Altijd maar die DIY dingen , waarom niet eens gebruik maken van zo een oud wrak , en dat eens lekker nieuwe banden geven 
Nu had ik een lange tijd geleden van mijn vader een hele set gekregen (oud , JVC , casettespeler , phono , tuner en versterker ) mooi setje , inclusief boxen van .. trio ..
TRIO ? Wut the ? Nuja , heb de boxjes niet kunnen testen , paps had ze al kapotgespeeld , niets aan te doen .. tot nu , heb besloten van een nieuwe woofer te bestellen , en die er eens in te steken .. hier is deel 1 : the phantom menace , euh nee , ik bedoel , de oude woofer eruithalen .. :
Cdtje bijgezet , kan je ff zien hoe groot die dingen wel zijn ( en zwaar , jeezes! )

Na beetje vijs en breekwerk ( roestige dingen ) heb je hier de oude woofer :

wat heeft ie daar toch mee gedaan dat dat ding zo kapot is?
Nuja .. achterkant :

Jeezes wat een groot gat :

Toch goed geïsoleerd die dingen
:

Oeps , die is precies ietsje te klein :

Deel 2 : Het aankomen/installeren van de nieuwe woofer , volgt !
Nu had ik een lange tijd geleden van mijn vader een hele set gekregen (oud , JVC , casettespeler , phono , tuner en versterker ) mooi setje , inclusief boxen van .. trio ..
Cdtje bijgezet , kan je ff zien hoe groot die dingen wel zijn ( en zwaar , jeezes! )

Na beetje vijs en breekwerk ( roestige dingen ) heb je hier de oude woofer :

wat heeft ie daar toch mee gedaan dat dat ding zo kapot is?
Nuja .. achterkant :

Jeezes wat een groot gat :

Toch goed geïsoleerd die dingen

Oeps , die is precies ietsje te klein :

Deel 2 : Het aankomen/installeren van de nieuwe woofer , volgt !
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.