Toon posts:

RA2 via internet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of het mogelijk is om Red Alert 2 via internet tegen anderen te spelen zonder dat m'n account geblocked wordt, omdat ik een copy heb?

Verwijderd

sorry geen warez probeer eens op een ander forum.

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-02 21:36

JK

Tja, moet je 'm maar in de winkel kopen he? :)
Sommige spellen zijn het gewoon waard om in de winkel te kopen, en Red Alert 2 is zeker een van de spellen die het helemaal waard is.
Dune : Emperor (zie Sneak Peek op de RA cd's) zal het ook zeker waard zijn!

• jpm.lensen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-02 07:20

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

Je weet dat je alleen kan multiplayeren in de resolutie van ........

640x480

Tenminste, die ene keer dat ik het geprobeerd heb......

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

Verwijderd

je kan echt wel normaal online spelen met een copy.
gewoon aanmelden bij westwood en spelen maar *D

• omitz
  • Laatst online: 15-02 22:23
met het programma kahn kun je een ipx netwerk simuleren, zodat je bij elkaar op de computer kunt inloggen.
Dan werkt het in princiepe net als aoe2.

succes,

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.

Verwijderd

Op vrijdag 17 november 2000 13:01 schreef jpm.lensen het volgende:
Je weet dat je alleen kan multiplayeren in de resolutie van ........

640x480

Tenminste, die ene keer dat ik het geprobeerd heb......
Dan moet je het nog maar is proberen, want je kunt ook in hogere resoluties spelen...
kwestie van instellen :)

Verwijderd

Topicstarter
Via internet kan dus niet. Mijn serial is namelijk gebanned en dus kan ik niet inloggen via westwood online.

Weet iemand (zonder illegale links te geven) hoe je dit op kunt lossen? Is er een serial die altijd werkt of zo?
ICQ me: 97624550

alvast bedankt.

• Bomberman
  • Laatst online: 20-01 15:31
Dan moet je het nog maar is proberen, want je kunt ook in hogere resoluties spelen...
kwestie van instellen...
Plz plz plzzz vertel me hoe ! Op het Westwood forum beweren ze dat het niet hoger kan op internet vanwege oneerlijkheid / lag/ blah blah |:( ... sure. Ik heb goddamn niet voor niets een 19" ;) .

PC Specs

• Bomberman
Niemand weet het :? ...

PC Specs

Verwijderd

Topicstarter
Blijkbaar weet niemand het.. :?

Verwijderd

je kan Kali downloaden (moet je wel ff een key zien te vinden)

en dan ff de IP van de ra2 server opzoeken (op gamepoint.net) en naar een ra2 chatbox gaan en vragen om hulp

ik heb daaro ra gespeeld met een copie, dat werkte wel goed

• Bomberman
Thnx ik zal het eens in zo'n chatbox proberen ... ik heb trouwens het orgineel dus een key heb ik al ;) .

PC Specs

Verwijderd

Ik kan gewoon met een resolutie van 1600 1200 op inet spelen : zolang het maar geen games zijn waarbij er in de lobby een beeldschermpje voorstaat : die games zijn namelijk alleen voor 640 480 om iedereen een gelijk beeld te geven.

• Bomberman
No shi ... ik krijg bij elke game die in 'binnen ga' te zien dat ik terug moet switchen naar 640*480 ;( . Ik wist niet wat die monitortjes betekenden ... dacht dat het misschien juist hi-res games waren maar niet dus :D . Ik weet het ook niet, thnx anywayz.

PC Specs

Pagina: 1