Ik heb nu al een tijdje het probleem met m'n cd brander dat die alleen op 2 speed kan branden. Als ik hem op 4 of op 8 speed zet dan mislukken de cd's altijd ! Ik word er ondertussen helemaal gek van want op 2 speed cd'tjes branden duurt veel te lang. Weet iemand hoe dit probleem op te lossen is ? Ik heb een brander van Acer 8x4x32... eenneeuh als ik bij device m'n cd writer uninstaleer en dan pc reb00t dan vind windows een nieuwe device. genaamd Atapi 8x4x32... Heeft atapi iets te maken met Acer ?
Lijkt erop dat je brander de geest begint te geven. Niks aan te doen. ATAPI heeft niks specifieks te maken met Apacer; alle CD lezers/branders zijn gewoon ATAPI apparaten
ok
weer wat geleerd.. hehe
kl*te dat die dan zo snel kaduuk gaat
kheb em net aan een jaartje...
en hij is nog geen eens zo vaak gebruik
Maar is ie daarvoor niet gebruiktDark0z schreef op 19 februari 2003 @ 10:56:
okweer wat geleerd.. hehe
ATAPI is de interfaceDark0z schreef op 19 februari 2003 @ 10:50:
Ik heb nu al een tijdje het probleem met m'n cd brander dat die alleen op 2 speed kan branden. Als ik hem op 4 of op 8 speed zet dan mislukken de cd's altijd ! Ik word er ondertussen helemaal gek van want op 2 speed cd'tjes branden duurt veel te lang. Weet iemand hoe dit probleem op te lossen is ? Ik heb een brander van Acer 8x4x32... eenneeuh als ik bij device m'n cd writer uninstaleer en dan pc reb00t dan vind windows een nieuwe device. genaamd Atapi 8x4x32... Heeft atapi iets te maken met Acer ?
Maare, gebruik je wel goede CD-r's?
Beetje raar/zonde als hij al na een jaar kaduuk gaat...
staat hij op DMA? Doe ook eens een firmware update (kijk op de site van de fabrikant) Welke versie van NERO gebruik je?
ik gebruik gewoon platinum cd's...
eneeuh
ik kan op acer.com niks vinden over branders en van nero heb ik versie 5.5.7.8.
en waar kan ik checken of hij op dma staat
?
eneeuh
ik kan op acer.com niks vinden over branders en van nero heb ik versie 5.5.7.8.
en waar kan ik checken of hij op dma staat
Ik heb deze pc niet in elkaar gezetMaar is ie daarvoor niet gebruikt Bedoel als je een jaar geleden een 8x kocht heb je wel een hele slome gekocht . En misschien kan een bios flash, of een ander soort media ook is wonderen doen .
Een betere kwaliteit cd's wil ook wel n's helpen trouwens..
(zijn het trouwens wel cd-r's? zijn het geen cd-rw's!
)
(zijn het trouwens wel cd-r's? zijn het geen cd-rw's!
Pagina: 1