[ACCTON][SWITCH] cheetah workgroupswitch-3508a

Pagina: 1
Acties:

• Multispeed
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 22:46

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
ik heb een vraag over die switch we weten zijn ip niet maar er zit wel een snmp module in alleen daar hebben we de kabel niet voor.

is dat ding handmatig te resetten naar de defaults ? en staat er ook ergens wat zijn standaard ip is ?????

We willen dus dat ding configureren zonder dat we het ip weten of een kabel voor de snmp module hebben.Ik heb al op google gezocht en heb ook een aantal pdfje's gevonden maar daar stond niet in of je dat ding ook handmatig kan resetten.

En toevallig vind ik dus van niet! :-)

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 14:25
Vast wel. Maar accton is toch een onderdeel van 3com ?

Zoek dus eens op de 3com site. Wat je ook kan doen is kijken met de serialcable om te kijken naar de config. Want bij een password recovery ben je denk ook eventuele vlan settings kwijt.

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
dat boeit me niet hoe doe ik een password recovery want ik ben er nu in met een seriele kabel maar nu het password nog

Verwijderd

Gouldian schreef op 19 februari 2003 @ 14:44:
dat boeit me niet hoe doe ik een password recovery want ik ben er nu in met een seriele kabel maar nu het password nog
Lijkt me wel boeien, dan weet je waar je het moet zoeken.

Hoe kom je aan die switch? Lijkt me dat ie érgens vandaan komt, en dan zal er vast wel iemand zijn die het IP en/of het password weet..

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
hij komt van me stage maar niemand weet waar dat ding voor het laatst gebruikt is welk ip en/of welke pass erinzit

• Guru Evi
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-08 14:06
(jarig!)
als het 3com is (of toch die chips) gebruik dan effe de network manager (gratis testversie downloadbaar van 3com) en die scant je netwerk op 3com devices. Er bestaan programma's die je hele netwerk in kaart brengen (ooit es gevonden op webattack.com) je kunt ook snmp broadcasten en zien wat dat geeft.

Pandora FMS - Open Source Monitoring - pandorafms.org

Pagina: 1