is het mogelijk om via msn iemands ip te zien of de locatie van waaruit hij internet? Ik wil namelijk achterhalen of 2 adressen niet toevallig 1 en hetzelfde persoon zijn
met trillian kan je ook ip's zien toch?
Welke MSN heb je?
als je nog 4.6 hebt ipv 5.0 kan je perfect msn-warrior gebruiken...daar zit een ip-sniffer bij.
als je nog 4.6 hebt ipv 5.0 kan je perfect msn-warrior gebruiken...daar zit een ip-sniffer bij.
Met Trillian (ik heb maar gelijk de Pro versie gekocht dus ik weet niet hoe het is met de gratis versie) kun je inderdaad de IP nummers zien. Uiteraard is het niet mogelijk als de andere zijde dit verhinderd (zoals met ICQ bijvoorbeeld waar dit een instelling is)Brazza schreef op 18 February 2003 @ 17:26:
met trillian kan je ook ip's zien toch?
Met MSN Messenger zelf kun je het niet zien, maar ik heb de 5.0 versie nooit geprobeerd.... ik heb MSN Messenger un-installed.
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Hou je er wel rekening mee dat 2 adressen nog wel uit hetzelfde huis/netwerk kunnen komen? In mijn geval zul je mijn vrouw en ik gewoon op hetzelfde IP adres tegen komen, hoewel we allebei een eigen ICQ, en allebei een eigen MSN hebben. In studentenhuizen met 1 kabelmodem zul je dit dus vaker tegenkomen....Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 17:24:
is het mogelijk om via msn iemands ip te zien of de locatie van waaruit hij internet? Ik wil namelijk achterhalen of 2 adressen niet toevallig 1 en hetzelfde persoon zijn
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Bij MSN kun je toch nooit IP's zien (op Filetransfers na), ongeacht het gebruikt programma.
Ik dacht namelijk dat het gewoon allemaal letterlijk eerst via de MSN servers gaat..
Ik dacht namelijk dat het gewoon allemaal letterlijk eerst via de MSN servers gaat..
Zie aub de search: http://search.gathering.tweakers.net/forum.php/find
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()