Toon posts:

PC restart bij sommige handelingen. Waar ligt het aan?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
(Ik kon niet echt iets in de search vinden dus daarom nieuw topic geopend)

Heb voor de buren pc gemaakt, maar als ik sommige drivers wil installeren voor hardware in windows restart ie plotseling. Ik heb eigenlijk geen idee waar het aanligt. Dacht eerst aan voeding, maar daar ligt het ook niet aan want heb net met 400 watt voeding getest en gaf ie hetzelfde probleem.

Hij restart vooral vaak als ik via de wizard van windows xp een internetverbinding wil instellen, dan valt in een keer het beeld uit en start ie opnieuw op.
Voor de rest werkt ie verder prima.
Alleen als ie opstart zegt ie verder nog "het systeem is hersteld van ernstige fout"

Maar ik weet echt niet meer waarom ie steeds restart bij sommige handelingen en ik hoop dat jullie mij daar antwoord op kunnen geven!
Alvast bedankt!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Heb je wel eens gehoord van die nieuwe oude functie op GoT dat search heet? Daar staab de meeste antwoorden al in! Hoef je niet eens zelf een nieuw topic te starten!

Om je toch op weg te helpen, zet eerst eens automatisch herstart bij fout uit, dan krijg je een blauw scherm ipv. een reset. Dan kan je zien waar het probleem ligt. Verder is het misschien handig de tempratuur van de CPU eens te bekijken, of deze niet te hoog is :)

Verwijderd

Topicstarter
De temperatuur is 46 graden daar heb ik al naar gekeken. En waar moet je dat blauwe scherm instellen in xp

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 17:27:
De temperatuur is 46 graden daar heb ik al naar gekeken. En waar moet je dat blauwe scherm instellen in xp
Ik verwees je net al vriendelijk doch dringend naar de search. Gebruik deze dan ook.

Geeft bijvoorbeeld deze link:
Verwijderd schreef op 28 november 2001 @ 21:24:

• Rechtermuisknop op Deze Computer
• Eigenschappen
• Geaveanceerd
• Instellingen
• Vervolgens systeem reboot uitvinken.

Misschien helpt dat wat ?
Is dus al in 2001 beantwoord, en daarna ook nog minstens 1000 keer, elke keer dat een topic als deze langskomt weer namelijk.

[ Voor 10% gewijzigd door sdomburg op 18-02-2003 17:42 ]