Meeste Spelplezier Aan Games Evah

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• MrCaleb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01-2022
Okay, ik weet dat ik jullie begin te irriteren met me vage topics steeds

Maar ik zou nou wel is willen weten van wat verschillende mensen, en dan heb ik het over gisteren, 4 jaar geleden 10 jaar geleden, zolang je al gamed.
Wat is nou de leukste/beste game die je ooit gespeeld hebt, waar je nou het meeste plezier mee hebt gehad

En dan bedoel ik dat als je thuis kwam, wakker werd, van de w.c. afrende dat je gewoon echt door moest blijven spelen omdat het je zown goed gevoel gaf :9~ :9 :9~

of het nou Atari,gameboy,NES,SNES,P.C.,Playstation Of een Handheld is, maakt allemaal niet uit :)

Vraag me gewoon af wat nou graag gespeeld werd door bepaalde mensen, en of er games zijn waar gewoon een herrinering aanvast zit of een gevoel.

_/-\o_ Tell Me Your Story _/-\o_

GReeTz MrCaleb

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Fallout I en II... De sfeer... De muziek... Meesterlijk gewoon :).

• MrCaleb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01-2022
AAAAAAAAh met jou kan ik praten :) Fallout heb ik ook echt zown zalig gevoel bij gehad...blijft fantastisch...echt prachtig

Verwijderd

zelda op de snes

als je weet dat dergelijke topics niet op prijs worden gesteld, open ze dan gewoon niet, denk je nou echt dat in de lange tijd dat got bestaat dat nooit iemand heeft gevraagd wat ze het beste spel ooit vinden?

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:42

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

alleen de pc spellen :P
- Fallout, alle delen. (zeer goed verhaal!, meeslepend)
- Command & Conquer, de oude delen (voornamelijk de gameplay, missie opbouw en de voor die tijd best mooie filmpjes)
- Simcity, verslavend!!
- Delta Force & Rainbow 6 (de eerste realistischere shooters)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
MrCaleb schreef op 18 februari 2003 @ 16:36:
AAAAAAAAh met jou kan ik praten :) Fallout heb ik ook echt zown zalig gevoel bij gehad...blijft fantastisch...echt prachtig
Jep... Triest dat er hoogstwaarschijnlijk geen Fallout 3 komt :(.

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10-2025
Helaas zijn er teveel mensen die NIET hun mening kunnen onderbouwen.
Daarom zijn we iets strenger met de zo genaamde "opsom topics".
Het kan blijkbaar gewoon niet, dicht :/
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.