Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Weet Telfort het zelf niet meer?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
vanavond rond 19.00 uur bel ik de helpdesk op met de vraag of wappen binnen de belbundel valt van mijn 180 Clarity abo. Antwoord zo'n meid "tja..dat moet ik effe navragen, maar ik denk van niet". 5 Minuten later komt ze terug met de mededeling dat wappen apart in rekening wordt gebracht en dus niet is opgenomen in de belbundel. Dit viel natuurlijk zwaar op mijn dak :( , omdat ik de laatste tijd erg vaak aan het wappen ben (MVIVA).
Dus...ik kijk voor de zekerheid effe op de Telfort site en wat schetst mijn verbazing:

""Kosten van het gebruik Telfort Online WAP
Voor het gebruik van Telfort Online WAP betaalt u geen extra abonnementskosten, geen extra aansluitkosten en geen kosten voor het gebruik van de WAP diensten! Het enige dat u betaalt zijn de telefoonkosten van het online zijn, net als bij internet. Deze kosten zijn gelijk aan de kosten van een normaal telefoon gesprek met uw mobiele telefoon. U maakt ook, net als bij een normaal telefoongesprek, gewoon gebruik van uw beltegoed :? .
Na het verbruik van de minuten bundel kost het wappen 35ct inclusief BTW per minuut.""

Dus ik bel weer terug naar Telfort met de mededeling dat ik op hun website iets heel anders heb gelezen |:( . Eerst ontkend die griet mijn verhaal, maar na herhaaldelijk aandringen van mijn kant, vraagt ze toch effe aan haar mede deskundigen. Dan komt ze even later terug en zegt dat wappen inderdaad binnen de belbundel van de clarity abo's valt. :7

Nou, graag had ik van iemand nog een reactie gehad over het hoe en waarom. Dus wie denkt nog meer dat wappen binnen de belbundel van Telfort valt, want helaas kan Telfort zelf dit niet echt duidelijk maken!

• F10®!@n
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Helpdesk medewerkers zijn over het algemeen dom. (Of worden dom gehouden door hun baas.)

(Ik doe het zelf ook ;))

Verwijderd

Hmmm, wachten op de eerste rekening: dan heb je duidelijkheid...

Verwijderd

Topicstarter
Hmmmmm....ik heb net een clarity genomen om van extra kosten af te zijn! Weet er iemand antwoord op mijn bovenstaande vraag :?

Verwijderd

Kan geen antwoord geven op je vraag, maar lees je contract, staat er vast in, of niet?

En btw, telfort helpdesk rulez wel, had ze laatst ook ff gebeld en die meid wou echt alles voor me uitzoeken... heel klantvriendelijk.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Klopt, ik werd zelfs een keer teruggebeld door de helpdesk om te vertellen dat mijn probleem was opgelost.

Het kan dus ook wel goed, zo zie je maar.

Heb trouwens ook zo'n clarity 180 abbo'tje.

Verwijderd

Topicstarter
tja, fijn allemaal, maar weet er iemand misschien toch een antwoord op mijn vraag ;(

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ga er gewoon vanuit dat Wappen binne de belbundel valt, zoniet, dan weet je de naam van de telefoniste die jou tewoord heeft gestaan (die weet je toch hopelijk wel he ? :) ) en kun je verhaal gaan halen :P

Maar goed, makkelijker gezegd dan gedaan, dat wel 8-)

• Atomic
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-07-2010

Atomic

Op donderdag 16 november 2000 00:15 schreef RobiNET Online het volgende:
vanavond rond 19.00 uur bel ik de helpdesk op met de vraag of wappen binnen de belbundel valt van mijn 180 Clarity abo. Antwoord zo'n meid "tja..dat moet ik effe navragen, maar ik denk van niet".
------

ho maar.... ik heb hetzelfde abbo als jij en je kan gewoon wappen met telfort.... Stuur ff een mailtje als je instellingen moet weten.... 8-) ut is heel relaxed!

Give me 60 seconds...

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt voor je antwoord. Maaruh...ik wap me al de pleuris dus...instellingen heb ik al (van MVIVA). :P
Tnx anyway

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Ik heb ook een Clarity 180 abonnement van Telfort, en de verkoper verzekerde mij dat wappen binnen de belbundel valt.
Hierna betaal je voor wappen hetzelfde als je normale belminuten. Dus 35 c/pm.

Ik heb nu trouwens al iets meer dan 2 maand dat abonnement, maar heb nog steeds geen rekening ontvangen. Een vriend van mij ook niet (3 maanden).
Pagina: 1