Toon posts:

Generals vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb een oud pctje PII333 tnt2 32mb 192 mb int
En ik wil generals hierop spelen. K heb nieuwe nvidea drivers, directx 8.0. Ik kan spel en alles opstarten. Ook kan ik het spelen, maar vet langzaam. Maar het meest irritanste is dat de achtergrond zwart is. Ik zie alleen de builings en de units. De rest is zwart. (geen fuck aan dus). Weet iemand hoe dit komt? En is er geen mogelijkheid om de muziek uit te zetten (ja, met volume, maar dat eet nog cpu). En, waar zijn de ini filtjes gebleven om de instellinkjes (bij resolutie) in te veranderen

Verwijderd

Tnt 2 was niet echt supported, maar de ini files zitten bij mijn documenten\c&c generals\ :)
RTFM! :+

Verwijderd

Dit spel gaat never nooit werken met een p2..spreek uit ervaring ;)

Verwijderd

Topicstarter
het doet het wel ik zla een skijken of ik een screenshot kan plaatsen
wete niet hjoe het moet hoor

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 19:23
Het is onmogelijk het op een 333 te spelen. Op een AMD 800 met GF2 met alle grafische instellingen handmatig op zijn allerlaagst gezet gaat het bagger-sloom. EA zegt niet vor niets dat 1200 mhz aanbevolen is.

Verwijderd

Op een 1ghz met tnt2 32mb en 256mb intern kon ik het al amper spelen om de laagste kwaliteit (traag), dus op dat systeem zal het zeker niet werken.

Verwijderd

paknaald schreef op 18 februari 2003 @ 22:06:
Het is onmogelijk het op een 333 te spelen. Op een AMD 800 met GF2 met alle grafische instellingen handmatig op zijn allerlaagst gezet gaat het bagger-sloom. EA zegt niet vor niets dat 1200 mhz aanbevolen is.
Ik draai hem op een amd750mhz , met een GF2 MX en 384 Sdram, maar draait op 800x600 high detail wel flex hoor!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:34
Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 22:56:
[...]

Ik draai hem op een amd750mhz , met een GF2 MX en 384 Sdram, maar draait op 800x600 high detail wel flex hoor!
750 Mhz is toch bijna het dubbele en de GF2 MX is ook een stuk sneller dan de TNT2 én jij hebt nog eens een stuk meer geheugen. En aangezien Generals niet lager kan dan 800x600 is het nogal moeilijk te spelen op die computer, of je moet van dia's houden :P

The devil is in the details.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 22:56:
[...]

Jij neemt waarschijnlijk genoegen met 20-30 fps terwijl de meeste mensen toch minstens 50 willen ofzo, ik geloof echt niet dat heb bij jou echt supersoepel loopt, zeker niet met veel units tegelijk in beeld. NOFI natuurlijk maar ik hoor nogal vaak van die indianenverhalen...

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Dat ga je dus gewoon niet redden :?
Face it, je PC is achterhaalt en je zult moeten upgraden wil je de laatste spellen nog spelen.
Tweaken kan vergaan, maar zo ver :?

Dicht :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.