Nu heb ik thuis een router en daarachter verschillende PC's. Nu wil ik graag foto's uploaden, maar dit gaat vaak mis. Hier volgen enkele voorbeelden.

Zoals je ziet is dit niet mooi...
Maar mijn vraag is hoe kan dit? Ligt het aan de router (486 sx 25, 16 mb geheugen, geen hd)? Ligt het aan een netwerk kabel?
Het viel me een tijdje geleden op dat wanneer ik foto's laat afdrukken ik ook een hele hoop van zulke foto's er tussen heb zitten... Ook gaat het vaak mis met het uploaden van zip/rar bestanden (andere persoon kan het niet meer openen, omdat de file corrupt is). Het rare is dat het downloaden geen enkel probleem geeft. Heb nooit last dat plaatjes raar weergegeven worden als ik die wil bekijken....

Zoals je ziet is dit niet mooi...
Het viel me een tijdje geleden op dat wanneer ik foto's laat afdrukken ik ook een hele hoop van zulke foto's er tussen heb zitten... Ook gaat het vaak mis met het uploaden van zip/rar bestanden (andere persoon kan het niet meer openen, omdat de file corrupt is). Het rare is dat het downloaden geen enkel probleem geeft. Heb nooit last dat plaatjes raar weergegeven worden als ik die wil bekijken....
[ Voor 7% gewijzigd door PleXtor op 19-02-2003 19:01 . Reden: url foto's gewijzigd ]