Als actief GoTter, zit ik regelmatig de active topics af te struinen op zoek naar topics waar ik in wil posten. De ene keer ben ik in een Hardware bui, en dan heb ik geen zin in HK posts (ok, nu even niet aan de orde, maar goed), de andere keer in een SG/HK bui en heb ik geen zin om in tech-topics te posten.
Nu is het mogelijk om via de prefs met de optie "Fora niet te tonen bij Actieve Topics / RSS / Hottopic XML" aan te geven welke topics je wel/niet in je active topics wilt hebben, maar om nu telkens m'n prefs aan te passen is ook weer zo onhandig.
Nu is mijn idee om bij de ActiveTopics lijst checkboxjes te zetten in de bovenste balk, waarmee je bepaalde topics 'af kunt vinken'. De afgevinkte topics worden dan dus wel/niet opgenomen in de active topics listing.
Is dit technisch haalbaar, en wat vinden jullie van dit idee?
Nu is het mogelijk om via de prefs met de optie "Fora niet te tonen bij Actieve Topics / RSS / Hottopic XML" aan te geven welke topics je wel/niet in je active topics wilt hebben, maar om nu telkens m'n prefs aan te passen is ook weer zo onhandig.
Nu is mijn idee om bij de ActiveTopics lijst checkboxjes te zetten in de bovenste balk, waarmee je bepaalde topics 'af kunt vinken'. De afgevinkte topics worden dan dus wel/niet opgenomen in de active topics listing.
Is dit technisch haalbaar, en wat vinden jullie van dit idee?
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©