Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Dremelcloon] Gamma - aanbieding

Pagina: 1
Acties:
  • 317 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:21
Vorig jaar hadden ze al een geweldige aanbieding en dat herhalen ze dit jaar ook. Omdat dit echt een goede dremel is voor weinig geld wil ik jullie dit niet onthouden. Het merk is ferm, het apparaatje is 135 watt, en heeft zelfs een flexibele slang. En dit voor maar 24,99 €. Ik heb het apparaatje de vorige keer kunnen bemachtigen en hij doet alles goed en word helemaal niet warm ofzo. Dus als je van plan bent iets te kopen is dit misschien wel een leuk optie voor je.

PDFje met aanbieding: http://www.gamma.com/elements/KR8P08.pdf

Disclaimer: * Eskimootje heeft geen aandelen Gamma en werkt er ook niet.

• Glival
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-11 14:37
Ik ben net van plan een Dremel (of kloon) te kopen, hoe wist je dat? :+
Passen op dat ding ook originele Dremel-tools? Maar goed dat ik dit topic zie, gisteren ben ik ff bij een winkel in de buurt geweest en daar hadden ze alleen een echte Dremel voor 119,00 :o

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:32

sapphire

Die-hard pruts0r

Ferm heb ik ook :) tis een goed ding ofzo hoor, aleen de spulletjes erbij zijn bagger. Maar gelukkiig kan je gewoon de originele dremel stuff er op gebruiken :)

Gabriël AM5

Verwijderd

de spullen die erbij zitten zijn idd zwaar bagger...
en ik baal dat ik die flexibele as niet heb.. die zou ik er graag bij willen alleen vind ik die in verhouding beetje prijzig om los te kopen..
en idd de tools die erbij zaten waren bij mij in no time versleten, gelukkig dat je echt dremel tools erbij kan gebruiken
maar idd voor iedereen die er geen heeft en wel een dremel (cloon) wil is dit echt een mooi dingetje en zeker niet te duur (naar mijn mening dan)

• Eskimootje
Ik wil jullie wel aanraden om niet te lang te wachten ik moest die van mij via een tweaker regelen omdat ze hier in de buurt uitverkocht waren.

• manta
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-11-2023
van wanneer tot wanneer was deze actie dan?

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:28

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Ik vind het eenlueke aanbieding, maar ik heb hele slechte ervaringen met het ding. Het heeft weliswaar hetzelfde vermogen als de echte dremel, maar ik heb er al 2 doorgebrand op totaal 3 meter dremelen van 0.5 mm dik staal. En ik weet hoe het moet, en heb nu de echte en die heeft al zgn kilometers verslonden (iig vele malen meer en doet het nog steeds).
Ik heb ze alle 2 toen trug gestuurd en allebei de keren nieuw trug, maar jah, die derde nieuwe ligt nu bij me neefje.

Dus de service is goed, maar ik vind de kwaliteit echt om te huilen, toen ik ze open maakten was de kern helemaal weggesmolten, en daar heb ik dus echt geen extreme dingen meegedaan.

Een leuk ding voor 2 keer gebruik, maar cker niet voor vaker.

T60P Widescreen

• Paradox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-11 23:13
Van 17 Feb tot 1 maart (lezen is een vak);)
(toch :P)

• Eskimootje
Seesar schreef op 18 February 2003 @ 17:20:
Ik vind het eenlueke aanbieding, maar ik heb hele slechte ervaringen met het ding. Het heeft weliswaar hetzelfde vermogen als de echte dremel, maar ik heb er al 2 doorgebrand op totaal 3 meter dremelen van 0.5 mm dik staal. En ik weet hoe het moet, en heb nu de echte en die heeft al zgn kilometers verslonden (iig vele malen meer en doet het nog steeds).
Ik heb ze alle 2 toen trug gestuurd en allebei de keren nieuw trug, maar jah, die derde nieuwe ligt nu bij me neefje.

Dus de service is goed, maar ik vind de kwaliteit echt om te huilen, toen ik ze open maakten was de kern helemaal weggesmolten, en daar heb ik dus echt geen extreme dingen meegedaan.

Een leuk ding voor 2 keer gebruik, maar cker niet voor vaker.
Ik heb pas een metertje gedremeld en wat me opviel is dat er totaal geen warmte uit dat ding kwam, terwijl dat bij de gemiddelde boormachine toch wel anders is na een stukje dremelen. En ik geloof best dat de echte dremel beter is maar het prijsverschil is dusdanig dat ik deze behoud. En 3 jaar garantie, dus als hij elke keer uit elkaar blijft vallen eis je gewoon je geld terug :)

Verwijderd

Ik heb hem al in huis en hij werkt best goed, alleen die accesoires zijn niet je van het, maar heb meteen 4 van die diamanten slijp schijfjes erbij gekocht :)

Verwijderd

Bij de kijkshop hebben ze hem ook :

http://www.kijkshop.nl/on...path%5Fsegment=Combitools

27.50 maar dan heb je er echt alles bij.............

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 17:52 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 17:51:
Bij de kijkshop hebben ze hem ook :

http://www.kijkshop.nl/on...path%5Fsegment=Combitools

27.50 maar dan heb je er echt alles bij.............
Hoe es ff, die is wel 10.000-30.000 rpm ipv 15.000-35.000, klein verschilletje, maar ik merk het zelf wel. Maar het neemt niet weg dat die voor die prijs ook erg aantrekkelijk is.

Hij kost 28,99 btw

Uddel: Verwijderingsbijdrage EURO 1 (excl.) :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 19:50 ]

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

ik heb em ook bij de kijshop vandaan en gebruik mijne regelmatig, nooit probleemen mee gehad (ff afkloppen :P)

Gabriël AM5

Verwijderd

Wil je een aantal voorbeelden geven? (M'n vader ziet er het nut niet van in :P)

Verwijderd

Hier heb ik ook zo'n ding. Ik vind hem niet super, had liever een echte gehad. Ik heb al twee keer een nieuwe gekregen. Dus spaar even door. Koopt een echte.

Verwijderd

Ik heb ook een ferm
ik drukte met zagen een keertje te hard, bleef de spoel haken
en nu werk die niet meer :(
ik kochte em paar weken geleden bij de kijkshop daar was die dus wel wat duurder toen, zonder flexibele slang nog wel!!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 17:57:
[...]

Hoe es ff, die is wel 10.000-30.000 rpm ipv 15.000-35.000, klein verschilletje, maar ik merk het zelf wel. Maar het neemt niet weg dat die voor die prijs ook erg aantrekkelijk is.

Hij kost 28,99 btw
€ 27,99 Bedoel je?

• Eskimootje
Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 18:55:
Hier heb ik ook zo'n ding. Ik vind hem niet super, had liever een echte gehad. Ik heb al twee keer een nieuwe gekregen. Dus spaar even door. Koopt een echte.
Wat bevalt er dan niet? Aangeven waarom iets niet bevalt is wel slim, zo kan iemand niet zelf beslissen of de nadelen die jij ondervind ook voor hem zullen gelden of juist niet.

En Uddel: er komt nog 1 euro verwijderingsbijdrage bij.

[ Voor 8% gewijzigd door Eskimootje op 18-02-2003 19:23 ]

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:31

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
ferm is wel fijn dingetje.. ik had er een voor 32 euro bij de multimate, en daar zaten nog een flexibele slang en een tegelfrees setje bij

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
Heeft die van de Gamma net als die van de kijkshop zowel een 2.4 als een 3.2 mm chuck?

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03 16:51

Interstice

Hallo?

Ik heb een echte, Was is gevallen precies op zijn kop toen deed de toerental regeling het niet meer en leek die altijd 100000 toeren te gaan. Teruggebrachte een een neiuwer model gekregen. 1 dag binnen de grantie :D

Oja nooit tegengesputterd :)

Proud member of Tacopsclan [CLS]

Verwijderd

Ik kan wel ff foto's maken van dat ding van de Gamma als jullie willen...

Verwijderd

Ener-G schreef op 18 February 2003 @ 19:28:
ferm is wel fijn dingetje.. ik had er een voor 32 euro bij de multimate, en daar zaten nog een flexibele slang en een tegelfrees setje bij
die heb ik ook, deze is ook in de aanbieding geweest bij de gamma voor 24 euro 95

• Eskimootje
Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 19:52:
[...]

die heb ik ook, deze is ook in de aanbieding geweest bij de gamma voor 24 euro 95
Mja daar hebbn we het nu ook over? Maybe een idee om de topicstart voortaan door te lezen :?

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
nee volgens mij is deze al vele keren in de aanbieding geweest

maar ik kan me vergissen :X

• ismael86
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:27
Ik heb hem ook en ik vind hem prima heb er vele mods meegedaan.
ik heb hem voor 40 euro gehaald bij kijkshop in Amsterdam.

• Capa
  • Laatst online: 26-11 11:59
neej, hijs excl 1 euro verwijderingsbijdrage :)

• Glival
Ik heb er net een gehaald, en hij doet het :)
Als ik de flexibele slang eraan maak, en 'm dan aanzet, dan maakt 'ie een beetje vreemd geluid en draait 'ie een stuk langzamer... is dat normaal?

• jvvv
  • Laatst online: 04-11 05:50
Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 17:57:
[...]

Hij kost 28,99 btw

Uddel: Verwijderingsbijdrage EURO 1 (excl.) :)
Kleine vraag: Wanneer dremel je op 30.000 toeren. Bij zagen gaan de schijfjes zo kapot, bij plastic vliegt het zo in de fik... en hij is niet meer vast te houden.

btw: ik heb een echte

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-11 12:03
Ik heb dezelfde Ferm bij de kijkshop gekocht. Alleen zonder ophangding. Hij werkt goed, alleen na het openmaken maakt ie wat meer herrie. Dat komt denk ik door de koolstofsteentjes. (die schroefjes aan de zijkant ja ;) ) Verder moet je em natuurlijk wel schoonmaken.
En: zodra je em heb, vind je veel meer dingen om hem voor te gebruiken :)

Verwijderd

jvvv schreef op 18 February 2003 @ 21:05:
[...]

Kleine vraag: Wanneer dremel je op 30.000 toeren. Bij zagen gaan de schijfjes zo kapot, bij plastic vliegt het zo in de fik... en hij is niet meer vast te houden.

Het is niet echt de bedoeling dat je gaat zagen, je kunt beter een paar keer over het zelfde stuk gaan zijn zo mijn arvaringen. En wanneer je op welk toerental dremelt weet ik zo niet, want dat is een persoonlijke voorkeur dacht ik zo.

• Kawaii
  • Niet online
Glival schreef op 18 februari 2003 @ 20:35:
Ik heb er net een gehaald, en hij doet het :)
Als ik de flexibele slang eraan maak, en 'm dan aanzet, dan maakt 'ie een beetje vreemd geluid en draait 'ie een stuk langzamer... is dat normaal?
Nee das nie normaal, alleen als je flexibele as ergens tegenaan ligt dan gaan het nogal trillen maar hij hoort wel op dezelfde snelheid te draaien (tenminste das bij mij zo, heb um gehaald toen eskimootje de vorige keer een pdf liet zien)

[ Voor 3% gewijzigd door Kawaii op 18-02-2003 21:59 ]

• Kawaii
  • Niet online
sorry verkeerde knop |:(

[ Voor 99% gewijzigd door Kawaii op 18-02-2003 22:00 ]

Verwijderd

zag hem net ook in de het boekje staan, denk dat ik er ook maar 1tje gaat halen. is natuurlijk geen geld voor een nep-dremeltje :)

• Kres817
  • Laatst online: 31-10-2024
Ik heb ook zo'n ferm en ik ben er zeer tevreden over. werkt heel goed en inderdaad noooit geen problemen mee gehad.

Ach ja..........

Verwijderd

ik heb pas zo'n praxis eigen merk gekocht...werkt ook lekker @ 110Watt Kostte me wel 49.95 excl. slang maar wel met 40 acc.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 22:24:
ik heb pas zo'n praxis eigen merk gekocht...werkt ook lekker @ 110Watt Kostte me wel 49.95 excl. slang maar wel met 40 acc.
Deze is geloof ik 115 Watt en heeft ook 40 Accessoires.

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-11 08:24

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

jvvv schreef op 18 February 2003 @ 21:05:
[...]

Erhm 30k toeren is errug fijn voor bij staal. En als je van die goedkope schijfies gebruikt gaan ze idd snel stuk. Je moet dan ook van die schijfies met glasvezel(oid), wat er doorheen geweven is. Die breken niet, dus je verslijt ze dan ook echt ;)

Jah ik heb een echte dremel. Mijn pa heeft er een van 15jaar oud (van voordat ze failliet gingen en overgenomen werden) en die werkte perfect, daarom zelf ook een dremel gekocht, en geloof me een echte werkt zeer fijn.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

• Eskimootje
Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 22:28:
[...]

Deze is geloof ik 115 Watt en heeft ook 40 Accessoires.
135 Watt om precies te zijn ;)

• Glival
An00bis schreef op 18 februari 2003 @ 21:57:
[...]

Nee das nie normaal, alleen als je flexibele as ergens tegenaan ligt dan gaan het nogal trillen maar hij hoort wel op dezelfde snelheid te draaien (tenminste das bij mij zo, heb um gehaald toen eskimootje de vorige keer een pdf liet zien)
Als ik de flexibele as eraf haal, kan het "snoer" dat er binnen in zit er helemaal uit, hoort die niet vast te zitten :?

• My-life
  • Laatst online: 17:46
Ik heb ook een echt en dat ding is ideaal. Een Ferm of iets trilt meer en heeft naar mijn mening minder kracht (druk je sneller stil). Als die die fexibelle slang gaat gebruiken moet je hem ff op ze kop hangen een 2 min laten draaien. Dan gaat hij wel op volle snelheid. Dat die as loszit hoort ook. Zo kun je hem goed invetten. Alleen als je te scherpe bochten maakt met de slang gaat ie herrie maken. Lijkt me niet bevoordelijk voor dat ding :P.

Verwijderd

Eskimootje schreef op 18 February 2003 @ 22:42:
[...]

135 Watt om precies te zijn ;)
Ik zie het nu op de doos ja ;)

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

My-life schreef op 18 februari 2003 @ 23:50:
Ik heb ook een echt en dat ding is ideaal. Een Ferm of iets trilt meer en heeft naar mijn mening minder kracht (druk je sneller stil). Als die die fexibelle slang gaat gebruiken moet je hem ff op ze kop hangen een 2 min laten draaien. Dan gaat hij wel op volle snelheid. Dat die as loszit hoort ook. Zo kun je hem goed invetten. Alleen als je te scherpe bochten maakt met de slang gaat ie herrie maken. Lijkt me niet bevoordelijk voor dat ding :P.
jah das waar, je moet em wel goed onder controle houden en je drukt em ook wel snel stil, maar als je en eenmaal doorhebt werkt ie erg fijn

Gabriël AM5

Verwijderd

nhimf schreef op 18 februari 2003 @ 22:39:
Je moet dan ook van die schijfies met glasvezel(oid), wat er doorheen geweven is. Die breken niet, dus je verslijt ze dan ook echt
Dit zou ik niet te hard zeggen. Mijn ervaring ligt toch wat anders. En nee, ik heb geen bijna-haakse bocht willen maken, en ook niet in 1 keer door de plaat willen gaan oid. Was normaal bezig, niet te hoof toerental en ineens PATS, zo alle kanten op. Alleen om het asje zat nog een randje, de rest vloog de rondte in...

Hier ligt een restantje (linksboven), het randje wat om het asje zat ligt ernaast... De rest was min of meer kwijt in mijn kamer.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/huttinga/upload/casemod/restschijf.JPG

De resterende schijfjes van het plaatje waren over van het dremelen van de rest van de kast. Mijn persoonlijke voorkeur gaat nu dan dus ook uit naar diamanten schijfjes. Wel een behoorlijk stukkie duurder, maar VELE malen beter...

Just my two cents :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 februari 2003 @ 01:15:
[...]

Dit zou ik niet te hard zeggen. Mijn ervaring ligt toch wat anders. En nee, ik heb geen bijna-haakse bocht willen maken, en ook niet in 1 keer door de plaat willen gaan oid. Was normaal bezig, niet te hoof toerental en ineens PATS, zo alle kanten op. Alleen om het asje zat nog een randje, de rest vloog de rondte in...

Hier ligt een restantje (linksboven), het randje wat om het asje zat ligt ernaast... De rest was min of meer kwijt in mijn kamer.

[afbeelding]

De resterende schijfjes van het plaatje waren over van het dremelen van de rest van de kast. Mijn persoonlijke voorkeur gaat nu dan dus ook uit naar diamanten schijfjes. Wel een behoorlijk stukkie duurder, maar VELE malen beter...

Just my two cents :)
hehe ik heb de helft van zo'n schijfje onder mn hoofdhuid gehad.. (thank god for veiligheidsbrillen). Spatte ook zo uit elkaar toen ik te hard drukte, 1 stukje vloog op mn kop af en belande onder de huid.. BLOEDEN!!!! >:)

Motto: Gebruik altijd een veiligheidsbril, je wil niet weten wat er gebeurt als je zo'n stukje in je oog krijgt... 8)

Verwijderd

Even ontopic: ik heb bij gamma gemerkt dat het merendeel wat hun in het krantje zetten, hun normale asortiment is. Dit heb ik vooral gemerkt met stoepbanden (van die oranje lomp zware dingen) en ophang haken voor mijn boxen. Ik weet niet precies hoe dat zit met hun gereedschap maar ik haal hem iig ook as donderdag.
(gamma maakt nu ineens een dubbele week omzet door al die tweakers die nu naar de gamma rennen voor een dremel cloon :) )

• Eskimootje
Ik kan uit ervaring vertellen dat deze normaal gesproken niet in hun assortiment zit.

Verwijderd

Ik heb na aanlijding van dit topic ook maar 1 gekocht. Indien er een stormloop is geweest, en ze nergens meer te krijgen zijn, in Eindhoven hebben ze ze nog.
Je moet alleen wel zelf een bakje erbij doen voor sommige accesoires. Ze kunnen niet allemaal vast in de koffer.

• Willems
  • Laatst online: 14-05 05:31
Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 18:51:
Nou... dit is het standaard verhaal. In het begin heb je het idee wat moet ik ermee... Heb je een Dremel in huis, dan gebruik je het overal en nergens:

Kleine gaatjes boren, iets een beetje polijsten, een schroef korter maken, wat roest verwijderen, je kast modden, etc, etc etc...

Mijn broer, vond het eerst een poppenkast apparaatje... maar toen hij z'n patron (Kit-car) aan het bouwen was was de Dremel ineens verdwenen! :)

[ Voor 2% gewijzigd door Willems op 19-02-2003 23:58 . Reden: typo! :) ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 February 2003 @ 17:37:
.. Indien er een stormloop is geweest, en ze nergens meer te krijgen zijn, in Eindhoven hebben ze ze nog...
Welke Gamma in Eindhoven, die van de Kanaaldijk of van Ekkersrijt?(of-weijer, whatever)

• Glival
Eergisteren hadden ze er in Harderwijk nog zeker 100 staan..

• SmauG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2022
de hema-dremel is de shit voor weinig.. i dunno hoeveel toeren @ max maar het is a hell lot more dan die van de aldi.. heb ze beiden nl. tools van dremel passen er gelukkig op so :) make a chouse and start modding

• GrimaceODespair
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:28

GrimaceODespair

eens een tettenman, altijd ...

/me GrimaceODespair bedankt topicstarter voor de goede tip. Kan ie eindelijk es aan het keesmodden slaan.
Vanmorgen om 9u00 ff langsgewipt in Maastricht. Er lagen er nog maar 4, maar dat was meer dan genoeg voor mij :)

Wij onderbreken deze thread voor reclame:
http://kalders.be

• bart_vd
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2023
Heb er ook maar eens één aangeschaft, bij de gamma in Delft hadden ze ze gister nog.

Kan ik ook eindelijk is gaan modden :).

• p-de-geus
  • Laatst online: 21-09 08:46
k heb nog niet zo lang geleden een dremel met slang gekocht en dat dat was niet goedkoop :(

dSLR: Nikon D5300;

• dennis808
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-08 14:01
's kijken of ze ze in Utrecht nog hebben. (e nwaar de Gamma in Utrecht is :P)

"The things you own end up owning you." - C. Palahniuk

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 18:51:
alles :Y)
als ie vraagt om iets moet je vragen welke letter van "alles" hij niet snapt.
me vader stond er ook een sceptisch tegenover (is wel 90euro zon dremel) maar nu is ie verkocht. ik heb em wel zelf betaald en hij gebruikt em nooit maar hij vind het wel een leuk dingetje..
toevallig gister een boven-freeshulpstuk erbij gekocht van 51euro :(. Ik twijfelde nog en stemde uiteindelijk toch in. toen we wegliepen vroeg ie voor welke prijs ik em zonder twijfelen meenam (30euro du). hij betaald die meerwaarde voor mij nu :P

dus: kopen, hij draait vanzelf wel om :)
owja, je kunt er niet mee boren maar verder wel zowat alles.

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

• malbolgia
  • Laatst online: 25-05-2021

malbolgia

huh? nee hoor ik ben een engel

Ze komen als het goed is tegen de zomervakantie weer. Mochten ze ergens uitverkocht zijn :)

Wij hebben er nu nog zon 15 staan. heb er ook 2 gekocht voor vrienden met 20% korting >:) >:)

Als het goed zijn ze ook gewoon na te bestellen dus je kan er eentje reserveren als ze uitverkocht zijn.

(ps: werk wel bij de gamma heb geen aandelen)

(ps2: Dennis, gamma in utrecht zit in Lunetten geloof ik)

[ Voor 12% gewijzigd door malbolgia op 20-02-2003 11:44 ]

keep it cool, keep it watercooled

Verwijderd

[quote]
Ze komen als het goed is tegen de zomervakantie weer. Mochten ze ergens uitverkocht zijn

Wij hebben er nu nog zon 15 staan. heb er ook 2 gekocht voor vrienden met 20% korting

Als het goed zijn ze ook gewoon na te bestellen dus je kan er eentje reserveren als ze uitverkocht zijn.

(ps: werk wel bij de gamma heb geen aandelen)

(ps2: Dennis, gamma in utrecht zit in Lunetten geloof ik)
[/qoute]

offtopic:
malbolgia, ik d8 dat er nog zoiets als bedrijfsgeheim bestond? (zie je CAO en je arbeidsovereenkomst). Maar goed ik heb niets gelezen, tis het slotte goed voor de verkoop :+

Ondanks dat negen van de tien keer de spullen of niet geleverd worden of gewoon al uitverkocht zijn bestaat er altijd een mogelijkheid om te bestellen tegen de actie prijs bij Gamma.

Ferm is qualiquatief gelijk aan de dremel, het (prijs)verschil zit em grotendeels in het merk en garantietermijn. Maar met een beetje logies nadenken kan je dit garantietermijn levenslang maken..... :X

(Ps: werk ook nog bij de Gamma (Alexander), maar niet voor lang meer! }) )

• dennis808
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-08 14:01
Stephan224... explain levenslang...

enne, dichtstbijzijnd (vanuit Lunetten) is Gamma Oudenoord 241

"The things you own end up owning you." - C. Palahniuk

• AaroN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

Hij bedoelt dat je met een beetje fraude, bijvoorbeeld een nieuwe halen, bonnetje kopiëren en dan weer terugbrengen, gewoon garantie kunt claimen :P
Niet helemaal netjes natuurlijk maar daarom ook die smiley ;)

JayGTeam (213177)

Verwijderd

Sorry, mijn mond is :X

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2003 12:25 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 07:03:
[...]

Welke Gamma in Eindhoven, die van de Kanaaldijk of van Ekkersrijt?(of-weijer, whatever)
Ik heb em bij de Kanaaldijk gehaald. (lekker dicht bij school)

• Jasper Janssen
Bij de Gamma in Utrecht op de Oudenoord, vlakbij het centrum (we hebben er hier een paar) heb ik ze niet gezien. Ik ga er wel een keer een halen bij de kijkshop, voor die paar euro ga ik niet moeilijk doen.

Verwijderd

Ik heb er net een gehaald bij de Kijkshop voor €23,99 (ex. €1 verwijderingsbijdrage) Is dezelfde als bij de Gamma.

Kan ik eindelijk gaan modden :*)

Zit trouwens ook nog een statief bij met telescopische arm _/-\o_

En voor dat geld? echt een koopje :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 februari 2003 @ 15:40:
[...]

Ik heb em bij de Kanaaldijk gehaald. (lekker dicht bij school)
Oke, ik heb hem in eersel gehaald, is iets beter bereikbaar voor mij met de auto.
Heb hem net gehaald, Daar hadden ze er nog maar een stuk of 8. Natuurlijk wel van te voren apart laten leggen.
Dus aan alle mede tweakers die naar de gamma gaan, bel ze ff op en dan ben je zeker van je zaak dat je niet voor nix er naar toe gaat ;)

Verwijderd

Ferm is niet eens zo'n slecht merk... moet toch maar weer eens bij Gamma langsgaan... al lang niet meer geweest (ivm met Praxis om de hoek ;) ).

• m-m
  • Niet online

m-m

Is die aanbieding zaterdag nog geldig, weet iemand dat?

• Kawaii
  • Niet online
Weet het niet cker, ik dacht het wel. Anders moet je ff op gamma.nl kijken daar staat het vast wel

• Eskimootje
Was het krantje van dinsdag dus zal vandaag nog wel geldig zijn.

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

m-m schreef op 21 February 2003 @ 20:46:
[rml]G4E-PARAD0X in "[ Dremelcloon] Gamma - aanbieding"[/rml] >:)

Btw, ik heb 'm laatst ook maar even gehaald. M'n ervaring is inderdaad dat je 'm bij lage toerentallen vrij makkelijk kan laten stoppen als je de hard drukt, maar als je daar rekening mee houdt is 't geen probleem. Vergeleken met de normale Dremel-accessoires zijn de meegeleverde dingen van Ferm echt waardeloos, maar gelukkig is het ding helemaal Dremel-compatible ;)

De flexibele as is erg goed, en na een minuutje draaien is het toerental over de flexibele as vrijwel gelijk als het toerental dat je haalt zonder de flexibele as. Ideaal ding dus.

Mijn conclusie: Dremel-fans die zweren bij hun merkje kunnen er opzich natuurlijk altijd wat op aanmerken, maar zeker als je daar het budget niet voor hebt is de Ferm een leuke oplossing. Voor de prijs hoef je het in ieder geval niet echt te laten.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• m-m
  • Niet online

m-m

* m-m schaamt zich diep :P :X

* m-m heeft m gehaald @ Gamma Roden :)
Erg compleet en hij doet t so far goed :D Als je ziet wat een echte Dremel met deze accesssoires kost..... Een hele boel dus :P
Alleen stinkt dit ding wel een stuk meer dan de echte dremel die ik wel es van mn oom geleend heb.. Pfoe

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

m-m schreef op 21 February 2003 @ 20:46:
bij mijn weten is de standaard prijs 28euro of zo (dus 'echte' korting is er niet)
geloof me; gamma heeft deze al meerdere malen in de korting en zo gegooid maar ze blijven liggen.
En dan nog, voor die paar euro :) volgende week liggen ze gewoon weer in de schappen (zoals ze de rest van 't jaar hebben gelegen).
Doe rustig aan ... deze liggen er al een tijdje :)
over 2 maanden is ie weer in de aanbieding

[ Voor 6% gewijzigd door himlims_ op 22-02-2003 15:17 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

m-m schreef op 22 February 2003 @ 15:10:
[...]
Alleen stinkt dit ding wel een stuk meer dan de echte dremel die ik wel es van mn oom geleend heb.. Pfoe
Inderdaad, de geur die van de flexibele as af komt is niet echt prettig te noemen :/

Maar aan de andere kant, als je gaat slijpen, zagen, of wat dan ook, dan gaat 't sowieso stinken, ook bij een echte Dremel :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Ik heb um vanmiddag ook gekocht en hij is echt super, ik heb er ff een raampje mee geslepen maar aangezien ik het fout had afgemeten moest ik het 2 x slijpen :X

Ferm ownt _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/vagemail/bierkameel%20casemod/P1010107.jpg

Meer pics

• Tijl
  • Laatst online: 21-11 09:56
Bij de kijkshop is ook een Ferm in de aanbieding. De FCT-300 voor 19.99. Als ik op de site van Ferm kijk, lijkt het erop als alles hetzelfde is als die van de gamma, maar er zit geen flexibele as bij. Het is geldig van 24-02 tot 09-03.

• m-m
  • Niet online

m-m

Inderdaad, die van de Gamma is ook een FCT-300. Flexibele as is toch wel erg handig.. Kost los ook meer dan de 5 euro prijsverschil :)

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

heeft iemand ervaring met Ferm decoupeerzagen ?

Gabriël AM5

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

m-m schreef op 23 February 2003 @ 18:49:
Inderdaad, die van de Gamma is ook een FCT-300. Flexibele as is toch wel erg handig..
Die van de Gamma is wel degelijk de FCT-400 F, maar op de unit zelf staat inderdaad FCT-300. Dat is te verklaren doordat de FCT-400 F niet echt als apart apparaat bestaat, maar gewoon een FCT-300 is, met als enig extraatje dat er een flexibele as bij zit. Waarom het ding dus niet gewoon 'FCT-300 F' heet weet ik niet, aangezien de 'F' al voor 'Flex' staat. En een hoger nummer, én de 'F' is dus eigenlijk dubbel. Maar ja, dat heet dan weer marketing. :/

Ligt het aan mij, of is dit een chaotisch verhaal? 8)7

- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

IK heb hem vandeweek ook aangescaft en hij doet het hier prima.
De accesoires dien je wel te vervangen door echt dremel spul want de meegeleverde accesoires slijten erg snel.

@ bierkameel: Mooi afgewerkt het raampje.

• ntsx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-02-2024
Ook ik heb bij deze dremel geen problemen gevonden... ik heb hem nu al een jaar en hij doet het nog steeds goed...

too fly for a white guy

• Jasper Janssen
Ik heb zojuist bij de kijkshop de versie met flex-as gekocht, en bij het afrekenen kwam de kassa met de conclusie dat ik geen 28 of 29 euro moest betalen maar slechts 25 euro inc verwijderingsbijdrage. Precies dezelfde prijs als bij de Gamma dus was. Voor als iemand de aanbieding bij de Gamma gemist heeft.

Ik heb er wel meteen Dremel schijfjes bij gekocht, maar mijn eerste projektje kon ik met een stuk of 5-6 van de meegeleverde schijfjes doen, inclusief dingen als het eerste schijfje al stuk maken voor ie ooit zelfs maar gedraaid had door hem achter een rand te haken (oeps..).

• NeverSeen
  • Laatst online: 28-07-2024

NeverSeen

Press any key to continue.....

hij is al weer uit de winkel want dit ding hoort niet tot normale assortiment

• Jasper Janssen
Volgens mij is ie bij de kijkshop wel het normale assortiment, ik kan me nog herinneren dat ik met een guldenprijs naar dat ding heb staan kijken.
Pagina: 1