't is een beetje een vage topic titel maar ik zal het proberen te onderbouwen.
Ik heb meerdere sites en wil daarvan 1 laten groeien oftewel er moet een appart .nl domein naam voor komen + natuurlijk de hosting er van. Dit zou ik virtueel, co-located en of deticated... maar dat terzijde
Ik heb nu 2 weken rustig gesurfed online en de mogelijkheden zijn extreem. De site die ik wil hosten zal zekers 20.000 MB
per maand nemen dus echt heel veel keuze heb ik wel
maar ben bang dat wanneer ik me ergens registreer voor webspace dat ik dan de boot in ga met een klein bedrijf die zijn/hun beloften niet na kunnen komen en ik zo veel gebruikers kwijt raak (zoals nu met mijn minder snelle host)..
Vandaar de vraag hoe kan ik me zelf verzekeren van een goede host? zijn deze een beetje te herkennen?... of heeft iemand goede ideeen als ik het volgende wil..
conten: mag in nl
server reqs: liefst linux & apache maar win & apache mag ook
installed soft: php / mysql en gd lib
webspace: ongv 10 mb (das veel he
) excl sqldb (max 250mb incl. stats)
en het registreren van een nl domein naam op mijn naam.
als ik via webhosters.nl of andere vergelijk sites zoek vind ik vele hits, de ene site ziet er geweldig uit de ander als een amateur maar dat zegt natuurlijk niets.
Wie kan me goede informatie hierover verschaffen?
Ik heb meerdere sites en wil daarvan 1 laten groeien oftewel er moet een appart .nl domein naam voor komen + natuurlijk de hosting er van. Dit zou ik virtueel, co-located en of deticated... maar dat terzijde
Ik heb nu 2 weken rustig gesurfed online en de mogelijkheden zijn extreem. De site die ik wil hosten zal zekers 20.000 MB
Vandaar de vraag hoe kan ik me zelf verzekeren van een goede host? zijn deze een beetje te herkennen?... of heeft iemand goede ideeen als ik het volgende wil..
conten: mag in nl
server reqs: liefst linux & apache maar win & apache mag ook
installed soft: php / mysql en gd lib
webspace: ongv 10 mb (das veel he
en het registreren van een nl domein naam op mijn naam.
als ik via webhosters.nl of andere vergelijk sites zoek vind ik vele hits, de ene site ziet er geweldig uit de ander als een amateur maar dat zegt natuurlijk niets.
Wie kan me goede informatie hierover verschaffen?