[suggestie] Active Topics MoodWatch

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-09 09:35

dawuss

gadgeteer

Topicstarter
Als actief GoTter, zit ik regelmatig de active topics af te struinen op zoek naar topics waar ik in wil posten. De ene keer ben ik in een Hardware bui, en dan heb ik geen zin in HK posts (ok, nu even niet aan de orde, maar goed), de andere keer in een SG/HK bui en heb ik geen zin om in tech-topics te posten.
Nu is het mogelijk om via de prefs met de optie "Fora niet te tonen bij Actieve Topics / RSS / Hottopic XML" aan te geven welke topics je wel/niet in je active topics wilt hebben, maar om nu telkens m'n prefs aan te passen is ook weer zo onhandig.
Nu is mijn idee om bij de ActiveTopics lijst checkboxjes te zetten in de bovenste balk, waarmee je bepaalde topics 'af kunt vinken'. De afgevinkte topics worden dan dus wel/niet opgenomen in de active topics listing.
Is dit technisch haalbaar, en wat vinden jullie van dit idee?

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Dat gaat een beetje onhandig worden. Dit omdat je ineens meer moet doen om aan een goed resultaat te komen, het zal niet moeilijk zijn om te maken maar gaat de functie wel gebruikt worden? Dat is de vraag. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Topicstarter
bazs2000 schreef op 18 februari 2003 @ 19:23:
Dat gaat een beetje onhandig worden. Dit omdat je ineens meer moet doen om aan een goed resultaat te komen, het zal niet moeilijk zijn om te maken maar gaat de functie wel gebruikt worden? Dat is de vraag. :)
Waarom zou je meer moeten doen? De stand van de checkbox 'switches' kan gewoon in je profiel onthouden worden, misschien wel een dropdown list met vooraf opgeslagen presets, en je vinkt gewoon aan/uit waar je op wilt laten zoeken. Zo veel moeite is het toch niet? En anders gebruik je het gewoon niet.
Dit topic is nou juist bedoeld om erachter te komen of ik de enige ben die dit wel handig lijkt, of dat meer mensen mijn mening delen.

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Het is wel handig, maar zijn er per forum zoveel nieuwe messages om daar een lijst voor in ActiveTopics te maken? Ik bedoel..dan vink je bijv. SG of WG aan, en dan krijg je maar 1 hit van die dag en de rest is wékén oud.....
Verder d8 ik dat alle nieuwe posts toch bovenaan komen te staan in een forum?
ALs je dan ine en WG-mood bent, ga je ff naar WG toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Topicstarter
pEeDy16 schreef op 18 February 2003 @ 19:29:
Het is wel handig, maar zijn er per forum zoveel nieuwe messages om daar een lijst voor in ActiveTopics te maken? Ik bedoel..dan vink je bijv. SG of WG aan, en dan krijg je maar 1 hit van die dag en de rest is wékén oud.....
Verder d8 ik dat alle nieuwe posts toch bovenaan komen te staan in een forum?
ALs je dan ine en WG-mood bent, ga je ff naar WG toe.
maar als je in een hardware of software mood bent, en niet lastig gevallen wilt worden met SG/HK/WL/DPC/LA/... topics, kun je wel naar PMG, HA, CME, NT, NOS, WOS, WG, PW etc gaan, maar dan ben je lang bezig. Het is veel makkelijker om die andere er uit te filteren.

micheljansen.org

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Topicstarter
Een schopje is denk ik wel op zijn plaats. Ben ik werkelijk de enige die dit wel ziet zitten?

micheljansen.org

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-10 13:50

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het lijkt er op? Ik vind het een beetje overdreven eerlijk gezegd :P

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

Overdreven... mwoch... :P

Maar wél érg luxe, meerde AT-presets kunnen hebben :Y)

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Ik stel mijn eigen moods in met GoT Tracker.... only seconds of time needed to fill my needs moods.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

verder kan je in myReact ook nog 2 fora neerzetten waarvan je de active posts wilt zien ;)
enne het is een klein moeite om in je prefs even de fora te selecten lijkt mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Nou, wmb komt zo rare functie er niet in....
Naast dat je even voor het gemak vergeet dat je totaal niet kan bepalen of een topic aan jouw mood voldoet en dat het niet echt fijn is per gebruiker te onthouden welke topics ie wel/niet wilde zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Topicstarter
ACM schreef op 21 February 2003 @ 08:22:
Nou, wmb komt zo rare functie er niet in....
Naast dat je even voor het gemak vergeet dat je totaal niet kan bepalen of een topic aan jouw mood voldoet en dat het niet echt fijn is per gebruiker te onthouden welke topics ie wel/niet wilde zien.
'mood' definieer ik hier dan ook wat anders. Namelijk per forum ;)
Als je dus 'zin' hebt in hardware, maar niet in software, ben je in een hardware 'mood'.
offtopic:
je bent wel lekker kritisch bezig op de vroege ochtend hè :P
[rml]ACM in "[ Suggestie] Topic-Read-Proggress-Meter"[/rml]

[ Voor 6% gewijzigd door dawuss op 21-02-2003 08:46 ]

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Hmm, eerlijk gezegd zou ik dit geen features meer vinden maar bloat :/

Je kan ook teveeel opties aanbieden natuurlijk.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Nee, dat zie ik niet echt als kritisch, maar meer als realistisch :)

Ik vind het gewoon een rare feature en denk dat de hoeveelheid extra werk totaal niet opweegt tegen de functionaliteit :)
Zoiets valt, imho onder bloatware.
Pagina: 1