[telnet] gemaakte poort verwijderen?

Pagina: 1
Acties:

• Trunksmd
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-02 10:05
Ik heb via telnet Een aantal poorten geopend op mijn tot pro getweakte alcatel home modem. Ik heb de handleiding op http://www.bruring.com gevolgt. Dit werkt allemaal goed. Helaas vind ik nergens commando's om een paar gemaakte poorten weer te sluiten (dus protocol deleten). Ik heb op verschillende plaatsen op internet gekeken, helaas...
Hoe krijg de gewenste poorten weer dicht?

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Je moet ongeveer hetzelfde doen als je doet bij het maken, alleen dan 'delete protocol' gebruiken of zo. Er zijn wel een aantal handleidingen die ook het verwijderen van open poorten expliciet vermelden.

• Trunksmd
Dus in plaats van create protocol, delete protocol...Dat is een geldig commando in telnet?
Waar heb jij die telnet-handleidingen dan gezien op internet?

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Trunksmd schreef op 19 februari 2003 @ 13:15:
Dus in plaats van create protocol, delete protocol...Dat is een geldig commando in telnet?
Waar heb jij die telnet-handleidingen dan gezien op internet?
dat zijn geen commando's van telnet, telnet is een protocol waarmee je kan "werken" op een ander device (vaak een server)
Je werkt dan met een programma op die "server" in jouw geval is dat de software van je modem en heeft dus niets met telnet te maken.
Je moet dus de commano's zoeken die gebruikt kunnen worden in je modemsoftware ;)

• Trunksmd
Goed, dus ik ben nog geen steek verder. Want de commando's specifiek voor de router via telnet vind ik ook niet (al helemaal niet). Ik kom op internet alleen maar algemene instructies tegen voor bepaalde plaatsten op de wereld, waar je met telnet moet inloggen. Daar heb ik dus niets aan. Kan iemand mijn helpen :(

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Trunksmd schreef op 19 February 2003 @ 22:02:
Goed, dus ik ben nog geen steek verder. Want de commando's specifiek voor de router via telnet vind ik ook niet (al helemaal niet). Ik kom op internet alleen maar algemene instructies tegen voor bepaalde plaatsten op de wereld, waar je met telnet moet inloggen. Daar heb ik dus niets aan. Kan iemand mijn helpen :(
help :? werkt dat niet? daarnaast heb je mijn post wel gelezen?
jij zoekt waarschijnlijk op iets met "telnet" dit is dus niet correct en zul je dus amper een antwoord kunnen vinden, telnet is de manier waarmee je met het apparaat praat ;)
Pagina: 1