Toon posts:

Portmap-range

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik weet dat er hier boven me een uitgebreide FAQ over staat en ik durf het eigenlijk niet te vragen maar hier komt ie:

Hoe kan ik portmappen in een range (2300 ~ 2400)
even voor de duidelijkheid: Ik heb een mxstream ethernet isdn modem met een sitecom 4 poorts routertje ertussen. de software van het routertje kan wel poortmappen maar niet in een range, nu heb ik een paar progs geprobeerd (onduidelijk welke ik nou nodig heb) maar geen van allen kan ik "connecten"

En nu ??

Verwijderd

Nu moet je alle poorten apart opgeven. Ev. de nieuwste firmware op de router zetten, maar ik geef je weinig kans. Helaas..

Als iets niet kan, dan kan het niet :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 20:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nu is dat al veel werk van 2300 tot 2400 maar 28800 tot 29000 wordt wel heel fanatiek... dit is echt een typisch voorbeeld van: HELP! :|

• Flippy|IA
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-01-2022

Flippy|IA

ispmonitor.be

idd, heb dat probleem soms ook...

heb ook HW-routertje voor me ADSL, en nee, ik kan er ook geen ranges met instellen....
ondersteunt ook geen uPNP :( :(

ASUS A7N8X-Deluxe rev2.0, Barton 3000+ , 2x 256 DDR TWINMOS PC3200, Hercules RADEON 9800PRO, Maxtor 80gig 8mb + 120gig WD 8mb SATA, Superflower SF-301 case

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

Tys

Voor een router van e-tech is het geen probleem, kijk anders een in de FAQ voor een oplossing...

(sorry, op de pic staan geen complete ranges, maar je moet maar denken, als ik het invul doet ie het ;))

[ Voor 27% gewijzigd door Tys op 19-02-2003 15:05 ]

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11:03

Wokschotel

Op 6 wielen

Op een Sitecom 4-S (DC-202) kun je geen ranges instellen, helaas. Misschien is de DMZ-optie iets voor je?

Verwijderd

Verkoop de sitecom router voor een paar € en koop een Linksys 4 poorts router

Kan je een range opgeven. ingebouwde zonealarm firewall (Niet dat je daar vrolijk van wordt). deze router heb ik 4 maande geleden gekocht voor €60,-- en hij werkt als een trein.

maar als je dat er niet voor over hebt moet je aardig wat poorten in type op je router. 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Sja, ons menu'tje van de sitecom is wat minder :) maarehm ik heb net een .docje gevonden van sitecom , hier even het begin stukje:

Port Forwarding for all applications

This addendum provides port settings for almost all applications. These ports must be forwarded or opened to run this applications behind the DC-200 and DC-201. Some applications will run fine without forwarding these ports, so remember: Don’t try to fix it, if it ain’t broken. Only forward these ports for your specific application if necessary!

Beware: Some applications need a wide range of open ports! This makes you more vulnerable for hackers from the Internet!

Messaging & Conferencing
Active Worlds
IN TCP 3000
IN TCP 5670
IN TCP 7777
IN TCP 7000-7100
[0000]
Type=TCP
Translation=NORMAL
Port=5670

[0001]
Type=TCP
Translation=NORMAL
Port=7777

[0002]
Type=TCP
Translation=NORMAL
Port=7000-7100

[0003]
Type=TCP
Translation=NORMAL
Port=3000

(en hieronder alleen maar poorten van bekende programma's)

Nu is mijn vraag dus: waar moet ik die poorten in kladblok oid nou invoegen? dat is dus totaal onduidelijk.......

Verwijderd

Idd als je ff door googled kon je het vinden maar bij dat type router
moetje elke poort open of dicht zetten en kan je geen poort rang gebruiken.

Ik denk dat dit een antwoord is waar je iets mee kan doen.
Pagina: 1