Kazaa lite 2.0.3 + Speedtouch 510 v4

Pagina: 1
Acties:

• HeadBeateR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-05-2023
Ik d8t ik ga ff kazaa lekker updaten, en nadat ik dat gedaan had kreeg ik dus geen verbinding meer :(.
Toen heb ik dus de vorige versie geprobeert van kazaa, werkte ook niet meer. Daarna had ik nog een paar andere zoals kazaa lite 1.7.1 enz geprobeert maar dat hielp ook niets.

Nu weet ik bijna zeker dat dit iets met die ingebouwde firewall van die speedtouch te maken heeft, alleen weet iemand hoe ik dit moet instellen?
(vind het wel raar dat hij het eerst wel altijd normaal deed, maar met bv edonkey kan ik ook niet connecten)

Ik heb op google gezocht of ik daar iets over vond maar heb helaas niets gevonden...

• HeadBeateR
*kick*

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 14:25
Moet gewoon werken.

Maar je zou eventueel je modem terug kunnen zetten naar de mxstream instellingen (neem aan dat je mxstream bezit) en dan nog eens proberen.

• HeadBeateR
Werkt dus niet "gewoon" :)

En heb ook al eens de modem gereset enz maar dat heeft niets geholpe :(

Verwijderd

Probeer eens de oude registerinstellingen terug te zetten???

• Sgt_Pepper
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik kan enkel zeggen dat ik de nieuwe Kazaa Lite 2.1.0 hier iswm SpeedTouch 510 v4 zonder problemen en verdere instellingen draai.

Wellicht Kazaa (Lite) eens volledig goed uninstallen en dan opnieuw installeren. Verder kijk eens naar de firewall instellingen in de opties van Kazaa . Bij mij staat alles op uit behalve: gebruik poort 2412 voor inkomende connecties, en gebruik poort 80 als alternatief.
Pagina: 1