200 clients maar er gebeurd (bijna) geen ruk!

Pagina: 1
Acties:

• weedty435
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-01 10:17

weedty435

.-=WOT UnDeRgRoUnD MeMbEr=-.

Topicstarter
Ik heb samen met een vriend de client op de magent gepleurd. We hebben hier 200 werkstations er zijn momenteel 95 aangemeld. we hebben een proxy,maar er komen gewoon kei weinig blokjes aan op die proxy.we halen gemid. 54 mkeys/sec maar we tjoppen gewoon zwaar weinig blokjes...hoe kan dit?
we hadden gisteren maar 1971 blokjes gedaan in 10 uur! dit is toch zwaar weinig?

I'm busy with my new shell replacement login script, and it's almost foolproof: Yes means No and No means Yes. Delete all files [Y]?

Verwijderd

Sorry, maar ik kan het niet laten:
Waren dit niet die ambtenarencomputers? :P

Helaas, ik wilde dat ik er genoeg verstand van had om je te helpen. Ik zal eens rondvragen...

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-05 14:50

The Wizard

Moderator Mobile
Ligt er aan, zijn het P130`s? of PIII 600`s? Daar zit natuurlijk ook een wezenlijk verschil tussen :).

En sommige virusscanners (vooral van bedrijven) willen nogal eens 50% of meer CPU idle tijd opslokken..

The Wizard

7740 kWp, 3 subsystemen (20x 320 Wp / 2x 230 Wp / 2x 440 Wp)

• weedty435

weedty435

Topicstarter
ah nou zie ik het aginor!
heej,kerel...
tja,dat klopt.ik snap er niks van, mijn andere teams doen het bijna nog beter dan ons.. (hexspoor team en wizze@planet.nl)
het valt allemaal errug tegen we hadden gisteren maar: 5998 blokjes erbij.. :( :(

I'm busy with my new shell replacement login script, and it's almost foolproof: Yes means No and No means Yes. Delete all files [Y]?

• weedty435

weedty435

Topicstarter
dit zegt wizzie aan the wizzard:
klopt we hebben hiero McAfee draaien en van P120 tot PIII550 dus...

• wiho
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-05 09:54

wiho

Certified Nerd

Fancy screensavers zijn ook dodelijk voor je koe. Gewoon overal de ssaver op "blank screen" instellen.

"Pas als het proces gecrashed is, dumpt men de core"

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

Zwarte achtergrond en de screensaver gewoon uit.
WEg van pc? -> Lock the station!

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

We hebben geen fancy screensaver draaien alleen zo'n simpel teksje. Weet gewoon niet waar het aan ligt. Misschien zijn die PC's net zo lui als die ambtenaren :)

• weedty435

weedty435

Topicstarter
nee,maar wizz daar ligt het gewoon niet aan he?
maareuh waneer loggen de rest van de clients aan? want hoeveel hebben we er nou die aan het tjoppen zijn? 95 ofzo he?
nou,wiz kom op naar 200!! :)

Verwijderd

we hebbe er nu +/- 120 draaien, maar flushed ontzettend weinig voor zoveel PC's

• weedty435

weedty435

Topicstarter
we hebben al de blokjes verhoogd die de proxy van distributed.net haalt...
ze stonden eerst op 200 nu op 500 blokjes..
en we draaien nu tussen de 59 en 64 MKeys...
maar dit is nog steeds niej genoeg! :(

Verwijderd

Ligt denk ik toch niet aan die buffers, heb een constante trage :( verbinding met inet, dus als de buffer bijna leeg is fetch ie gewoon nieuwe, moet iets anders zijn

PS.: Sommige clients maken meer key's dan andere

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Vreemde shit allemaal dit, maar om te beginnen denk ik dat de screensaver best veel cpu tijd eet ofnie? Dat toch makkelijk te bekijken? Down effe een CPU bekijk proggie zodat je ziet of de koeien wel 99% CPU time krijgen en dan zie je meteen wat er nog meer mis is...
Als je acute vragen hebt kun j eook effe naar #dpc op irc.sorcery.net komen, daar kunnen ze je vast verder helpen...
Veel plezier...
En onder welke naar flushen jullie ei'k?

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

We zitten onder mail adres info@fabosys.com en doen mee aan de MF6 op http://energy.keyserver.org/ppstats/byemail.html

• weedty435

weedty435

Topicstarter
noems eens wat CPU bekijk proggie`s?
word toch moeilijk om ff al die 200 bakken te
gaan bekijken.. (het is namelijk half een undercover actie >:) )

• ijdod
  • Laatst online: 01-05 07:42
Controleer of die PC's wel daadwerkelijk naar je proxy flushen. Ik had hier een server draaien die niet bleek te flushen, gevolg was 3000 random blokjes (ok, trage server, ik weet het)

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Verwijderd

Ik denk zelf dat niet alle PC's flushen maar zoals weedty al zei, is dit dus een undercover actie en kan slechts 200 compu's aflopen op 3 verschillende gebouwen :)
Pagina: 1