Ik heb ook dat routertje (ISDN versie), en zelfs gamen via internet blijkt geen probleem (alhoewel adsl lite niet echt snel is

). Gewoon allebei de PC's op DHCP zetten, in winXP de guest-account aanzetten, en gaan met die banaan!
En ja, dat had de FAQ je ook kunnen vertellen. En uit wat je vertelt concludeer ik dat je nog geen probleem hebt: je hebt geen probleem, maar een wens op tafel gelegd, zonder enige poging te doen het probleem te beschrijven! Kan je pingen, kan je op de pc's komen door //192.168.1.1** in te tikken in explorer, kan je bestanden zien, welke pc ziet wie, enz.
En nog iets, lees even de FAQ voordat je gaat vragen of het je kan helpen, zorgt voor een iets minder hoog 'helpdesk'-gehalte hiero.
P.S. Dit heeft niks met poortmappen te maken, ook al suggereert de titel het wel. Blijf daar dus vanaf tenzij je weet waar het over gaat. Het is meestal niet nodig, meestal ligt het ergens anders aan. Bijvoorbeeld "block hacker attack" (blokkeert ABN site) en andere beveiligingsinstellingen.
[
Voor 19% gewijzigd door
MBV op 18-02-2003 20:44
. Reden: er had iemand nog iets gezegd waar ik het niet mee eens was :) ]