• weppe
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Mijn GSM ligt hier, zoals elke dag, naast mijn pc op kantoor. En elke dag, précies om 11:25 uur stoort dat ding heel even. Daarmee wil ik zeggen dat je een geluidje hoort door de speakers van de pc. Hetzelfde geluid dat je hoort als je belt in de buurt van geluidsboxen.

Heeft iemand enig idee hoe dit komt?

Ik hoor wel vaker zo'n storing maar dan komt het als ik in de auto zit of iets dergelijks. Maar nu verplaatst de gsm zich niet. En elke dag exact op hetzelfde tijdstip... vreemd.. :?

Verwijderd

firmware phone home :Y)

nee even serieus, waarschijnlijk krijgt ie een storing (andere bron?) waardoor hij de verbinding gaat restoren ofzo ...

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:14
ik weet wel dat een gsm zich om het uur (dacht ik) zich opnieuw aanmeld op het netwerk.
ik heb t ook soms. dan denk ik, he dr gaat gebelt worden of, he ik krijg een smsje..
maar dan gebeurt er niks.
ik zou me er iig geen zorgen over maken

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Dat is gewoon dat 'ie ff verbinding zoekt met de provider. Doet wel meerdere keren per dag. Niks bijzonders, heeft iedereen.

[This is what you get when you mess with us]

• weppe
  • Niet online
Ruzor schreef op 19 februari 2003 @ 12:56:
Dat is gewoon dat 'ie ff verbinding zoekt met de provider. Doet wel meerdere keren per dag. Niks bijzonders, heeft iedereen.
wel vreemd dat ie het meerdere keren per dag doet en maar één keer hoorbaar en precies om 11:25 :?

Verwijderd

Ik heb het altijd om 11 uur s´ avonds.

Verwijderd

Gewoon met een hamer erop slaan om 11.25 doet hij het daarna nooit meer :)

Maar om effe ontopic te zijn, bij mij doet hij dat ook een keer per dag, alleen nooit echt op gelet of dat precies om dezelfde tijd is.

• weppe
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 08:13:
Gewoon met een hamer erop slaan om 11.25 doet hij het daarna nooit meer :)

Maar om effe ontopic te zijn, bij mij doet hij dat ook een keer per dag, alleen nooit echt op gelet of dat precies om dezelfde tijd is.
Dan let daar maar eens op!!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Bij mij om 22 uur, gaan mijn pc speakers allemaal lawaai maken ;). Dit is alleen om 10 uur aangezien ik hem heel vaak naast me pc heb liggen en nooit storing maakt tenzij ik gebeld word.

Mijn V&A

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
bel je provider eens!, waarschijnlijk hebben die een zone refresh ingesteld om die tijd!

je gsm stoort niet, maar je boxjes, toch?

[ Voor 25% gewijzigd door avon op 20-02-2003 08:34 ]

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

• weppe
  • Niet online
AvOn schreef op 20 februari 2003 @ 08:34:
bel je provider eens!, waarschijnlijk hebben die een zone refresh ingesteld om die tijd!

je gsm stoort niet, maar je boxjes, toch?
De boxjes storen inderdaad, maar dit wordt veroorzaakt door de gsm..

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
logisch, je gsm moet ook verbinding houden.

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-02 13:22

Bergen

Spellingscontroleur

Ik heb een divx waar ergens halverwege een GSM-storinggeluid in zit terwijl deze van DVD is geript (aan de kwaliteit te zien dus). Dat heb ik nog niet echt begrepen... :?

(Asterix_et_Obelix_Mission_Cleopatra_(2002).DVDrip.SBC.Sharereactor.avi, voor wie het wil weten)

Verwijderd

moet je hem eens op dat tijdstip onder je monitor houden, behalve als het een TFT monitor is, maar dan zie je dat het beeld gaat trillen, wat dus duidt op communactie vanuit de phoon.

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
hah die van mij staat altijd uit, duzz daar heb je geen last van. ;) (wil liever niet gebeld worden) (Waarom heb je er dan 1?) (Moest van mijn mammie...)
Pagina: 1