Toon posts:

[NW Zen] NAL Problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hier op me stage hebben we net ge-upgrade van Novell Netware 5.1 naar 6.1. Mijn taak is op dit moment om applicaties toe te voegen in de NAL (snapshots maken etc etc.)

Ik heb een enorm raar probleem met de iconen in de NAL. ALs ik een applicatie opstart (gewoon selecteren en dubbelklik OF ik bevestig met enter) dan start de applicatie wel op MAAR: Alle iconen gaan opeens door elkaar staan (staan niet meer gerangschikt op titel) + hij selecteerd nog 1,2 en soms wel 3 andere applicaties (gelukkig start hij alleen de app op die je zelf opstart en selecteerd hij ze alleen maar). In ConsoleOne bij de properties van een applicatie heb ik niet "Determine force run order" geselecteerd.

Ook start de NAL enorm traag op en gaat het refreshen enorm traag! Heb al gecheckt of het de viruscanner (Inoculate) was maar dat was niet het probleem :S

Gaat hier dus over Netware 6.1, met Zenworks 4 & Novell Client 4.83 SP1.

• Mysteryman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-08 18:21

Mysteryman

kan jij wat ik kan...

daarvoor heb je bij de Novell site een fix voor...

als je zoekt naar fix icons op de novell site dan krijg je een file die je moet draaien met volgens mij rundll32.exe....

maar de beschrijving over hoe en wat staat er bij...

Everybody happy??? I soon change that here we go...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me al rot zitten zoeken op de novell website voor een fix. Als ik zoek op icon krijg ik wel een lijstje maar met de vrolijke melding: Date of most recent file is 19 Apr 1996 dus tsja, dat issie ook niet. Zal even zoeken via die rundll dan, tx.

Verwijderd

Topicstarter
Krijg nu tieten, zoek je via de support / patches / fixes page dan vindt je niks maar via de algemene search meteen raak, DOH. Thanks Mysteryman.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

http://www.novell.com/coolsolutions/tools/1105.html
die?

/laat

[ Voor 8% gewijzigd door Erkens op 19-02-2003 15:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
Damn, het werkt niet :-( Waarschijnelijk omdat het ook een fix is voor NAL 2.5 en ik het probleem heb met NAL 4.0.1.0 :/ Iemand een idee?
Pagina: 1