I'm busy with my new shell replacement login script, and it's almost foolproof: Yes means No and No means Yes. Delete all files [Y]?
Verwijderd
Waren dit niet die ambtenarencomputers?
Helaas, ik wilde dat ik er genoeg verstand van had om je te helpen. Ik zal eens rondvragen...
En sommige virusscanners (vooral van bedrijven) willen nogal eens 50% of meer CPU idle tijd opslokken..
The Wizard
7740 kWp, 3 subsystemen (20x 320 Wp / 2x 230 Wp / 2x 440 Wp)
heej,kerel...
tja,dat klopt.ik snap er niks van, mijn andere teams doen het bijna nog beter dan ons.. (hexspoor team en wizze@planet.nl)
het valt allemaal errug tegen we hadden gisteren maar: 5998 blokjes erbij..
I'm busy with my new shell replacement login script, and it's almost foolproof: Yes means No and No means Yes. Delete all files [Y]?
"Pas als het proces gecrashed is, dumpt men de core"
WEg van pc? -> Lock the station!
Verwijderd
maareuh waneer loggen de rest van de clients aan? want hoeveel hebben we er nou die aan het tjoppen zijn? 95 ofzo he?
nou,wiz kom op naar 200!!
ze stonden eerst op 200 nu op 500 blokjes..
en we draaien nu tussen de 59 en 64 MKeys...
maar dit is nog steeds niej genoeg!
Verwijderd
PS.: Sommige clients maken meer key's dan andere
Als je acute vragen hebt kun j eook effe naar #dpc op irc.sorcery.net komen, daar kunnen ze je vast verder helpen...
Veel plezier...
En onder welke naar flushen jullie ei'k?
Verwijderd
word toch moeilijk om ff al die 200 bakken te
gaan bekijken.. (het is namelijk half een undercover actie
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Verwijderd