[Remote Desktop] Doorgaan met ingelogde account

Pagina: 1
Acties:

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-04 12:49
Ik heb thuis een .Net RC2 server draaien. Deze wil alleen vanaf mijn werk beheren. Ik kom er via Remote Desktop wel in maar als ik er onder de admin account inga logt hij wel in maar alle programma's die op dat moment runnen zie ik niet.

Weet iemand of dit evt. te verhelpen is.

Verwijderd

Als ik mijn pc van thuis overneem, staat hij precies zoals ik hem heb achtergelaten. Oftewel zie je waarschijnlijk toch iets over het hoofd.

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
messchien moet je effe met je muis over de icoons bewegen is bij vnc ook wel is dan zie je nix iets bewegen over icons en het staat er...

check anders je instellingen @ server

[ Voor 14% gewijzigd door _MaLa_ op 19-02-2003 11:21 ]

• ilovetechno
2 CybErvee : Nee. Er draait bijv Emule en zodra ik er via remote desktop inga staat dit bijv. niet te draaien. Verder start hij alle programma's die in de starup folder staan weer

Verwijderd

met ts maak je een nieuwe sessie (tenminste naar een server; in xp zit het iets anders)
vandaar dat je programma's die draaien niet ziet en de startup opnieuw wordt uitgevoerd.

maak een account aan > maak hem admin > ga naar remote desktop voeg het nieuwe account toe... > check policies als het nog niet werkt

• ilovetechno
thankx.. Ga het zodra ik thuis ben gelijk proberen
Pagina: 1