Alpha PAL Socket A

Pagina: 1
Acties:

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-08 11:53
Weet iemand al wat meer van deze koelers? Heeft iemand ze al thuis? Dinsdag of Woensdag zouden ze binnenkomen bij hun aldus OC-Shop
gimme info :9

• Helldesker
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-05 20:17
Komt allemaal wel goed jo. >:)
Gewoon effe geduld hebben. Deze week of anders volgende week heb je dat ding wel. Stuur anders effe een mailtje naar info@oc-shop.nl :P

• Milenco
SMTP server doet niet...
:(
help
ik heb er 1 nodig die met alle doet

• Milenco
Misschien als Newt van OC-Shop hier ff op wil reageren?

Verwijderd

Ik heb een mailtje gekregen van R. Faassen dat ze vandaag verstuurd zijn. Dus hopelijk morgen binnen. :9~ :9

• Milenco
beterz
ik lees net op het news van OC-Shop dat ze dinsdag waren aangekomen
maar onder embours verzenden, duurt dat niet langer? (en gaat dat via TNT?)

Verwijderd

We zijn druk bezig de backorders en de erbij komende orders te verwerken. De tijd tussen verzenden en in huis hebben, is nu zo'n 2-3 werkdagen.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 21:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Die van mij was gister bij een maat afgeleverd, maar hij was er niet. Ging ie ze vandaag super happy ophalen zaten de Delta's er niet bij:'(:'(:'(
Nou maar hopen dat die ook snel gebracht worden (alsjeblieft, Newt, ik wou dit weekend de 1GHz gaan doorbreken, dat kan nu al niet:()

EDIT: zit nu met mn maat te chatten en hij heeft mail gehad dat ze dinsdag ofzo binnen komen. Hartelijk dank OC Shop:):):)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Milenco
Beterzzz
Dat betekent dus dat ze morgen komen? (vanaf dinsdag is morgen 3 dagen)(vanaf nu is het zaterdag of maandag (please niet maandag)). Dus is die dan compleet? Met delta 60HP fan? (die er bij de hierboven niet bijstaat)?
Thanks for info
Milenco

• Helldesker
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-05 20:17
Helaas, de post brengt geen rembourszendingen op zaterdag. >:) Is ie er vandaag niet dan wordt het maandag :P

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 01-09 11:33
hmmz... wil deze oo kwel met een peltiertje :) krijgt ik mijn 650 vast wel stabiel op 1050 :)

• raptile
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-02-2024

raptile

=[Loz Kampoz Fragging Force]=

MAAR WAT IS NOU DE BESTE KOOLER VOOR JE AMD 900:?:?:?:?:?:?

een chrome orb ziet er ook wel stoer uit als je de zeikant van plexiglas hebt hemaakt maarja die koelt geloof ik niet zo goed
mijn processor word met mn standaard cooler al 47 graden , lijkt me ook neit goed geloof ik

Spelfouten voorbehouden.

• Milenco
:(
Geen post gisteren. Vandaag dus ook niet :'(
Moet ik tot maandag wachten
ARG!
:(:(:(
Pagina: 1