Catch a smile out there!
Verwijderd
Wat voor modem?
Heb je een router?
Gebruik je inet explorer?
Kortom geef eens wat meer info...
Heb je een router?
Gebruik je inet explorer?
Kortom geef eens wat meer info...
ik gebruik een 56k modem, geen router of whatever dan ook. gebruik internet explorer.
Catch a smile out there!
Schop eens een andere DNS bij je instellingen erin.....
Best kans dat de DNS server beetje kuren heeft
Best kans dat de DNS server beetje kuren heeft
Verwijderd
Ik heb momenteel precies het zelfde, zal de DNS server wel weer zijn.
Ze hebben vandaag een brief neergezet waar in ze hun excuses aanbieden voor alle hinder(check info op www.hccnet.nl)
Maar naar mijn mening is het de DNS. soms doen sites het namelijk wel en msn werkt ook gewoon en mail doet het dus ook niet.
en ik moet nog zoveel werk doen
Ze hebben vandaag een brief neergezet waar in ze hun excuses aanbieden voor alle hinder(check info op www.hccnet.nl)
Maar naar mijn mening is het de DNS. soms doen sites het namelijk wel en msn werkt ook gewoon en mail doet het dus ook niet.
ja het is klote zeg dat wel. en uitgerekend yahoo mail doet het niet, en studentenkamers.nl doet het ook niet en dat is pas echt klote, kan ik niet kijken of er nog nieuwe kamers op staan
Catch a smile out there!
yes ik heb de oplossing:
ga naar www.the-cloak.com, dat is zo'n anonymizer. Daarmee doen alle sites het wel!
ga naar www.the-cloak.com, dat is zo'n anonymizer. Daarmee doen alle sites het wel!
Catch a smile out there!
DNS problemen dus.
Gewoon gedult hebben, komen vanzelf weer up
Gewoon gedult hebben, komen vanzelf weer up
Nog een Tip van Flipmo2K, quote uit SM:
Dank voor je input !
Flipmo2K schreef op 19 February 2003 @ 08:34:
Cutebritney, je hebt http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/713022 gesloten omdat je aangaf dat je gewoon geduld moest hebben...
D'r zijn idd wel DNS-server problemen bij HCCnet, maar als je hun DNS-servers handmatig opgeeft bij je LAN-verbinding doet alles het wel gewoon.
Ik hoop dat je dit nog wilt vermelden (of het topic weer heropent, dan zet ik het er zelf wel in), zelf vond ik het nl. wel het vermelden waard. De servers zitten trouwens op 62.251.0.6 en 62.251.0.7.
Dank voor je input !
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()