[voeding] Kabaal?

Pagina: 1
Acties:

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-07 18:32
Hallo tweakjes!

kheb een oude 300 mhz pc-tje in een AT kastje. De voeding maakt regelmatig kabaal, om precies te zijn: de cooler die erin zit. Lijkt net of ie ergens langs gaat. Soms kan de pc ook niet eens aan en als ik dan wat met die draadjes heen en weer ga gaat ie wel aan. Kheb em nu los in de kast zitten zonder bescherming eromheen maar kzou graag willen weten waardoor de cooler zo'n kabaal zou kunnen maken (raast nergens langs ofzo) en of het zou kunnen dat de draden niet zo goed contact maken...

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:15

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Ga eens met een poetslap langs je Fan. Deze kunnen erg veel herrie maken door het stof. Lijkt me een stof probleem..

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

• plofkip
Heb ik al gedaan :(

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:15

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Dan is het tijd om er een nieuwe fan in te zetten. Als die het leven legt loop je kans dat je een nieuwe voeding kunt kopen...

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Verwijderd

Dat kan heel lastig zijn, nu nog aan een AT voeding komen. Anders moet je er maar een ergens op een basisschool of iets dergelijks jatten. Alhoewel 300mhz en nóg AT wel vreemd is... Meestal was het toen al ATX.

• mauzwauz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-08 14:59
Nee hoor, ik heb zelf ook een amd k6/2 500 staan met een AT kast.
Er zijn nog steeds mogelijkheden om aan een AT voeding te komen.

Questions must be asked

• Guru Evi
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-07 04:02
Nah, AT kan ook nog en veel mobo's hebben een hybride aansluiting. Ik heb nog een nieuwe AT voeding liggen en soms kun je ze kopen. Ik woon te Belgie

Pandora FMS - Open Source Monitoring - pandorafms.org

Verwijderd

Koop een nieuwe voeding deze kosten niet eens meer zoveel. Het zal wel aan de stof liggen ik heb ook een oude PII350 systeem en de voeding van die pc werkt nog prima, je moet de schoonmaak wel bijhouden

• plofkip
Op het moment maakt ie geen kabaal meer en loopt ie lekker rustig dus wacht ik wel even af...

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
ik zou een andere voeding plaatsen wel zo veilig.. anders gewoon een losse nieuwe 80x80 cooler erin drukken van een beetje een merk.. maar als je zegt dat de bedrading al niet 100% is zal ik voor de eerste optie gaan :o

messchien helpt het ook wel om de voeding schoon te blazen stofzuiger etc...

[ Voor 16% gewijzigd door _MaLa_ op 19-02-2003 12:04 ]

• MaNdM
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:48

MaNdM

1000-dingen-doekje

_MaLa_ schreef op 19 February 2003 @ 12:02:
ik zou een andere voeding plaatsen wel zo veilig.. anders gewoon een losse nieuwe 80x80 cooler erin drukken van een beetje een merk.. maar als je zegt dat de bedrading al niet 100% is zal ik voor de eerste optie gaan :o

messchien helpt het ook wel om de voeding schoon te blazen stofzuiger etc...
Blazen met een stofzuiger :+

Nieuwe voedingen kan je idd nog kopen, dat zou ook mijn keuze zijn. Zeker aangezien de bekabeling die het af en toe af laat weten etc.

To be determined...

Pagina: 1