Toon posts:

Sair Linux System Administration Study guide exam

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Ik heb een vraagje over een studieboek namelijk het Sair Linux "System Administration" exam
3X0-102. Heeft er iemand dit examen al gedaan en zo ja ook het studieboek in bezit? Ik wilde namelijk dit examen doen maar kan het boek in geen een boekwinkel vinden :( Heeft er iemand een tip waar ik het kan vinden? Het ISBN nummer van dit boek is 0471369764.

Alvast bedankt voor de tips.

Verwijderd

erm, is dit wel de juiste plek om dat te vragen? Ik denk dat je beter ff een ad kunt plaatsen bij vraag/aanbod op de frontpage?

• _Squatt_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Als je het ISBN nummer hebt, kun je het dan niet laten bestellen door een boekwinkel?

"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."

Verwijderd

Topicstarter
Ik kon het juiste hood topic niet vinden dus daarom heb ik het hier gepost. Ik ben een newbie op deze website, maar lees Ik zal dan ook een posting doen op de frontpage. Sorry :|

Verwijderd

Topicstarter
Dat kan ik wel maar om het boek te bestellen heb ik alleen kans op een nieuw boek. Ik had gehoopt dat iemand het boek al had om het over te kopen. Of misschien zijn er mensen die wat tips hadden over het examen.

Verwijderd

http://www.vanpiere.nl/
Kunt online bestellen en ze hebben in Eindhoven (heuvelgalerie) HEEL VEEL linux boeken. ALS iemand dit boek in de schappen heeft zijn zij het wel.

edit: je wilt 2de hands? Dan zit je in NOS verkeerd ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 20:47 ]

Verwijderd

erm t was niet aanvallend bedoeld hoor :)

maar gebruik ff de editknop aub :)

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 10:41

Bergen

Spellingscontroleur

Dat logo van Van Piere deed mee HEEL ERG denken aan dat van De Tille hier in Leeuwarden, ook zo'n best-wel-grote boekhandel. Het is blijkbaar een hele keten.

Verwijderd

of kijk bij broese in utrecht....
en voor 2dehands kun je bij de slechte terecht...

Verwijderd

Topicstarter
Okay die tips kan ik goed gebruiken want morgen ga ik de stad in. Ik zal het de volgende keer op de juiste plaats posten. Bedankt voor de tips allemaal. :)

• Guru Evi
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-04 13:12
Amazon.com misschien

Pandora FMS - Open Source Monitoring - pandorafms.org

Verwijderd

Voor dit soort vragen zijn er andere forums/sites. Vraag en aanbod en tweakers.net bijvoorbeeld. Die vind je op http://www.tweakers.net/aanbod . Succes ermee :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.