Toon posts:

MSI D-Bracket2 Mod?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, Ik ben van plan een Msi K7N2 te kopen en hierbij krijg ik een D-Bracket. Mijn vraag aan jullie is of je deze bracket ook voorin kan plaatsen zodat de lets makkelijk afleesbaar zijn. Ik heb google gebruikt en niets gevonden ( ik dacht er zelf aan om het ivp de CD afscherming te plaatsen.

Verder nog ideeen? tips? of mensen die ervaring met andere Brackets hebben?

Alvast Bedankt !!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ik zit hier met een 645E Max-U en heb ook van die brackets. Er zit een hele plastic behuizing omheen maar ja, sloopt die eraf, dan moet het vast wel lukken denk je ook niet?

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-08 22:20

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Waarom zou dat ooit niet kunnen :? :? :? :?

OC / CM - Begint eer ge Bezint

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Misschien had ie die bracket gezien en dacht ie dat je dat niet openkrijgt :?

offtopic:
net als iemand van mijn school die denkt dat de tandwielkast van z'n RC-auto kogelvrij is >:)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 09:12
dual-zip schreef op 18 February 2003 @ 20:57:
Misschien had ie die bracket gezien en dacht ie dat je dat niet openkrijgt :?

offtopic:
net als iemand van mijn school die denkt dat de tandwielkast van z'n RC-auto kogelvrij is >:)
offtopic:
kogelvrij zal hij ook wel zijn, kogelbestendig betwijfel ik ;)

Rookworst zonder R is ook worst.

• apereet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02-2021

apereet

Jajaja, stelletje prutsers

Als je klaar bent pics please, ik heb ook zo'n raar ding.
Kijk er nooit naar maar goed..

Verwijderd

Ja, heb ik gedaan, je kan dat PCI frontje er simpel afhalen en plaatsen op een plaatje van een CD-Rom drive, ik heb het gedaan voor de 2 USB poorten.
Je moet de draadjes wel verlengen, want die zijn te kort. Ik heb dit met simpel UTP kabel gedaan. Het werkt perfect! En het ziet er leuk uit tijdens het opstarten.

• Sanchezzz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-08 16:07
Zo'n ding heb ik ook maar ik ben bang dat je het met de standaard kabel niet helemaal tot aan de voorkant haalt aangezien de kabel niet zo lang is.

Maarja de echte modder neemt de soldeerbout in de handen en verlengt die kabel even neem ik aan. >:)

Te laat |:(

[ Voor 6% gewijzigd door Sanchezzz op 18-02-2003 21:08 ]

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

BezurK schreef op 18 February 2003 @ 21:02:
[...]

offtopic:
kogelvrij zal hij ook wel zijn, kogelbestendig betwijfel ik ;)
offtopic:
ik heb m al uitgenodig om het te testen >:)

edit:
[offtopic]nee ik heb zelf geen wapen :P heb me connecties[/offtopic]

[ Voor 17% gewijzigd door Glashelder op 18-02-2003 21:17 ]

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:11

Meneer aard

Porsche rulez!

als ik me goed herinner heeft iemand zo`n bracket mod gemaakt, zal wel ff kijken.
dit is de betrouwbaarste bron met info, helaas werken sommige plaatjes niet :'(
[rml][ MOD] D-Bracket (usb) modje..!!![/rml]

[ Voor 50% gewijzigd door Meneer aard op 18-02-2003 21:24 ]

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Verwijderd

Topicstarter
Leuk modje ik zou graag meer foto's willen zien. De nieuwe D-bracket2 van MSI heeft usb2.0 maar ook 4 moederbord ledjes. Zijn die frontjes niet kant en klaar te koop? of een bracket die gelijk voor te instaleren is? Zo een soort idee als frontpanel van je geluidskaart?

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:11

Meneer aard

Porsche rulez!

ik denk van niet, ik denk dat je `m gewoon aan de binnenkant van je frontpanel moet modden.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Verwijderd

aard schreef op 19 February 2003 @ 12:49:
ik denk van niet, ik denk dat je `m gewoon aan de binnenkant van je frontpanel moet modden.
Jup, het dekplaatje dat er officieel voor zit, kun je eraf schroeven, dan hak je een aantal gaatjes uit je frontpanel en zet hem erin.
Je grootste probleem is het verlengen van je kabels.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit met simpel UTP kabel gedaan. Het werkt perfect! En het ziet er leuk uit tijdens het opstarten.

Ik vraag me af hoe je dit met een UTP kabel hebt gedaan ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 12:02:
Ik vraag me af hoe je dit met een UTP kabel hebt gedaan ?
Per USB kabel zijn er vier kabeltjes, ik heb dat kabeltje doorgesneden. Daarna heb ik een UTPkabel gestript en daarvan 4 draadjes verbonden met de USB kabel, dit ook zo met de andere USB kabel en de kabel van de LEDjes, vervolgens weer netjes dichtgetaped en het werkt.

Verwijderd

Topicstarter
aha, ik ga het ook proberen :)

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:15
D_bracket is niet spannend hoor, als alles goed is is er helemaal niets te zien. Maar nuttig is het des te meer :)

Mocht je PC niet funtioneren is het een kleine moeite om achter te kijken wat de fout code is en waaraan het ligt.
Pagina: 1