Goedemiddag medetweakers,
Ik zit met een probleem, naar mijn weten een serieusprobleem,
Het verhaal:
Ik kocht vorig jaar in augustus een nieuwe brander, de: Plextor 40x12x40 A, niks geen problemen mee, tot januari van dit jaar, toen brandde deze brander niets meer, na goed, RMA gestuurd en netjes een nieuwe gekregen
@ plextor, maar goed, alles loopt weer soepel en vlot, tot afgelopen zaterdag,
Ik had een nieuwe harddisk besteld: een Maxtor DiamonMax 8 (met FDB) (vloeistof lager) de 40 GB versie op 7200 RPM, deze schijf heb ik dus ingbouwd, en vandaag, wil ik weer een CD'tje branden, dit wilde echter niet
,
Het probleem:
Ik kan wel de CD of locatie selecteren in Nero en branden aangeven, daarna gaat hij netjes aan de slag, maar het Bufferniveau van de Brander gaat constant van 98% naar 0% en weer terug, mega irritant, en niet bevorderlijk voor de kwaliteit of snelheid
Vraag:
Komt dit probleem meer voor, is het dus de brander of die nieuwe harddisk die ik heb geplaast
Overige informatie:
Computer:
AMD XP 2200+ @ 41 C
ASUS A7V333
512 MB DDR (333)
Maxtor HDD 40 GB 7200 (diamond max 8 FDB) IDE 1 master
Plextor 40x12x40A IDE 2 master
LG DVD 48x16 IDE 2 slaver
Software:
OS = Windows 2000
Burning software = Nero 5.5 (zat bij writer)
voor degene die een oplossing weet,
Ik zit met een probleem, naar mijn weten een serieusprobleem,
Het verhaal:
Ik kocht vorig jaar in augustus een nieuwe brander, de: Plextor 40x12x40 A, niks geen problemen mee, tot januari van dit jaar, toen brandde deze brander niets meer, na goed, RMA gestuurd en netjes een nieuwe gekregen
Ik had een nieuwe harddisk besteld: een Maxtor DiamonMax 8 (met FDB) (vloeistof lager) de 40 GB versie op 7200 RPM, deze schijf heb ik dus ingbouwd, en vandaag, wil ik weer een CD'tje branden, dit wilde echter niet
Het probleem:
Ik kan wel de CD of locatie selecteren in Nero en branden aangeven, daarna gaat hij netjes aan de slag, maar het Bufferniveau van de Brander gaat constant van 98% naar 0% en weer terug, mega irritant, en niet bevorderlijk voor de kwaliteit of snelheid
Vraag:
Komt dit probleem meer voor, is het dus de brander of die nieuwe harddisk die ik heb geplaast
Overige informatie:
Computer:
AMD XP 2200+ @ 41 C
ASUS A7V333
512 MB DDR (333)
Maxtor HDD 40 GB 7200 (diamond max 8 FDB) IDE 1 master
Plextor 40x12x40A IDE 2 master
LG DVD 48x16 IDE 2 slaver
Software:
OS = Windows 2000
Burning software = Nero 5.5 (zat bij writer)
[ Voor 4% gewijzigd door Maarten op 18-02-2003 16:43 ]