Ik wil de volgende set gaan kopen:
Moederbord:
- MB S462 Leadtek K7NCR18D nForce2 DDR+SB+LAN+USB2.0+8xAGP
Processor:
- CPU SocketA AMD XP Athlon 2100+ 266FSB
Kast:
- Case ATX Colorcase Air Silver Case- no PSU
Voeding:
- ATX 400 Watt Q-Tec Dual Fan Gold Low Noise
Geheugen:
- 2x Dimm PC333 256MB DDR Brand/Brnd
Koeling:
-CPU Zalman CNPS6000-AlCu
-Casefan Cooler Case Fan 80X80 Papst 4Pin 8412NGL
uit mijn huidige collectie:
G-Force 3 Ti200
2x HDD
1x CDRW
1x DVD
Nu wilde ik even weten, zal die Dual Fan voeding (temperatuur controlled) als een gek gaan koelen? Ik heb nog geen ervaring met AMD computers en heb geen enkel idee hoe warm deze configuratie zal worden.
Die Qtec voeding is 400 watt met 2 fans (bij de specs staat 27dB noise), en het lijkt me dat die zoveel capaciteit heeft (qua vermogen én koeling met 2 fans) dat het wel meevalt.
Heeft iemand daar kijk op? Het hoeft dus NIET een onhoorbare computer te zijn, die voeding is stil als ie niet op volle kracht hoeft te koelen, dat weet ik zeker, alleen ik wil even weten óf die voeding continue op vol vermogen zal koelen in deze config.
Moederbord:
- MB S462 Leadtek K7NCR18D nForce2 DDR+SB+LAN+USB2.0+8xAGP
Processor:
- CPU SocketA AMD XP Athlon 2100+ 266FSB
Kast:
- Case ATX Colorcase Air Silver Case- no PSU
Voeding:
- ATX 400 Watt Q-Tec Dual Fan Gold Low Noise
Geheugen:
- 2x Dimm PC333 256MB DDR Brand/Brnd
Koeling:
-CPU Zalman CNPS6000-AlCu
-Casefan Cooler Case Fan 80X80 Papst 4Pin 8412NGL
uit mijn huidige collectie:
G-Force 3 Ti200
2x HDD
1x CDRW
1x DVD
Nu wilde ik even weten, zal die Dual Fan voeding (temperatuur controlled) als een gek gaan koelen? Ik heb nog geen ervaring met AMD computers en heb geen enkel idee hoe warm deze configuratie zal worden.
Die Qtec voeding is 400 watt met 2 fans (bij de specs staat 27dB noise), en het lijkt me dat die zoveel capaciteit heeft (qua vermogen én koeling met 2 fans) dat het wel meevalt.
Heeft iemand daar kijk op? Het hoeft dus NIET een onhoorbare computer te zijn, die voeding is stil als ie niet op volle kracht hoeft te koelen, dat weet ik zeker, alleen ik wil even weten óf die voeding continue op vol vermogen zal koelen in deze config.
[ Voor 12% gewijzigd door Stefke op 19-02-2003 09:44 ]