Toon posts:

Wat is de beste orb voor een PIII 450?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
PIII 450
Abit BH6
128 MB SDRam

Dank bij voorbaat. :)

Verwijderd

Waarom een ORB op een slot1 processor, neem daar een echte koeler voor, zoals een alpha delta combo (2fans).

Verwijderd

Topicstarter
Eisen voor m'n overclock avontuur:

1. zo goedkoop mogelijk
2. zo weinig mogelijk herrie
3. de beste prestaties rekening houdende met bovenstaande punten

Wat raden jullie me aan (processor koeling + case cooling)?

Bij de weg, is een nieuwe heatsink en case cooling verplicht of volstaat enkel een nieuwe fan?

Verwijderd

Ik zou ook niet voor een Orb gaan op een Slot Cpu, eerder een Globalwin of Alpha zoals iemand al voorgesteld had.

enneh, ik denk dat je me die BH6 wel is problemen kan tegenkomen als je ernstig zoekt te overclocken, heeft namelijk geen 1/4 pci divider, dus zou'k maar oppassen als je boven de 112 Mhz FSB zoekt te gaan, ik heb eens een Seagate HDtje gehad dat zo helemaal corrupt geraakt is, was toen alles kwijt. Als je SCSI hebt is dit natuurlijk geen probleem of je SCSI kaart moest die bussnelheid niet aankunnen...

Be carefull......

Verwijderd

Ik zelf heb een PIII-600 en ik gebruik een slot1-orb... de temp is 10 graden gedaald ermee... van 60 naar 50... voor de rest bevalt hij me zeer goed... het was alleen zweten om de case van de cpu af te halen...

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-09 08:31

Flotter

Pelipper!

Past zo'n PIII koeler ook op een originele PII (in 233-333 case)?

En weet iemand hoe je makkelijk de case van zo'n PII afhaalt (moet er wel weer op kunnen)?

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt iedereen, maar wat neem ik nu het best?
Gelieve m'n vorige reply volledig te beantwoorden.

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:50
Golden Orb.
superstil, koelt perfect.
M'n p3-550E wordt idle 22C, volle belasting ongeveer 34C.

Verwijderd

Hm ORB is idd cheap en stil. Heb zelf een P2 450@600, met een alpha/delta combo, en dat blijft echt koel. Rond de 25 tot 30 graden.
Pagina: 1