Ik bedoelde op de vorige meeting slimmerd
C:\>_
SPAM!!IceStorm schreef op 17 maart 2003 @ 21:50:
Mensen, wie maakt me los?
Ik zit hier met een Earth 2150 + Add-on (zie sig) en ik wil die dingen van mijn kamer want ik heb ze dubbel. Diegene die ik er blij mee maak en belooft de dozen met eerbied ende respect te behandelen mag ze hebben (en als je naar de meeting komt krijg je ze gratis, tenzij je een zus hebt want dan wil ik daar tegen ruilen).
Als het leuk is wil ik het wel hebbenIceStorm schreef op 17 March 2003 @ 21:50:
Ik zit hier met een Earth 2150 + Add-on (zie sig) en ik wil die dingen van mijn kamer want ik heb ze dubbel. Diegene die ik er blij mee maak en belooft de dozen met eerbied ende respect te behandelen mag ze hebben (en als je naar de meeting komt krijg je ze gratis, tenzij je een zus hebt want dan wil ik daar tegen ruilen).
Verwijderd
Lol, ik meen wel eens een foto van jou gezien te hebben, dus laten we het nou niet over game-nerds gaan hebben heDarkJedi schreef op 17 March 2003 @ 21:48:
Ja hallo kom op even zeg hey!
Dat slaat toch helemaal nergens op!
Ga toch weg man, dan kom ik niet hoor, jullie met je gezeur van niet te vinden!
Er is vast wel 1 te vinden.
Wat GVD niet 1!
Van mij part speel je er zelf voor 1.
En reken er maar niet op dat M@nic er dan ook niet komt.
Nee ik kom ook niet nee en velen zullen mijn voorbeeld volgen.
Databeest kan alles regelen dus dit ook wel.
Ow waar ik heb het over heb?
Nou ik kom dus niet naar de meeting als er geen gewillige vrouwen zijn.
Nee nee ik doe het niet.
Ga toch geen middag opofferen met een stel game nerds![]()
Verwijderd
Grr, tennisen, woutknopers. Wat een hobbies hebben jullie.Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 20:06:
Helaas moet ik mezelf afmelden. Het spijt me verschrikkelijk voor de late melding.
Het is zo, dat ik tot voor kort nog niet wist wanneer mijn tennis toernooien gespeeld werden. Ik heb onlangs een brief gekregen waar op staat dat ik 5 april om 2 uur aanwezig moet zijn, en diverse wedstrijden moet spelen.
daarbovenop komt ook nog eens dat op die dag een vriendin van mij jarig is, en het is een ik-wil-je-verjaardag-niet-missen vriendin. Dit vind uiteraard plaats in de avond, maar dan is voor mij de middag tekort om nog even een retourtje Utrecht te maken
nogmaals: Sorry, en ik hoop dat ik het op de volgende meeting kan goedmaken
🌞🍃
There is no magic.
[This space is for rent]
Mischien is het wat voor mijn broertje, die heeft Earth 2150 nog niet, maar al wel The Moon Project...IceStorm schreef op 17 maart 2003 @ 21:50:
Slagroom pwned!PoweRoy schreef op 24 maart 2003 @ 21:00:
[...]
* PoweRoy moest ook taart meenemen maar ik ga niet taarten aan liggens slependie dingen zijn ook duur.
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
[This space is for rent]
The devil is in the details.
There is no magic.
There is no magic.
Ga gewoon eersst een beetje praatje maken met de mesen die je al iets beter kent dan alleen posten van GoT. Mensen van IRC, mensen die IRL kent what ever. Daarna ga je gewoon je gebied uitbreiden. Je gaat gewoon ergens zitten waar de rest ook zit. gaat luisteren waar ze het over hebben, praat mee (of blijf luisterenVinnie schreef op 24 maart 2003 @ 23:41:
Ik weet eigelijk niet hoe ik dit moet zeggen, zonder mijn privacy/situatie openbaar te maken, maar ik heb een gemixte gevoelens over de meeting nu.
Er is wat met me aan de hand icm met GoT en nu er binnekort een meeting komt waarin dus iets van GoT voor komt weet ik niet wat ik hiermee aan moet.
Ik had op de vorige meeting het al behoorlijk moeilijk om contact te maken met anderen, en nu met deze gevoelens twijfel ik nog meer.
![]()
![]()
superB
Goh, voor jouw hebben we nog wel de datum verschoven.. kan je weer niet.DarkJedi schreef op 25 maart 2003 @ 10:57:
Tis nog niet geheel zeker of ik kom want ik moet werken en daarna heb ik een wedstrijd denk ik.
Zal wel even op mijn wedstrijd schema bekijken.
🌞🍃
[This space is for rent]
Zal moeilijk gaan dan, ik ken vrijwel geen enkele persoon irl (muv van de vorige meeting dan, maar dat telt imho niet mee).Apocrypha schreef op 25 maart 2003 @ 08:32:
[...]
Ga gewoon eersst een beetje praatje maken met de mesen die je al iets beter kent dan alleen posten van GoT. Mensen van IRC, mensen die IRL kent what ever. Daarna ga je gewoon je gebied uitbreiden. Je gaat gewoon ergens zitten waar de rest ook zit. gaat luisteren waar ze het over hebben, praat mee (of blijf luisteren) en de rest gaat vanzelf.
Ik heb niet gezegd dat ik cancel, ik heb alleen wat twijfels die ik jullie wilde mededelen en misschien wat advies.PoweRoy schreef op 25 March 2003 @ 11:10:
waarom cancelt iedereen nu weer
* PoweRoy denkt er ook over om zijn taart promise ook te cancelen
🌞🍃
Nahjah, whatever het was dan. Ik kon er geen kaas van eten...DataBeest schreef op 26 March 2003 @ 15:03:
Vinnie, er werd echt niet alleen over RPG's gechat.. eh, gepraat.
Ik zelfs geen één keer.
En, ik ken ook niemand IRL, behalve dat ik een aantal op de vorige of andere meetings heb gezien. Verder kom ik zelden op IRC en ICQ ik met een aantal (o.a. jij he).
Opvallende: Met personen waarmee ik (bijna) nooit mee heb gechat ging ik denk ik nog meer om dan met waarmee ik wel heb gechat. Trouwens, wat is er mis mee met nieuwe contacnten maken?
[ Voor 10% gewijzigd door M@NIC op 26-03-2003 19:19 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Eeruku op 28-03-2003 19:12 ]
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
3CLipZ schreef op 28 March 2003 @ 19:11:
M@NIC... (en iedereen verder natuurlijk) count me maar weer in
net aangemeld... wel lachen om weer de meesten van de vorige meeting te zien ^^
(ik ga weer niet-lasergamen) maar wel lekker bowlen
altijd leuk zo'n meeting...Vinnie schreef op 28 March 2003 @ 19:22:
Geweldig, we hebben wel weer iemand nodig sinds er veel wegblijven![]()
[ Voor 8% gewijzigd door Eeruku op 28-03-2003 19:26 ]
Verwijderd
Ik hoop het, ik voelde me gewoon een buitebeentje de vorige keer, achjah3CLipZ schreef op 28 March 2003 @ 19:26:
[...]
altijd leuk zo'n meeting...
enneh... aangezien er niet ZO veel mensen komen maar wel een hoop mensen van vorige meeting zal er stuk meer gepraat worden en een stuk minder "vaste" groepjes vormen
wel jammer dat rob niet komt though
[ Voor 71% gewijzigd door Vinnie op 28-03-2003 19:28 ]
wou et net zeggen
[ Voor 6% gewijzigd door Vinnie op 28-03-2003 19:36 ]
das Sakura uit de anime serie NarutoVinnie schreef op 28 maart 2003 @ 19:35:
[...]
offtopic:
Wie is diebabe in je icon? Heb je der DT's van?
woooohoooooo...... hopen dat jij dit keer mijn warez niet afpakt zoals ItSnors probeerde in de lasergame bar
🌞🍃
[ Voor 16% gewijzigd door M@NIC op 28-03-2003 20:12 ]
Dat eten heb ik niet gereserveerd, dus zitten we niet vast aanM@NIC schreef op 28 maart 2003 @ 20:12:
Eten tussen 17:20 en 20:00 zou niet verkeerd zijn
Wie gaat weer mee naar de "waar-hebben-we-ook-al-weer-gegeten" ?
edit:
Was het niet de Griek ?
🌞🍃
DataBeest schreef op 28 maart 2003 @ 20:16:
[...]
Dat eten heb ik niet gereserveerd, dus zitten we niet vast aan
We kunnen inderdaad wel van te voren er wat over afspreken. Op de Area61 meeting deden we het zo: Keuze tussen het eten in Starway (de meeste deden dat) en tussen de Mac pakken.
Zoiets kunnen we nu natuurlijk ook wel doen. Iemand iedeeën?
There is no magic.
en vergeet achteraf de Mac niet he The_Will?
[ Voor 21% gewijzigd door kamerplant op 29-03-2003 11:09 ]
🌞🍃
ach... we hadden wel dikke lol daarDataBeest schreef op 28 maart 2003 @ 20:33:
[afbeelding]
Blaag![]()
Smaken verschillen, dat is me zwaar duidelijk
[This space is for rent]
Ga weg joh >:( Hartstikke lekkerDataBeest schreef op 28 March 2003 @ 20:33:
[afbeelding]
Blaag![]()
Smaken verschillen, dat is me zwaar duidelijk
ROFLRafe schreef op 28 March 2003 @ 21:26:
[...]
Ga weg joh >:( Hartstikke lekker![]()
Mijn blauwkapje is overigens veel 1337er dan die van jou, bijna net zo mooi als die van The Will
[This space is for rent]
Mij maakt het niet uit, ik zal waarschijnlijk toch niks in me maag gooien gezien de situatieDataBeest schreef op 28 March 2003 @ 20:16:
[...]
Dat eten heb ik niet gereserveerd, dus zitten we niet vast aan
We kunnen inderdaad wel van te voren er wat over afspreken. Op de Area61 meeting deden we het zo: Keuze tussen het eten in Starway (de meeste deden dat) en tussen de Mac pakken.
Zoiets kunnen we nu natuurlijk ook wel doen. Iemand iedeeën?
Jullie zijn na-aperts, allemaalRafe schreef op 28 March 2003 @ 21:26:
[...]
Ga weg joh >:( Hartstikke lekker![]()
Mijn blauwkapje is overigens veel 1337er dan die van jou, bijna net zo mooi als die van The Will
🌞🍃
SouvlakiM@NIC schreef op 28 maart 2003 @ 20:12:
Eten tussen 17:20 en 20:00 zou niet verkeerd zijn
Wie gaat weer mee naar de "waar-hebben-we-ook-al-weer-gegeten" ?
edit:
Was het niet de Griek ?
You've got a pointIceStorm schreef op 29 March 2003 @ 11:09:
Uhm als we naar de Stairway willen moet er wel iemand zijn die ons daar naar toe kan leiden. Kijk, ik wil best een poging wagen en ik kom er ook heus wel, alleen niet zo snel
.
🌞🍃
Verwijderd
Verwijderd schreef op 29 maart 2003 @ 11:30:
Zal ik dan ook maar meegaan?
De rede dat ik nu pas zeg dat ik meega is eigenlijk omdat ik er niet zo op zat/zit te wachten. Niet dat het de vorige keer on1337 was, integendeel, maar ik verdenk dat ene wolkje in de lucht ervan oid.
En ik moet natuurlijk m'n LQ titel verdedigen... misschien vanavond maar ff oefenen
🌞🍃
hier iemand uit Venray maar zonder auto
[This space is for rent]
Verwijderd
dat waren nog eens tijden3CLipZ schreef op 28 March 2003 @ 20:32:
[...]
het McBier... Shoarmadamaru en de SaSReCoiL wannabe show
Verwijderd
Is er een 1e geweest danVerwijderd schreef op 29 March 2003 @ 19:40:
hehe veel plezier op de meeting
Ik vind meetings niet de moeite waard.
Geef mij nog maar een 2e SP lan
Ik doe niet aan rages
Ja, met maar een paar mensen, georganiseerd via IRC... TheAngel, Terr, 3CLipZ, robertos, Apocrypha en ik waren er
Klinkte wel als een neise LAN danRafe schreef op 29 March 2003 @ 19:56:
[...]
Ja, met maar een paar mensen, georganiseerd via IRC... TheAngel, Terr, 3CLipZ, robertos, Apocrypha en ik waren erThe Will zou eerst ook komen, maar die verkoos zeilen boven een LAN
Was iig erg gezillig, was alleen doodop na 46 uur wakkerblijven
[ Voor 7% gewijzigd door Vinnie op 29-03-2003 20:03 ]
Rafe schreef op 29 March 2003 @ 19:56:
[...]
Ja, met maar een paar mensen, georganiseerd via IRC... TheAngel, Terr, 3CLipZ, robertos, Apocrypha en ik waren erThe Will zou eerst ook komen, maar die verkoos zeilen boven een LAN
Was iig erg gezillig, was alleen doodop na 46 uur wakkerblijven
Komt deels door Datafeest.
Whehehe, dat was _zo_ grappig.3CLipZ schreef op 28 March 2003 @ 20:32:
[...]
There is no magic.
Was idd ergens in een vakantie, herfstvakantie ofzo?The Will schreef op 30 March 2003 @ 10:08:
[...]
Wanneer was die LAN dan? Zeker ergens in een vakantie? Dan kan ik namelijk standaard niet.
Tuurlijk weet ik dat, het slaat op ... ehhh... blauwkapjes?Komt deels door Datafeest.En ik durf te wedden dat 99% niet weet waar het op slaat.
(weet jij het wel Rafe?
)
There is no magic.
:-)The Will schreef op 30 maart 2003 @ 10:49:
Mja, dat dacht ik al.
Blauwkapjesbrigade == scouting. (jaja, hele dag met touwtjes spelen en door het bos rennen [plain]:z[/] avonden met chicks op een kamertje TV kijken enzo- FYI wij zeilen ... alleen maar.) Datafeest kwam eerst met de roodkapjesbrigade, maar aangezien ons uniform (ja, die moeten we soms aan) blauw is, vond ik blauwkapjesbrigade beter passen.
🌞🍃
[ Voor 7% gewijzigd door M@NIC op 30-03-2003 13:59 ]
There is no magic.
Verwijderd
Wat heb ik gemist?3CLipZ schreef op 28 maart 2003 @ 20:32:
[...]
ROFLMAOPIMP
[This space is for rent]
Euhm, jawel
🌞🍃
[This space is for rent]
Toch!
[ Voor 14% gewijzigd door Rafe op 01-04-2003 13:31 ]
Hehe, yeah.Rafe schreef op 01 april 2003 @ 13:31:
[...]
Toch!
Kan ik mijn bier ophalen
edit: hmmm tis wel een april vandaag![]()
[ Voor 12% gewijzigd door kamerplant op 01-04-2003 13:50 ]
🌞🍃
🌞🍃
Niet als dat vaag emailadres in de safelist staatDataBeest schreef op 01 april 2003 @ 16:30:
Update: Naar iedereen is een e-mail verstuurd met daarin gedetailleerde informatie.
Ikzelf in het TO-veld, de rest in het BCC. Sommige spamfilters (hotmail?) blokkeren dat. Heb je de email niet ontvangen, laat het dan even weten zodat je hem alsnog krijgt.
[This space is for rent]
Mooi, je was toch maar zo verrekte irritantPoweRoy schreef op 01 April 2003 @ 16:59:
* PoweRoy is helderziend
vorige x was het nogal nieuw en waren we meer aan et posten over de meeing. nu is topic bijna dood en IK GA NIET MEER MEE
1 aprillo
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq