nou, ik had laatst al wel gepost wat mijn ideën waren, en hier is hij dan de Q-BoX
Voorheen genoemt : Power Cube. Hij is gemaakt van mdf , maar als hij af is zie je niks meer van dat mdf
wat daar het truucje voor is zou ik later posten.
hier onder volgt de foto van dag 1 (gisteren)

zo ver was ik toen, met hulp van mijn handige vader
. we hadden het gelijmt met bison bond.
maarja alleen lijmen, tuurlijk niet
Dus op de 2de dag (vandaag) kwam mijn kameraad micha ook maar eens langs : " daniël wat ben jij aan het doen??" ik ben mijn case aan het maken , naja je raad al : hij schok zich lam
hier volgen dan weer een paar foto's.
zie onze micha even aan het schroefen zijn

zo even de laatste hand aan deze wand leggen

zo en nu even een blik van waar we zijn geindigt

nou , dat was hem tot nu toe , morgen weer een dag , en hopelijk dat ik dan mijn moederbord edg er in heb zitten!!!
Special credits aan : Micha , Pa en mijn Moeder die ons van de over heerlijke koffie voorzag
Voorheen genoemt : Power Cube. Hij is gemaakt van mdf , maar als hij af is zie je niks meer van dat mdf
hier onder volgt de foto van dag 1 (gisteren)

zo ver was ik toen, met hulp van mijn handige vader
maarja alleen lijmen, tuurlijk niet
Dus op de 2de dag (vandaag) kwam mijn kameraad micha ook maar eens langs : " daniël wat ben jij aan het doen??" ik ben mijn case aan het maken , naja je raad al : hij schok zich lam
hier volgen dan weer een paar foto's.
zie onze micha even aan het schroefen zijn

zo even de laatste hand aan deze wand leggen

zo en nu even een blik van waar we zijn geindigt

nou , dat was hem tot nu toe , morgen weer een dag , en hopelijk dat ik dan mijn moederbord edg er in heb zitten!!!
Special credits aan : Micha , Pa en mijn Moeder die ons van de over heerlijke koffie voorzag
Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9