelfde stijl/tijd hé, goeie oude stevige telefoons :)
maar de 7110 heeft één zwakte die 'm toch gevoelig maakt: een afbreekbare/verslijtende klep ;) en die zwakte heeft de 6150 niet, dus de 6150 is nog net iets steviger dan de 7110 >:)

• StarTAC
  • Laatst online: 12-05 14:34
Verwijderd schreef op 25 februari 2003 @ 12:49:
ik heb net een (tweedehands) nokia 6150 gekocht als reserve-toestel => mens, da's een stevig toestel! echt mega ! gewoon een no-nonsens toestel :)
PS: ik heb 'm gekocht voor 41,5 € mét li-ion batterij (en doos, lader, handleiding & leren hoesje): is dat een goeie zaak? is de li-on batterij standaard bij de 6150?
Mijn moeder heeft em ook al 4 jaar, nog steeds perfect, jammer alleen van de vibraloosheid...

Maareh Li-Ion is standaard bij die telefoonl.

iRacing Profiel

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11 12:33

qless

...vraag maar...

Ik heb mijn 3310 zelfs van 2 trapen laten stuiteren, en onderweg verloor ie zijn covers maar hij doet het nog perfect!

Mijn gloednieuwe 6610 in mijn broekzak vond het alleen niet leuk dat ik tegen iets ging staan...krak zei de cover (nou ja dat is niet zo erg) maar nu is het scherm eronder ook beschadigd (dooie pixels!)

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Verwijderd

Je hebt ook van die speciale ericssons. Alleen die zijn een beetje groot :X . (lees: groot zoals, 4 jaar geleden zou het wel normaal zijn geweest)

• Suffie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:49
Reley schreef op 25 februari 2003 @ 14:28:
de 7110 is ook een robuust dingetje.
oh?
die van mij trilde van de trap en lag in 4 stukken op de grond :S
met een oude motorola kan je smijten wat je wil ,maar stuk gaan ze niet

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it

Verwijderd

Bestaan niet !!! neem een siemens 100 x degelijker en ook heelsimpel in gebruik. Benje zo aangewend !!!

• ygma!l
  • Laatst online: 28-11 14:13
Verwijderd schreef op 25 February 2003 @ 17:54:
Bestaan niet !!! neem een siemens 100 x degelijker en ook heelsimpel in gebruik. Benje zo aangewend !!!
Siemens :r heeft mijn broertje ook, zo'n C45, nou naar een half jaar bedacht hij zich maar en kocht: een nokia. Wat zijn dat een k*t dingen die siemens telefoons. Een nokia 3310 is echt een degelijke telefoon! Deze heb ik verscheiden keren laten vallen! En doet ut nog prima! Ik heb nu een 3510i (2 week) dus dat is nog ff afwachten.

• Reley
  • Laatst online: 08:56

Reley

Zoom Zoom

Verwijderd schreef op 25 februari 2003 @ 14:36:
[...]

ja de 7110 & de 6150 zijn van dezelfde stijl/tijd hé, goeie oude stevige telefoons :)
maar de 7110 heeft één zwakte die 'm toch gevoelig maakt: een afbreekbare/verslijtende klep ;) en die zwakte heeft de 6150 niet, dus de 6150 is nog net iets steviger dan de 7110 >:)
Voor die klepjes heb je donors he ;)
maar om eerlijk te zeggen heb ik daar nog geen last van gehad. en dat terwijl hij toch heel wat afstuitert :+
Suffie schreef op 25 februari 2003 @ 17:47:
[...]

oh?
die van mij trilde van de trap en lag in 4 stukken op de grond :S
met een oude motorola kan je smijten wat je wil ,maar stuk gaan ze niet
dat was dan vast een productie foutje van die Nokia :+
maar hij trilt idd flink, ik win het altijd van klasgenoten oid met "tril-wedstrijden" >:) (en dan ligtie weer op de grond :+)

Verwijderd

aardbeix15 schreef op 19 February 2003 @ 13:28:

De 8850? een robuust toestel?
Benik het totaal niet mee eens! Ik weet niet of er hier meer mensen zijn die dat vinden, maar ik zie hem niet staan tussen de Siemens M35 en de Nokia 6250?

Verder zijn er momenteel niet zo veel hufter-proof toestellen. Misschien de 5210?

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:49
Zou zeggen 3310, hij is lekker goedkoop en discotheek proof. Heeft met uitgaan al meerdere keren stoep of dansvloer van dichtbij gezien (nee vraag me niet hoe :+) en op wat krassen na doet tie het nog prima. Als je op safe wil zo'n 5210. Kreeg een demo van een klasgenoot die em gewoon vanaf anderhalve meter op de grond liet stuiteren, niks aan het handje :)

Flickr | Lego collectie

Pagina: 1