De rx-v430-v530-v630-v730 zijn al sinds april vorig jaar op de markt. Gezien Yamaha niet gek is komen ze uiteraard met nieuwe dit jaar, alleen de vraag is, WANNEER?
Ik dacht zo rond april weer dit jaar, but you never know. Iemand info?
Ik heb zo'n RX-V630. Klasse recievertje!!! Voor mij hoeft er echt geen nieuwe serie te komen. De huidige serie biedt je alles wat je hebben wil; goede kwaliteit voor een heel redelijke prijs! Wil je een trapje hoger, denk dan eens aan de RX-V1300; superding!
Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler
Ik heb mijn 430 net besteld. Tezamen met een DVD-S520 en een 5.1 aktief setje van Magnat.
Ik ben benieuwd hoe het gaat klinken.
Dit zijn receivers en geen versterkers. Wanneer er nieuwe komen weet ik echter niet. Voorlopig heb ik met mijn RX-V1300 wel voldoende in huis gehaald.
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Het leuke van een nieuwe serie is juist dat ze technologie en circuits van oude hoge modellen in de nieuwe lage modellen stoppen voor minder geld.Vulcan750 schreef op 19 February 2003 @ 18:26:
Ik heb zo'n RX-V630. Klasse recievertje!!! Voor mij hoeft er echt geen nieuwe serie te komen. De huidige serie biedt je alles wat je hebben wil; goede kwaliteit voor een heel redelijke prijs! Wil je een trapje hoger, denk dan eens aan de RX-V1300; superding!
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Mja je zou gek zijn als je nu nog een Yamaha Receiver haalt in de RxV serie. Yamaha komt elk jaar in April met nieuwe, das over 2 maanden. En waarschijnlijk zijn dit 7 kanaals versterkers voor weinig... De vraag is, wanneer precies....

heb ik lekker veel aan-Stef- schreef op 19 February 2003 @ 19:22:
Dit zijn receivers en geen versterkers. Wanneer er nieuwe komen weet ik echter niet. Voorlopig heb ik met mijn RX-V1300 wel voldoende in huis gehaald.
offtopicKirpeknots schreef op 19 February 2003 @ 18:42:
Ik heb mijn 430 net besteld. Tezamen met een DVD-S520 en een 5.1 aktief setje van Magnat.
offtopicVulcan750 schreef op 19 February 2003 @ 18:26:
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2003 20:00 ]
Ik heb een andre mening. Als ik de receiver+DVD speler+ speakers nu eens voor zo'n €610,- nieuw gekocht heb....Verwijderd schreef op 19 February 2003 @ 19:58:
Mja je zou gek zijn als je nu nog een Yamaha Receiver haalt in de RxV serie. Yamaha komt elk jaar in April met nieuwe, das over 2 maanden. En waarschijnlijk zijn dit 7 kanaals versterkers voor weinig... De vraag is, wanneer precies....
Pagina: 1