Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Liever genoeg halen dan daarna uitdelen, anders zitten mensen die ppogrin's nodig hebben in plaats van buff-in's met problems, en dat is niet goed voor DPC as a whole!
[ Voor 87% gewijzigd door ZeroVince op 19-02-2003 09:59 ]
https://wren.co/join/Devian
Ik heb zelf dus helaas geen proxy. Ik kan wel een boel clientbuffers ophalen, en dat heb ik gedaan, maar proxiebuffers zijn natuurlijk zinvoller.ZeroVince schreef op 19 februari 2003 @ 09:54:
Alle servers?
Liever genoeg halen dan daarna uitdelen, anders zitten mensen die ppogrin's nodig hebben in plaats van buff-in's met problems, en dat is niet goed voor DPC as a whole!
Dus we hebben mensen met grote proxies nodig
https://wren.co/join/Devian
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Fun while it lasted: World Community Grid!
Voor de zekerheid is het misschien wel verstandig om maar te flushen. Maar ik weet niet of het echt kwaad kan.
Een expert hier dat die weet?
Ik heb zelf ook geen idee, maar 't zou knap lullig zijn als hier 2 PC's voor niks hebben staan draaien, vandaar m'n vraagDiadem schreef op 19 February 2003 @ 11:02:
Ik heb geen idee hoe het gaat met oude buffers. Bij OGR is het toch uberhaupt niet zo dat blokjes verlopen? Ik bedoel, hoe vaker ze blokjes controleren hoe beter.
Voor de zekerheid is het misschien wel verstandig om maar te flushen. Maar ik weet niet of het echt kwaad kan.
Een expert hier dat die weet?
An die Arbeit DSmarty
Je kan fetchen op proxy.dsmarty.com op poort 2064 of 2200.
Is dit ook voor de subteamstrijdproxy of was dat weer een andere poortDSmarty schreef op 19 February 2003 @ 13:57:
* DSmarty is inmiddels OGR-24 aan het fetchen, 30K is ingesteld
Je kan fetchen op proxy.dsmarty.com op poort 2064 of 2200.
Ach ja, Division Brabant heeft 5e gestaan maar doordat er nu zo'n run is op OGR-24 packets zakken we steeds verder weg. Zou opzich wel leuk zijn als we weer wat kunnen stijgen richting de top 10DSmarty schreef op 19 February 2003 @ 22:57:
Dit is de weekflush proxy, maar wil ze ook op dagflush (subteam) zetten hoor
Zegt U het maar
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Chakotay schreef op 19 February 2003 @ 23:20:
Hm, hopelijk beginnen de andere teams nu niet ook te hamsteren
Ik denk (hoop) het niet... ik denk dat er weinig teams zijn met een organisatiegraad zoals bij de DPC
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Witlof schreef op 19 February 2003 @ 10:49:
hier stond iets wat voor nu niet nuttig is.
hey witlof er staat denk een typo in je sig
[quote]De site voor een door Brabanders: Division Brabant[/quote]
moet dat niet De site voor en door Brabanders: Division Brabant.
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
dmv proxysig -update
1
2
3
4
5
6
| 2003-02-20 10:00:49,Uplink: [1] connection to 145.89.128.249 changed state 2003-02-20 10:00:49, from 1 (ESTCONNWAIT) to 50 (ESTREADY) 2003-02-20 10:00:49,Uplink: [2] connection to 145.89.128.249 changed state 2003-02-20 10:00:49, from 0 (ESTNONE) to 1 (ESTCONNWAIT) 2003-02-20 10:00:49,Uplink: [3] connection to 145.89.128.249 changed state 2003-02-20 10:00:50, from 0 (ESTNONE) to 1 (ESTCONNWAIT) |
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Had je dat gisteravond niet kunnen zeggen_DPC_Scorpion schreef op 20 February 2003 @ 11:02:
als het fetchen te langzaam gata kun je gewoon met 3 uplinks tegelijk gaan werken
dmv proxysig -update
![]()
![]()
U zegt het maar.
maargoed. ik heb weer een dikke voorraad (ik heb het aantal gefetched wat ik deze 2 weken geflushed had)
Had ik kunnen doen. Had ik denk ik ook gedaan als ik thuis gezeten had. Maar ik zat op mijn werk, en dan zijn dat soort dingen allemaal wat makkelijker._DPC_Scorpion schreef op 20 February 2003 @ 13:43:
diadem jij zegt dat je geen pproxy hebt maar hoe moeilijk is het om die software ff te downen. dan kun je mensen een pproxy buffer uitdelen. eventueel kun je ook nog client buffers van je pproxy afhalen. ook kun je beter zien of je ogr-24 binnehaalt he
maargoed. ik heb weer een dikke voorraad (ik heb het aantal gefetched wat ik deze 2 weken geflushed had)
Ennuh, client buffers zijn ook zinvol.
Dus onze proxy beheerders mogen van mij betreft nog even flink wat extra inslaan. Als het niet opgaat dan krijgen de andere teams het iig niet