ondertiteling op tv

Pagina: 1
Acties:

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09-2025
ik kijk zo af en toe wel eens een divx op mijn tv en dat gaat dan redelijk goed, ik heb laatst ook ondertiteling geript, en nu vraag ik mij af of het mogelijk is om die ook via de tv-out (g400) opo het scherm te kijken, of moet je dan op een andere manier rippen?

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:25

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Hmm dat krijg ik ook al niet voor elkaar :( ik krijg met MicroDVD speler wel de ondertitels op de monitor maar niet op TV... :'(

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• pianoman
wij zijn zielig :'(

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:15

Nicap

Tsssk....

Mij lukt het ook niet. Ik denk ook niet dat dat gaat lukken trouwens. Is een soort van overlay en geen video-source. Maar wel erg jammer dat dat niet wil.

• pianoman
maar de subtitles zijn wel als bitmaps opgeslagen op de dvd, is het niet mogelijk om die over je divx heen te plakken of zo?

Verwijderd

umm als je met flaskMpeg ript kun je ook gewoon odertitels meerippen hoor makkelijker kan het niet , dus als je dat op je tv gaat kijken moet ie ze ook weergeven 8-)

• pianoman
hmmm, ja die optie had ik laatst gezien en ook gebruikt alleen was de uiteindelijke film weer gewoon zonder ondertitels

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:18
* DJSmiley heeft ook de G400..

en geen ondertiteling -> klopt.. tvout (dvdmax) werkt via een overlay, en daar zet ie niet de ondertiteling op. :(

Maar goed, zet DVDmax eens uit, en gebruik Clone.. dan zou t moeten werken. Dan "cloned" ie je beeld naar tv.. moet je alleen wel handmatig fullscreen kiezen.. naja, so what? :)

• pianoman
nou, dan schakelt ie van overlay over op primary, en das een stuk langzamer, vooral op een pII 300

Verwijderd

Klopt geen fuck van!!! Subtitles via DVD max wel mogelijk!!!!
check mijn topic maar eens:
TIP !! subtitles op TV-out (via DVD max g400)
Veel plezier ermee!
Pagina: 1