[Autoradio] aansluiting Volvo cr-502

Pagina: 1
Acties:
  • 320 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-08 15:56

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Topicstarter
Ondanks mijn uitgebreidde zoektocht via google, met verschillende termen, zoals natuurlijk pin-layout carradio, cr-502, volvo carradio pin-layout, alles, maar het mocht niet baten, alleen maar verhalen over 2e hands autoradio's of over hoe een minidisc op dat ding aan te sluiten.

Ook hier was het na vele topics lezen niet te vinden.

Mijn vraag, ik heb hier dus een Volvo Autoradio, type cr-502. Deze heeft 2 aansluitingen voor 2 dikke stekkers (1 14-pins, de ander 10 pins) achterin.
Deze radio wil ik echter "stand-alone" zetten en dus thuis aansluiten, maar ik wil dus graag de pin-layout weten voor voeding, speakers en misschien als het erop zit, een line-in.

Ik heb ook op www.hardwarebook.net gekeken, maar te vergeefs.

Mocht ik nou toch niet goed gezocht hebben, of met de verkeerde termen; ik weet niet eens hoe die standaard heet van die stekkers.

(Ondanks dat dit electronica is, lijkt mij dat jullie er meer vanaf weten dan in dat forum)

T60P Widescreen

• Charlie932
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-08 15:36
kan je geen foto maken van de stekkers? het zijn niet de bekende ISO stekkers begrijp ik?!

De boxen moeten toch redelijk makkelijk te traceren zijn? En zit er een zekering in het geval, dan kan je ook wel meten wat de + draad is. de aarde is vrijwel altijd het chassis van de radio. Maar een plaatje van de stekkers/achterkant zou de boel wel verduidelijken.

Het leven is net een dolfijn...... meestal dol, maar soms ook fijn.

Verwijderd

8633018 ; Dit is het Volvo partnummer, misschien moet je Volvo gewoon eens proberen?

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Topicstarter
Ik zal morgen ff een piccie schieten....en ik zal ff kijken waar me zekering zit om te kijken of ik achter de plus draad kan komen!

En indd, dan kan ik me de boxen vinden, maar wil liever niets opblazen, door bijv de voeding in me uitgang van box-kanaal te stoppen....

iig, morgen zal ik ff fotootje plaatsen...

T60P Widescreen

• Muttley
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-04-2025

An 11 is a 10 that swallows

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Topicstarter
Hartstikke bedankt!, dat zocht ik; kan ik nu mooi aansluiten en inbouwen. Ik zal het resultaat laten zien uiteraard.

T60P Widescreen

Pagina: 1