NAV andere Topic.
Voor de mensen in deze regio.
Ik werk zelf in een computer bedrijf dus heb een ruime keuze uit dingen,
heb 6 verschillende routers geprobeerd waar onder:
Unex IS050e / IS050p /IS050s
Edimax BR6104+ / BR6004+
SMC / Barricade 7004
heb 6 verschillende netwerk kaarten geporbeerd waar onder:
3com, Unex, Edimax, SMC, Intel Trust.
Ik heb alle mogelijke instellingen combenaties al geprobeerd, met duplex etc etc.
maar geen 1 combenatie werkt. Ik ben er nu al 6 maanden mee bezig, ook contact met @home, na veel gezeur heb ik heb 2 CPxxxxx-x nummer gekregen van @home maar telkens het zelfde probleem als er een router tussen zit !! Sluit je de pc direct aan geen problemen meer.
Sinds gisteren de 18e word het weg vallende verbinding in regio 's-Hertogenbosch officeel erkend er zullen er maatregelen worden getroffen.
dit bericht is gewoon geplaatst voor informatie.
dus jullie hoeven echt niets te proberen, je kan hier ook geen last van hebben, dan kan het zijn dat je toch onder een andere regio valt of op een andere node zit aangesloten.
Hopende jullie voldoende te hebben geinformeerd.
mvg,
Ronald
Voor de mensen in deze regio.
Ik werk zelf in een computer bedrijf dus heb een ruime keuze uit dingen,
heb 6 verschillende routers geprobeerd waar onder:
Unex IS050e / IS050p /IS050s
Edimax BR6104+ / BR6004+
SMC / Barricade 7004
heb 6 verschillende netwerk kaarten geporbeerd waar onder:
3com, Unex, Edimax, SMC, Intel Trust.
Ik heb alle mogelijke instellingen combenaties al geprobeerd, met duplex etc etc.
maar geen 1 combenatie werkt. Ik ben er nu al 6 maanden mee bezig, ook contact met @home, na veel gezeur heb ik heb 2 CPxxxxx-x nummer gekregen van @home maar telkens het zelfde probleem als er een router tussen zit !! Sluit je de pc direct aan geen problemen meer.
Sinds gisteren de 18e word het weg vallende verbinding in regio 's-Hertogenbosch officeel erkend er zullen er maatregelen worden getroffen.
dit bericht is gewoon geplaatst voor informatie.
dus jullie hoeven echt niets te proberen, je kan hier ook geen last van hebben, dan kan het zijn dat je toch onder een andere regio valt of op een andere node zit aangesloten.
Hopende jullie voldoende te hebben geinformeerd.
mvg,
Ronald